Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hóesés a szobából

Felmentek végül hozzá egy kávéra. Szépen berendezett lakás, egy igazi nő jó ízléséről árulkodott. De a férfi figyelmét valójában nem ez kötötte le. Ahogy a konyhában háttal állt neki a nő, képtelen volt megállni, hogy mögéje lépjen. Már odalent a kocsiban világossá vált számára, hogy hozzá hasonlóan szabad préda, mégsem akarta lerohanni. Olyan valószínűtlenül szép volt, és olyan egyszerűen kínálkozott a helyzet…

Átnézett a nő válla felett és ahogy a haja illata az orrán keresztül az agyába hatolt, szinte már magától következett a mozdulat, hogy megcsókolja a nyakát. A nő finom bőre, és a halvány, izgató parfümillat a nyakszirten, mágnesként vonzotta oda az ajkát.
A nő összerándult, bár érezhetően számított Zsolt közeledésére. De ő is kivárt, nem fordult meg azonnal.
A férfi ajkai már a vállait simogatták, kezei lentebb jártak. Feltérképezték a nőies csípőt, feszes hasát a pulóver puhasága alatt.
Gabi hátranyúlt és megsimogatta a férfi haját, majd lassan megfordult.
Különös izzással meredtek egymásra néhány őrülten hosszú pillanatig, aztán a kezdők óvatos tapogatózásával találkozott össze ajkuk. Nyelvük játékosan simogatta egymást, karjaik ölelésbe fonódtak, és ahogy csípőjük is összeért, a nő világosan érezte a férfi vágyakozását. Nem is váratta tovább. Kihúzta az ing derekát és gyors mozdulatokkal kigombolta azt.
Zsolt válaszul a lány hátán a pulóver alá csúsztatta tenyerét, és lassan körkörösem kezdte lesimogatni róla a ruhadarabot. Gabi, miután kioldotta a férfi nadrágján a gombot, tekintetével kísérte azt a padlóig.

Amikor a nő szoknyája követte azt, Zsolt egy pillanatra eltolta magától, hogy jobban szemügyre vehesse kívánatos testét. A lány gyönyörű volt, telt keblei fehér selyemben ringatóztak, puha porcelánfehér bőre tündöklő volt, akár csak a pillantása.
Újra megölelte őt, és ekkor a lány megfogta a boxerje peremét és lassan lehúzta, úgy, hogy közben maga is leguggolt vele. Megcsodálta a férfi vágytól feszülő péniszét, és dédelgetőn a kezébe fogta. Lassan körbesimogatta, és élvezte a belőle sugárzó férfias erőt. Hosszú ujjait rákulcsolta és lassú ütemben simogatta fel, majd le. Néha aprókat sóhajtott mellé.
Nem tudott a kísértésnek ellenállni, körbecsókolgatta teljes hosszán Zsolt férfiasságát és ahogy a makk fényeskedett előtte, azt nyelvével simogatta meg. Ahogy puha és forró szájába vette, és aprókat szívott rajta, a férfi felnyögött a vágytól. Körbetáncoltatta nyelvét a tövétől a hegyéig, közben másik kezével a férfi heréit morzsolgatta. Mindezt sugárzó élvezettel tette, miközben érezte saját vágyakozását, hogy szirmai egyre nedvesebbek, de belefeledkezett a játékba.

Zsolt már nagyon közel járt a beteljesüléshez, így finoman megérintette a nő meztelen vállait, és felfelé húzta őt.
Puhán megcsókolta, és ahogy a nő nyálával keveredett saját íze a szájában, vágya egyre erősödött, hogy magáévá tegye ezt a csodát.
Most ő hajolt le, végigcsókolta a feszes hasat, a csípő domborulatát, a combok bársonyos puhaságát, aztán felültette a lányt a pultra. Gabi felszisszent, forró bőrét szinte megégette a kő hűvös keménysége. Zsolt finoman szétsimogatta a lány két combját, puha, hófehér bőrét és ajkával is elindult a hívogató, ősi illat irányába.
A látvány még izgatóbb volt. Diszkréten borotvált dombocskát rejtő apró fehérnemű fogadta. Finoman az anyag szegélye alá nyúlt és ahogy a nő megemelte a csípőjét, lehúzta azt. Ott térdelt a nő lábai előtt, reszketve a vágytól. Nyelvével megsimogatta a nagyajkakat, azután felkutatta a csiklóját is. Gabi összerándult, ahogy a férfi nyelve a csiklójához ért. Megkapaszkodott a pult szélében, kissé hátradőlt és átadta magát az érzésnek.

A férfi folytatta a kényeztetést, egyik ujját finoman bedugta a nő síkos hüvelyébe, majd lassan kihúzta onnan.
Ő felnyögött és ez Zsoltot a folytatásra bíztatta. Érezte, ahogy a nő szinte száguld a gyönyör felé, gyorsított mozdulatain, és ahogy felnézett, láthatta a lány arcán elömlő gyönyört.
Gabi felsikoltott, és ebben a pillanatban összerándult a hüvelye és olyan erővel szorította össze az orgazmus első hulláma, hogy a férfi nem tudta az ujját kihúzni belőle. A lány gyönyörű volt, szeme csillogott, ajkai megteltek vérrel, ahogy a fejét szexisen hátravetette, maga volt az érzéki mennyország.
Mikor lecsillapodott a reszketés, Zsolt akkor figyelt fel saját ágyéka követelőző feszülésére.
Lesegítette lány a pultról és egy ölelésből háttal fordította. Gabi hátranyúlt, pajkosan végigsimított a kemény hímvesszőn és felnevetett. Huncutsága még inkább felkorbácsolta a férfi gerjedelmét.

Zsolt úgy érezte, még sosem kívánt ennyire senkit, kezével finoman a lány szirmai közé férkőzött, hátulról szétnyitotta őket, majd egy gyengéd, de határozott mozdulattal beléhatolt.
Forró és bársonyos volt barlangja, olyannyira finom, hogy a férfi egy pillanatra megállt, hogy még tovább élvezhesse a nő nedves ölelését. Ágyékát szorosan a lány csípőjéhez préselte, majd óvatosan, szinte teljesen kihúzta péniszét.
Először finom, lassú tempót diktált, szerette volna belülről is átélni a lány imént tapasztalt, csodálatos orgazmusát.

Tenyerét a melleire tapasztotta, és így mozgott benne. Felvették egymás testének ritmusát. Sóhajaik egyre hangosabbá és sűrűbbé váltak.
Gabi aprókat körözött a csípőjével, ez a férfit gyorsabb mozgásra késztette.
Nem is váratott sokáig magára a csoda, néhány gyors lökés, és a lány sóhajai elárulták, nem jár már messze a beteljesüléstől. Felsikoltott, hüvelye ritmikusan rándult össze és ez Zsoltot is a gyönyör felé röpítette. Kezét a nő csípőjére tette és magához szorította. Egy nagy utolsó lökés kellett már csak, és egy hatalmas nyögéssel, forrón lüktetve élvezett el.
Így álltak ott néhány másodpercig levegő után kapkodva, aztán szembefordultak, és puha csókokkal köszönték meg egymásnak az élményt.

Most az egyszer egyikük sem bánta, hogy túlórázniuk kellett, hogy eleredt a hó és Zsolt nem tudott hazamenni. Hogy végre beteljesülhetett az, amire már mindketten vágytak olyan régóta.
Hozzászólások
További hozzászólások »
cszsofa ·
Bármit is írtok, nekem tetszett!
Csak így tovább! Várom a következő álmot! :grinning:

Bajusz ·
Szerintem nagyon jó a sztori és a sok faszozós naturalista közé több ilyen is elkéne!
Csak így tovább!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: