Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hiába...

...A lány megrázta fényes, aranyló szőkés árnyalatú, hullámos haját, és ránézett igéző szemeivel a fiúra.
A fiú tekintetében nem volt semmi, ellentétben a rá-rá tekintgető tündérrel.

Gyönyörű szép lány volt, ha végigment az utcán, sok szempár szegeződött rá, sokan füttyögéssel, kiabálással adtak hangot a lenyűgözöttségüknek. De Ő mintha meg sem hallaná, szomorú arccal sétált tovább. Szexi, de mégis természetes módon járt, magától kihangsúlyozódott lenyűgöző, vékony, de mégis nőies alakja.

***
A tekintete üres volt mindaddig, míg az a bizonyos fiú fel nem tűnt a színen.
Ha valaki tudja miről van szó, nem hiszi el, hogy ekkora sorscsapás létezik... megtelik szíve sajnálattal.
Hogy miért...?!
Mit ér a mesébe illő hosszú aranyló haj, ha aki számára csillog, észre sem veszi?
Mit ér a mélyre hatoló tekintetet sugárzó gyönyörű szem, ha minden nap megtelik könnyekkel?
Mit ér a hamvas, puha ajak, ha az az ember, akinek a csókjára vágyik, szívesebben csókolna mást?
Mit ér a gyönyörű vékony test nőies bájokkal tarkítva, ha nem nyűgözi le azt, akit őszintén kíván?
Mit ér a tisztán szerető szív, az őszinteség és a teljes odaadás, ha akinek ezt adni akarja, nem fogadja?
Semmit.
***

Rengetegen adnák oda érte a fél karukat, de ő mégis egyedül ül a bágyadt őszies szürkületben, és zokog.
Rengetegen tartják a világ legszebb teremtésének, csak épp az az ember nem tartja még átlagosnak sem, aki számára a világot jelenti.
Ha azzal a bizonyos fiúval beszél, először mosolyog, mert minden kis pillantás és szó felüdülés a szívének, de mégis miután elment, és nem látja már, úgy potyognak a könnyei mint egy hervadt virág szirmai. Még a legkisebb sértésnek reálisan alig nevezhető dolgot is azonnal a szívére veszi, ami pedig megszakad a bánatban.
Minden titkát rábízza a fiúra, aki viszont arra sem tartja méltónak, hogy akár egy apró titkot a szívébe ültessen.

***

Két lehetőség van. Az egyik, hogy a fiú észreveszi, hogy a kertjében a leggyönyörűbb virág pompázik, és szeretettel megöntözi. A másik pedig az, hogy csukott szemmel jár, nem látja a virágot, az pedig időről időre egy száraz kóróvá válik.
Ha az első eset nem következik be, akkor miért teremtette Isten a világra? Hogy tündököljön, azután elszáradjon? Akkor miért kell tündökölnie? Hiszen minden hiába!
Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4139
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Péter1985 ·
Kevés műről mondom, hogy igen, ez az, de arről igen. Igen, ez az!!! Szép az eleje, de kissé rövid a vége. Le a kalappal.

Deakjanika ·
Le a kalakalappal.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: