Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így írtok ti - nyáron 2.

Reszisz – Szeri heve


Mintha tegnap történt volna. A hátracsapott homlokú Kücskücs pizsamában látogatott el a szomszéd falusi búcsú záróeseményére, a bálba, és a nadrágszárán díszelgő csíkok következtében tábornoknak nézték. Természetes színezetű, fakult lajbija mellrészére ragadt a nagy tumultusban egy darabka tiritarka, pálcika-nyalóka, melynek színeiről katonaviselt, szakértő tekintetek rögvest leolvashatták mindahány hősi tettét a Tatárjárástól kezdve a XIV. Galaxis-közi csatáig bezárólag. Kücskücs lubickolt a népszerűségben, a valódi fürdéstől úgyis sikeresen távol tartotta magát, úgy 3-4 hét óta.
Szeri előző este szakított Mohatájjal, akiben kétségbeesésében elfelejtett tovább csörgedezni az indián vér. Egy órája sem tartott a mulatság, amikor a lány igent mondott Kücskücs sürgető kérésére.
Mintha tegnap történt volna. Pedig tegnapelőtt.
Kücskücs makkegészséges makkja felkeltette Szeri figyelmét, kellemes érzéseket idézett fel minden gondolat, annál jobban elkedvetlenítette végleges szakítása Mohatájjal. Elhatározta, hogy a legközelebbi bál alkalmával felölti legdíszesebb, nemes penésszel futtatott slafrokját, és gondolkodás nélkül igent mond Mohatájnak. Ha kér valamit, ha nem.
Ha érdekelnek a fejlemények, olvass tovább! A hálás Reszisz.


Darlan – A Hippi-ház fundamentuma


A szőke kiscsajok bimbója tanácstalanul meredt egy darabig.
Inez is felállt, Viki is felállt, Dugó is felállt, Ron és gitárja is felállt.
– Nem jöttök?
– Maradj még!
– Megyünk, hátha találunk borotvát.
– Mégsem jöttök?
– Leborotváljuk a pinaszőrt, mert beleragad a malterba.
– Persze, neked mindegy! Azt a vén ribancot is beengedted!
– Már megbocsáss, faszfej, de már nem tudom, ki kicsoda!
– De azért jöttök?
– Hová?
– Alapot ásni.
– Kik?
– Kérlek szépen, baszd meg!
– Kit?


Debi94 – Az ellopott sziget


Belepréseltem magam kedvenc sárga pólómba. Egy kis futással a buszt is utolértem, és mindenki rögtön észrevette labdaformájú melleimet.
Elindultunk kedvenc parkunk felé. Ő észrevette, hogy valami baj van.
Sétáltunk egy kicsit a parkban, majd elmentünk megtervezni, hogy mi legyen a következő program.
Sétáltunk egy kicsit a parkban, és nagyon vártam már, mi fog következni.
Elmentünk Katihoz bulizni és felkapcsoltuk a villanyt.
Sétáltunk kicsit a parkban, kicsit kellemetlenül éreztem magam. A lámpák csak elszórtan adtak valamicske fényt. Az út vizes volt.
Szédülés fogott el, amikor a hídhoz értem. Elsötétült minden, csak a pocsolya látszott. A híd hirtelen véget ért, a túlsó feléről eltűnt a sziget.


Sinara – A gyilkosnak négy füle van XX. rész.


FIGYELEM! A történetben több mondat is szerepel (köztük ez is). A történetet át és átszövik a mondatok és nem ritkán a fordító jóvoltából értelmet nyernek. Előfordulnak párbeszédek (köztük a főszereplő, Noémi lába között). Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy olvassa másik történetemet.


zoliapunk – Szemesmese


No, tőgyejim és kutajim!
Mingyá vicces leszek itten, de csak finommód, e zám a mulaccság!
– Jóvan Zoli… tarcsá ki!
Én meg közbe ahelyett, hogy elindújjak végre a szemorvoshó, bizakodom erőssen.
– Fáj nagyon???
Kitartani meg persze kitartottam, meer nem baj, ha a zóvasó nem érti, de ammán bizonyos, hogy én meg csakazértis leírom.
– Akkó kivesszük, oszt reméjjük a legjobbakat! – aszongya a drága, pisze dottornő.
Láttam, a kampóskezű, drága kis asszisztensnő fél ötkó kiteszija tácára a szemejimet.
– Tucc még írni, Zoli? – oszt esztet kéédik a rajjongójim.
Szóva drága rajjongójim, még lehet folytatása a meséknek minden szélrúzsába, mee nem láttom a bettűket, de leütöma szomszédossat, és annyira meg fogjátok értenyi a tőténeteim, mint iddáigg. Nemteccikértenyi??


NemÉrtékeltSrác – Az írás bosszúja


Minden itt olvasható jelenet csupán a fantázia szüleménye. Ezért neveztem el Kovács Jani bácsit (Tököl, Petőfi S. utca…) Brian Stocknak, és nem a Népszavát olvassa a budin, hanem inkognitóban a Los Angeles Times tavalyi számát.
Brian csalódottan tolta félre a Daily Newst, és a Szabad Földdel kezdett szemezgetni.
Gyakran 10-12 órát kellett a vállalatnál dolgoznia,  ezért csak a budin lelt békére.
Belelapozott a The Los Angeles Independentbe.
Amikor megismerte Ericát (így neveztem el Erikát a diszkréció miatt, Tököl, Fő utca…), együtt olvasgatták a The Washington Post megsárgult példányát.
Brian apró galacsinná gyűrte az újságot. Most már sajnálta, hogy egy kukkor sem tud amerikaiul.


Rozványi Dávid – Kávémesék: kávézó a Halászbástyán, avagy dupla vagy semmi


– Pierre, sajnálom, hogy nem tudlak meghívni, csak egy kávéra futja.
– Jean, én is üzletember vagyok, megértelek.
– Tényleg sajnálom, Pierre.
– Tényleg üzletember vagyok, Jean.
– Pierre, egyszer gazdag leszek, és meghívlak egy jó kávéra.
– Jean! Pszt! Halkabban! Meghallja a NAV!
– Ja, itt a szomszéd asztalnál, Pierre?
– Igen, Jean!
– Tudod mit, Pierre? Használjunk álneveket, így megkavarhatjuk őket, mint a kávét!
– Jól van, Jean, mostantól szólíts Jeannak!
– Te meg, Pierre, engem Pierrenek!


Dreamland – Családi pulykafészek


Azért volt ez a nap más, mert tegnap volt. Nagyannya elvitte őtet egy szexshopban szexshoppingolni. Irén, így hívták a nagymamát a szexshoposok, megmutatta, hogy kell használni a műfaszt, ami ott lógott ajándékba.
A barátnői szerint nincs rossz íze, de nem jön belőle semmi. Gábort nem akarta megcsalni, mert félig részeg volt, farka is kicsi volt, és bánni sem tudott vele volt.
Szégyelli, hogy egy ilyennel feküdt le, amikor a szexshopba különbeket látott.
Gábor megint részeg volt, nagyannyát a szexshopba felejtette, ennyi elég is volt Gábornak.
Noémi, így hívták a lányt, a nagyannyát Irénnek hívták, abbahagyta a húzogatást. Áttért a vibrátorra, mert abba több élet volt.
– Hol vagyok? – kérdezte rosszallóan a vibrátor, de hangján érezni, hogy élvezi.
– Maradj csöndben, vagy csinálhatod magadnak!
Anita, így hívták az annyát, Irénnek hívták a nagyannyát, de ezt majd legközelebb folyt.köv.


Sinara – Mindig rád másztam


– Már itthon vagy?
– Igen.
– Megjöttél?
– Igen.
– Ez mit akar jelenteni?
– Nagyon vicces
– Felhívhattál volna.
– Apa! Miért vetted le a melltartódat?
– Mert nem akartam.
– Remek. És másodszor?
– Mit?
– Féltékennyé akartad tenni?
– És mi van, ha mégsem?
– Nem fázol?
– Régen együtt zuhanyoztunk. Emlékszel?
– Engem nem zavar. Mit csinálsz?
– Zuhanyozáshoz visszaveszem a melltartómat.
– De te pont ezért szeretsz. Nem tudsz leakadni rólam. Te! Hányadik fejezetnél is tartunk?

Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reszisz ·
Oh, és Sinaráé is nagyon jó lett sztem. Szóltál már neki, hogy nézze meg?
Feldobtad a napom :D

pirosho ·
Kösuönöm szépen, és akik a következő részben szerepelnek, nekik is köszönöm szépen!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: