Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajnali másodpercek

Úristen, hajnali 3:42 perc. Szédülök... Fáj a fejem... Hánynom kell.
Hol vagyok? Basszus, ki horkol ilyen istentelenül mellettem?
Basszus, ez a Marci, a legjobb barátom. Ja, szóval a Marcinál vagyok. Igen, ez nem az én lakásom. De hogy a tökömbe kerültem ide? A rohadt életbe, ki kell mennem hányni...
Uhh, ez életet mentett. Na jó, gondoljuk végig, hogy mi történt... Istenem, annyira fáj a fejem!! Esküszöm, többet nem iszom. SOHA!
Jézusom, már emlékszem… Elhagyott. Na jó, de nem mindegy, hogy csak álmodtam-e... Nem tudom... Az biztos, hogy találkoztunk tegnap, az is biztos, hogy szar hangulatban volt. Nem sikerült valami vizsgája, vagy mi. Igen, igen, veszekedtünk valamin... Már emlékszem! Azzal vádolt, hogy én nem értem meg őt. De mi történt utána? Ittam, az biztos. Aztán meg felhívtam a Marcit. Eljött, és ittunk együtt is, de azt nem tudom, hogy hol...
14 nem fogadott hívás és 3 SMS. Gondok vannak, úgy érzem... De most tényleg szakítottunk? Ne már... Én ezt nem akarom. Tudom, hogy úgy jöttünk össze, hogy semmi előre elköteleződés, vagy ilyesmi, de akkor is. Ne már... Miért érzem magam így, ha nem is jelent nekem semmit? Vagy mégis? Bassza meg, mi ez? Miért zavar ennyire ez a gondolat? Egyáltalán tényleg megtörtént? Csak nem. Remélem csak álmodtam. De mi van, ha mégsem? Annyira fáj a fejem...
Az én hibám az egész. Egy gyökér vagyok, aki sosem tudott elköteleződni, mindig lelépett, mint kurva a díványról. Sosem fájt egy ilyen gondolat ennyire...
A rohadt életbe, ez nem én vagyok. Nehogy már egy szakítás ledöntsön... Erős vagyok, engem senki sem győzhet le. „Ne gondolj már erre, az isten áldjon meg!”
Na ne, nem lehet, hogy belezúgtam... Ugyan már! Én? Soha... Nem vagyok az a fajta, soha nem is voltam. Mi változott? Ugyanolyan nő, mint mindegyik korábbi. Csak egy nő. De akkor miért szar ennyire? Egyáltalán, most mi van velünk? Basszus, nem tudom... Ő annyira más. Oké, ez full sablonos, de akkor is. Olyan természetes, olyan egyszerű. Semmi sallang, és úgy néz rám...
Na jó, ennek nem lehet vége. Fel kéne hívnom. Már nem mennem nélküle. Bár inkább most vissza kéne aludnom, ha már itt vagyok.
De tényleg, hogy a francba kerültem ide...?
Hasonló történetek
10200
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
Pusheen ·
Ez nem történet, ez egy hajnalban felkelt részeg ember 1-2 gondolata, tele szóismétléssel, és bármiféle ismertető, bevezetés hiányában teljesen értelmetlenül. Nem tetszik.

Marokfegyver ·
"Elmondanám ezt néked. Ha nem unnád..." (Kosztolányi: Hajnali részegség)
Szóval megírták már előtted, és sokkal érdekesebben.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: