Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hivatlan vendég - 2.fejezet

A történet másolása az írónő tudomása és engedélye nélkül tilos!


2. fejezet
Életre szóló szívesség
Úgy rohantam ki az osztályból, mintha a tanár urat nem is ismerném. Raffaell hátat fordított és sietve elindult. Nem értettem, mi történik, de követtem... Követnem kellett és reménykednem, hogy nem a szüleinkkel történt valami. Raffaell a fiú öltözőig sietett, majd becsukta utánam az ajtót.
- Mi történt?! – kérdeztem, szinte sírva.
- Segítened kell! – mondta zaklatottan Raffaell.
- Miben? Mondd, mi történt? Bajba kerültél?
- Igen, mondhatjuk így is...
- Nem értem! Mondd el, hogy mi történt!
- Néhány hónapja megtetszett egy lány... Kihívást jelentett, nem adta magát túl könnyen. Sikerült baráti kapcsolatba lépni vele, és már majdnem a barátnőm is lett, amikor kiderült, hogy egy olyan... társaságnak a tagja, amelynek belső szabályai vannak. Csak úgy kaphattam meg a lányt, ha ennek a társaságnak én is a tagja lettem... De most... kaptam egy feladatot...
- Remélem, nem kell megölj senkit! – mondtam, hangsúllyal a hangomban.
- Nem... Másról van szó... Talán, hónapokig, de napokig biztos, hogy el kell szállásoljak egy személyt... De anyuékkal még nem beszéltem erről... Segítened kell meggyőzni anyut és aput.
- Lépj ki ebből a társaságból!
- Nem lehet! Elvesztem a lányt!
- Mikor érkezik az a bizonyos személy?
- Fél óra... Vagy, kicsivel több...
- Fiú vagy lány?
- Azt hiszem, fiú...
- Eh... Nem tudom, hogyan segítsek... Anyu és apu nem fogja hagyni, hogy egy vadidegen lakjon egy fedél alatt velünk... Hjaaa... Remélem, szeret is téged az a lány, ha már ennyi mindent megteszel miatta...
- Azt nem tudom, hogy ő szeret–e engem, de én szeretem őt...
- Szegény Edina és Timi...
- Mi van velük?
- Betegek –nevettem el magam. – A szerelem betegei...


- Nem értem... Nos, akkor segítesz?
- Igen, segítek. De...!
- De?
- De remélem, nem egy gyilkost fogok anyáék előtt a barátomnak bemutatni...
- Barát?
- Igen... Majd azt mondom, hogy három éve élek távkapcsolatban ezzel a fiúval és azért hívtam ide, hogy bemutassam.
- De lehet, hogy hónapokig marad...
-…Majd azt mondom, hogy jobban meg akarom ismerni...
- És ha nem engedik?
- Te most velem vagy ellenem vagy?... Ha nem engedik... Akkor, sírni fogok... Az mindig beválik...
Raffaellnek csengeni kezdett a telefonja. Összenéztünk, majd Raffaell válaszolt a hívásra.
- Tessék?... Értem... Máris indulok!... Gyere, Rozetta, indulnunk kell a vendégünk után!
- Rendben!


Elindultunk ki az iskolából, ami persze, nem volt túl könnyű... De egy titkos móddal,vagyis úttal, sikerült.
Kijutva az iskolából, megkérdeztem:
- Most merre?
- Úgy tudom, hogy a pláza előtt kell találkoznunk tíz perc múlva.
- Kíváncsi vagyok, hogy ki is pontosan ez a személy...
- Te nem félsz?
- Kitől?... A szekta tagoktól?... Nem!... Attól, akit a pasimnak fogok beállítani?... Tőle sem... Anyáéktól?... Rettenetesen...


Csak ekkor gondoltam bele, hogy lehet, hogy egy drogcsempész, egy őrült, vagy egyszerűen egy phsihopata fog velünk egy fedél alatt élni... Ha valami történt volna a családommal, egyedül én lettem volna a felelős...
Nem volt több időm elmélkedni, mivel megérkeztünk a plázához.
- Nos? – kérdeztem kíváncsian Raffaelltől.
- Nem tudom, Rozetta... Keress valakit, aki egyedül van sok csomaggal...
- Vén ember virágokkal... Síró, középkorú férfi... Magas, cuki pingvin-pasi, mellette fiatalabb cuki fura ruhás fiú...

Folytatások
2546
Ez az utolsó előtti fejezet, s bár már rég megírtam a történetet, szinte én is izgulok a vége miatt!
3044
Miután elmentem Ciel ,,palotájából" Alexanderhez, vegyes érzések zavartak össze: szomorú voltam Ciel miatt, izgatott Alexander miatt… És féltem szüleim büntetésétől, ami szigorúnak ígérkezett. De tudtam, mindent megérdemlek...
3439
Rozetta bátyja miatt kerül kellemetlen helyzetbe, ám a kellemetlen helyzetből még kellemetlenebb lesz. És a dolgok csak tovább romlanak.
3029
Szerettem ezt a fejezetet... Azt írhattam,amit csak akartam:).
3283
Csak most látom magam is,a kislányos történetből mit alkottam.Hát...Ez van,ha szabadlábon van a fantáziám.:)
Előző részek
3602
A nevem Rozetta... Régi név, nagymamám választotta számomra, mivel nagyon szerette a rozettákat nézni. Tizenöt éves vagyok... Van egy bátyám, Raffaell. Raffaell szőke hajú, fekete melír csíkokkal. Magas és vékony. Irigylem a zöld szemeit... Ha a szemébe nézel, attól félsz, elveszel a végtelen mélyzöldben. Én nem vagyok ennyire különleges... Félhosszú, barna hajam nem tűnik ki a tömegből, magasságom és testalkatom is ,,csak” átlagos. Az én szemem sötét, tengerkék... Talán, ez az egyetlen,...
Hasonló történetek
4239
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4613
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bettani ·
Tetszik! Kíváncsi vagyok a fiú külsejére és személyiségére!!!:) Csak így tovább!! :grinning:
AliceWhite ·
heehee...:) orulok,hogy tetszik :)
a fiu pedig...khom....hat .....meglatjuk!:))

nedudki ·
Ebben a részben kicsivel jobbak lettek a párbeszéd mondatai. Itt van értelme a kapkodó, gyors mondatoknak. Némi logikai zavar persze itt is elő-elő fordul, ha többszöri elolvasás után nem tűnik fel magadnak is, az baj. Számomra például nem mentség Raffael magánproblémája a tanterem rendjének megzavarására. Ez csakis az igazgató gyerekeitől elfogadható, és ezt magyarázat nélkül nem lehet leírni. Ha az ilyen berobbanást, kivonulást két akármilyen tanuló követi el, tuti intő jár utána. Ezzel pedig vigyázni kell, mert itt már egy cselekménnyel rajzolsz jellemet. Ezek kissé link, a protekció alantas eszközétől sem visszariadó gyerekek, akik kezdenek nem szimpatikusak lenni.
Azt értem, hogy szándékosan írod le homályosan a fickót, akit vendégül kell látni, de ez sem menne simán egy hétköznapi családnál. Hónapokra! Ez úgy alapvetően különös. Ezt bizony meg kell indokolni, és félek, az indíték semmivel sem lesz jobb, mint a tanterem ajtajának feltépése. Az író csak akkor állhat a rend elhagyásának pártjára, ha alapos indítéka van rá.
Azért fel a fejjel, de csak óvatosan! Sok hiba van benne, ami bizony elveszi a kedvét egy olyan olvasónak, aki szeretne az amatőröktől is jó színvonalú munkát olvasni. Bettaninak azt tanácsoltam, írjon először novellát, ne regényt. Ezt neked is megismétlem. Sokkal aprólékosabban kell megszervezni egy regényt, mint egy egyszerű gondolat köré formált pár oldalas novellát. Abban pedig megtanulhatod azokat a technikai elemeket használni, amelyek itt nem nagyon sikeresen működnek a kezedben.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: