Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hm...

Az egész júniusban történt egy nyári délutánon egy kietlen folyónál. Én és a legjobb haverom Teodor épp kirándultunk a hegyekben, amikor eltévedtünk. Megálltunk a folyónál és elkezdtünk beszélgetni. Aztán egy hosszú csönd ált be. Egyikőnk se szólt. Teodor mélykék szeme az enyémbe fúródott. Közelebb hajolván megcsókolt. Csókja édes és vad volt, ajkunk egybe forrt. Végül mégis elvette száját az enyémről. Szeme végig pásztázta testemet. Elidőzött a melleimnél aztán lejjebb ment. Újból megcsókolt én meg viszonoztam. Keze a halmaimra csusszant. Blúzomat elkezdte kigombolni, míg én az ő ingével bíbelődtem. Mikor már csak egy bugyi volt rajtam, rajta pedig egy boxer hirtelen felkapott és a folyópartra vitt és ott letett.

Lágyan megcsókolt, csókjaival haladt lefelé a nyakamon, a melleimen - ahol egy kicsit elidőzött- a hasamon át. Elérte a bugyim szegélyét. Fogaival finoman lehúzta. Combjaimat széttárta. Nyelvével belekóstoltakkor már nedves gyümölcsömbe. Megtalálta a csiklómat és körkörösen izgatta. Szívem majd kiugrott a helyéből. Apró nyögések hagyták el ajkaimat. Lefeküdt mellém, ezzel akarta jelezni, hogy most én jövök. Megcsókoltam aztán mentem lejjebb duzzadó férfiassága felé. Apró puszikat leheltem lüktető farkára. Karomnál fogva felhúzott és én ráültem farkára, ami teljesen kitöltött. Elkezdtem lassan mozogni rajtam. Keze a csípőmet fogta.

- Fordulj meg és térdelj le- súgta a fülembe. Engedelmeskedtem neki. Ekkor hátulról tett magáévá, még sose csináltam így, de nagyon élveztem. Lélegzetem szakadozottá vált és még hangosabban nyögdécseltem. Mikor épp a csúcsra értem volna megállt megfordított és megcsókolt. Valahogy nem értettem a dolgot, azt mondta majd jobb lesz. Keze a melleimet simogatta, bimbóm megkeményedett. A kezét felváltotta a szája és vígan játszott a halmaimon. Lefektetett aztán újra belém hatolt, de most nem volt gyors, hanem lassan, kimérten mozgott bennem. Még mindig nem értettem a dolgot. Teodor vagy látta rajtam vagy gondolatolvasó volt, nem tudom. De fülembe súgta, hogy nem kell megijedni isteni lesz. Rábíztam magam. A kéj újra elfogott és ennek hangot is adtam, Teodor meg csak vigyorgott…

Pár perc multán már sikoltoztam a gyönyörtől, amikor felértem a csúcsra. Csak lebegtem, fél perc után éreztem, hogy a srác is elérte a gyönyörét. Magját belém ontotta és rám omlott. Percekig még lihegtünk egymás karjaiban. Lélegzetünk lecsendesült és csak néztük egymást, végül Teodor felállt elment mosakodni, mentem vele én is. A folyóban megfürödtünk. Végül elindultunk haza, 2 óra multán már otthon is voltunk. Ledőltünk az ágyra és…

A többit a fantáziátokra bízom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
IHB Party ·
:sleeping: unalmas volt :sleeping:

Főleg az, hogy eltévedttetek, aztán meg szeretkeztetek egyet (az eltévedés bánatát inkább szexbe folytottátok?), majd két óra múlva hazaértetek. Akkor nem is tévedtetek el, ha utánna hazaértetek. Vagy valami isteni sugallat révén megtaláltátok a jó utat? Vagy megéreztétek a vizeletetekből?
:flushed:
nem tetszett

peach ·
Mondjam,vagy mutassam?
Csatlakoznék az előttem szólókhoz!
Úgy érzem, hogy el lett kapkodva ez a story. Lehetett volna jobb is!
Először szerezz tapasztalatot, aztán írj a környezeti feltételekről! ;)
De ugye a hibáiból tanul ez ember!

Egyebet nem tudok elmondani!:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: