Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ilyenek vagytok ti :)

A férfiak meglehetősen furcsa hozzáállásáról.

Az ágyban ülök nyakig betakarózva, egy könyvet olvasok.
Motozás, ajtócsukódás, cipzár ciripelése, két hatalmas sportcipő lerúgása és koppanása. Elmosolyodom, folytatom az olvasást. A farmer halk hangja, ahogy az izmos lábak tulajdonosa sietős léptekkel bejön a szobába.
- Szia - hadarja egy mély férfihang, aztán már csapódik is a fürdőszoba ajtaja. Megjelölöm az oldalt, ahol tartok, becsukom a könyvet és felkászálódom az ágyból. Ez a férfi sunnyog valamit.
Lábujjhegyen az ajtóhoz lépek, aztán egy hirtelen mozdulattal lenyomom a kilincset. Mindkettőnktől meglepett kiáltás hallatszik: tőle azért, mert rájött, hogy elfelejtette bezárni az ajtót, tőlem pedig a meglepetéstől, hogy nyitva találtam azt. Legalábbis első pillanatban még ez a meglepetés tárgya, egészen addig, amíg meg nem látom az arcát.
- Atyaisten, mi a francot csináltál magaddal?!
A bal szeme feldagadt, a szája felszakadt, jobb alkarján hosszú és csúnya horzsolás húzódik. Szőke haja csapzott, a homlokán éktelenkedő sebből vér szivárog.
- Csak pár apró karcolás - közli hősiesen és beleköp a csapba egy kis véres nyálat.
- Pár apró karcolás? - visszhangzom felháborodottan. - Úgy nézel ki, mint, akit alaposan meggyepáltak.
- Nem ez lenne a véleményed, ha látnád azt, akit én vettem kezelésbe.
Persze Rambo.
- Na jó, akkor cipőt vissza. Megyünk a kórházba.
- Cicám, túldramatizálod a helyzetet.
- Vér csöpög a fejedből és kaptál egy olyan monoklit, hogy hónapokig nem megyek veled állatkertbe, mert félek, hogy rád indul egy kiéhezett pandalány. Amekkora mázlista vagy még egy bordád is eltört.
- Nem tört el semmim, jól vagyok. Túléltem már ennél szörnyűbbet is - elmosolyodik, átölel.
- Tudod, elpusztíthatatlan vagyok. Nincs az az isten, aki miatt nekem feküdnöm kéne!

5 hónappal később

Fülsértő trombitálásra és elhaló nyögésre ébredek.
- Minden rendben? - motyogom álmosan, begyógyult szemmel tapogatózom emberem után.
- Nagyon beteg vagyok!
A szemeim azonnal tágra nyílnak, hirtelen ülök fel az ágyban, hozzá hajolok.
- Mi a baj?
- Fáj a fejem meg a torkom és folyik az orrom. Szörnyen rosszul érzem magam. Biztos lázas is vagyok.
Kikelek az ágyból, hozom a lázmerőt, keresem a szopogatós torokfertőtlenítőt, aztán felteszem a teavizet.
- Nem vagy lázas, még hőemelkedésed sincs - mondom a vékony higanyszálat vizsgálva.
- Pedig nagyon rosszul vagyok.
- Meg vagy fázva - nevetek fel.
- Mi olyan vicces ebben?! - néz rám mártír arccal.
- Az, hogy amikor kanállal kellett összekaparni a járdáról és úgy néztél ki, mint egy kétlábon járó szivárvány, lazán annyit közöltél, hogy pár karcolás. Most pedig szinte semmi bajod, mégis a halálodon vagy.
- A megfázás komoly dolog! - közli karbatett kézzel, durcásan.
A teafőző fütyülni kezd, felkelek az ágy széléről.
- Rendben Terminátor, mindjárt hozom a citromos teádat. Csak meg ne halj addig nekem - kacsintok rá.
- Ugye tudod, hogy nem a kedvességed miatt szerettem beléd?!- kiabál utánam, én pedig görnyedezve az elfojtott nevetéstől a tűzhelyhez lépek és teafiltert lógatok a forró vízbe.
- Ne aggódjon a kis beteg, már úton van a felmentősereg! - sipítom a konyhából. – Remélem, meg tudod várni, amíg elkészül, nem venném a lelkemre, ha miattam lehelnéd ki a lelked.
- Ó, ha most fel tudnék innen kelni, milyet kapnál...!
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
1nsan3clown ·
De ez nemigaz mert az igazi férfi mindent kibír egy arcrezzenés nélkül. Gyakorlatilag a testén el lehet nyomni egy égő cigaretta csikket anélkül ,hogy megmozdulna a szemöldöke :D. És nemfél a semmien ízeltlábútól sem, valamint a betegségek sem fogják. Csak kell mindig új frissités a terminátornak hogy a topon maradjon. Amúgy jó az írás :D tetszett. :D

Amy134 ·
Nagyon tetszett =)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: