Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Homoszexuális történeteim


A kezdet.
20 évvel korábban.



14 éves koromban, maszturbálásaim alkalmával egyre gyakrabban fantáziáltam férfiakkal. Nagyjából 1 évet kellett várnom, mire eljött az első alkalom, a következő módon.
1991 nyarán, Vácon, az unokatestvéreméknél töltöttem 2 hetet. Hétvégén házibuliba indult Réka - Ő az unokatestvérem - kikönyörögtük a szülőknél, hogy mehessek én is. Az engedély megvolt, 11-ig kaptam kimenőt. A buli a Duna parthoz közel volt, sok piával, szalonnasütéssel stb. elég sokan voltunk, persze én voltam a legfiatalabb 20-25 éves lányokkal, fiúkkal körülvéve. A lányokat persze nemigen izgatta a magamfajta 15 éves kisfiú. A tűz körül üldögélve felfigyeltem egy srácra, aki mindig úgy ült, hogy a farkához beláttam a rövidnadrágja szárán. Persze folyton oldalra pillantgattam. Egy alkalommal, amikor a többiek nagy beszélgetésben voltak, szóltam is neki, hogy majdnem belátni ám oda.
- Miért, zavar? Arrébb ülök – mondta.
- Nem zavar, csak valaki észreveheti, hogy nagyon nézegetem – mondtam.
- Én már észrevettem - jött a válasz.
Sokáig csöndben ültem, zavarban voltam. Aztán elkezdtünk beszélgetni, ismerkedni. Ügyesen terelte a beszélgetést a szexualitás irányába, egyszercsak mondja:
- Szívesen kipróbálnám a szexet fiúval.
- Milyen fiúval? – kérdeztem. Neki mindegy, csak jól leszopják, azt szereti. 
- Neked nagyon lányos az arcod, biztosan jól állna egy fasz a szádban.



Hú, meglepődtem, mosolyogtam is talán. De ekkor jött Réka, el kell indulnom. Viszont nem akarja, hogy egyedül menjek, keres valakit, aki elkísér, mert ő nem akart pesztrálni tovább. Robi - így hívták - mondja neki, ő elkísér, már úgyis összeismerkedtünk. El kezdtem izgulni, elindultunk.



- A rövidebb út a Duna part felé vezet, menjünk arra – mondta.
- Rendben – mondtam.
Rövid séta után a többiektől eltávolodva megkérdezte, mit gondolok arról, amiről beszélgettünk.
- Még sohasem csináltam, de kipróbálnám – mondtam.
- Erre nem jár senki ilyenkor, megállhatnánk, legfeljebb késel egy kicsit!
Lementünk a partra, fel egy stégre, ahol voltak padok.
- Szexfilmben már láttam, ahogy szopnak, úgy csináljam? – kérdeztem.
- Majd én mondom, hogyan – mondta.
Letolta a nadrágját, leült, én meg letérdeltem a lába közé, a farka már úgy félig állt.
- Már fel is izgattál – mondta.
Megfogtam, elkezdtem húzogatni a makkot, simogatni, és nőtt. Nagyon nagynak néztem akkor, most visszagondolva 19 cm-es lehetett. Nekem óriásinak tűnt.
- Kapd be a végét, és közben húzogasd! – mondta.
Így is tettem, nagyon izgultam, biztosan ügyetlen voltam.
- A nyelvedet tedd alá, és mozgasd a fejedet is olyan ütemben, ahogy a tövét húzogatod a kezeddel, néha nyalogasd körbe a makkot, és szívjad is – mondta.
Pár perc után elég jól eltaláltam az ütemet, biztosan segített az is, hogy megfogta a fejemet, és finoman irányított.



Már nagyon merev volt, ekkor azt mondta, hogy jó lenne, ha nézhetné az arcomat közben, cseréljünk helyet. Felállt, én meg leültem a padra, az arcom egyvonalban volt a farkával, bekaptam, és dolgoztam rajta tovább. 
Nem tudom mennyi idő telt el, nekem soknak tűnt. Mozgott ő is a csípőjével, néha kicsúszott a számból a makkja, olyankor hangosan cuppogtam.
- Ez tetszik, szopjál így – mondta.
Így hát cuppogtam a makkján.
- Próbáld meg minél mélyebben bekapni, lassan – kérte.
Elkezdtem lejjebb engedni, de ahogy a torkomig ért a makk, persze öklendezni kezdtem.
- Majd megszokod - mondta nevetve.
Pár próbálkozás után éreztem, hogy meddig tudom bekapni. Nagyon jó lehetett neki, hangosan lihegett. Felnéztem rá, láttam, hogy nézi, ahogy szopok, tetszett a szopás, és a farka is, a finom puha, sima bőr a makkon.
- Nagyon csini, ahogy a holdfényben fénylik az orrod szopás közben – mondta.
Ezen meglepődtem, nem értettem a dolgot, de később rájöttem, mire gondol.
- Nagyot fogok élvezni ennyi szopás után, hová élvezzek? – kérdezte.
- Hát nem tudom, bárhová – válaszoltam.
- Akkor az arcodra szeretnék, és utána szopjad még – kérte.



Már alig bírtam szusszal, hangosan cuppogtam. Ő egyre erőssebben mozgott, néha a torkomba döfte a makkját. Kicsit feljebb markoltam meg a farkát, így nem a torkomat döfködte.
- Mindjárt jön, még bírjad egy kicsit – lihegte.
Egyszer csak kicuppant a számból a farka, elengedtem. A makknál masszírozta a kezével finoman.
- Jövök, nyisd ki a szádat, és csukd be a szemed – mondta.
Becsuktam a szemem a torkomban dobogott a szívem, meg a fülemben is talán. Vártam mi fog történni.
Egyszer csak abbamaradt a lihegése, visszafojtotta a lélegzetét, és akkor huhhh. 
Éreztem, ahogy a meleg spermasugár az orromra és a nyitott számba csapódik. 
Rögtön be is kaptam a makkját, és szoptam, közben még húzogatta a kezével, éreztem 1-2 lüktetést a farkán, ahogy még élvez. Az orromon lassan két oldalra csorgott, a számban szétáradt a ragacsos, furcsa ízű sperma. Lenyeltem, nemigen tudtam vele mi mást kezdeni, arra nem is gondoltam, hogy kiköpjem.
- Szopjad még sokáig, légyszi, amíg merev! – kérte. - Basszus, ez nagyon jó volt, ügyes vagy!
A lankadófélben lévő farkát egyre mélyebben be tudtam kapni, már a tövéig is, ez nagyon tetszett.
- Így spermával az orrodon még izgatóbb vagy. Adok papírzsepit, ne menj így spermásan haza. Még elkésni sem fogsz, tudod mennyi ideig tartott? – kérdezte.
- Fél óra? – kérdeztem.
- Alig több mint 10 perc alatt leszoptál – nevetett.



Hazafelé megbeszéltük, találkozunk, ahányszor csak tudunk, még amíg Vácon vagyok. Ez 5 alkalmat jelentett, a második-harmadik alkalom után már pár centi híján tövig szoptam a farkát, öklendezés nélkül.
Aztán vége tért a nyár…


Hozzászólások
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: