Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha megérint a blues

Minden nap korai kelés. Fárasztó munkanapok sivár, szürke folyama árasztja el a gondolatokat. Az ember megkeseredik, már nem tud örülni semminek. az élete monoton menetelés a pénz felügyelete alatt. Gyermekei elvadulnak, és a szülői szigor letöri a gondolati szabadság gyenge rózsáit. Nem lehet saját akaratod, a rendszer nem engedi. Ha ők nem boldogok te sem lehetsz az. Ha azt mered mondani, hogy többre vágysz, elhallgattatnak, ha azt mered mondani, hogy másként tennéd, lenézéssel vádolnak. Ebben a küzdelemben nem nyerhetsz. Tiéd a világ, amíg nem tudsz a létezéséről, de amint feleszmélsz, az elméd rácsok mögé szorul. Állj be a sorba, mondják, mikor ők lázadók. A szabadság ellen lázadnak. Eldobják személyiségük, és a sablont veszik fel helyette. Azt mondják később te is ilyen leszel. Ha hagyod tényleg ez következik be. De ha megérint a blues...
Ha azt mondom bárhol, hogy Deák Bill Gyula, sokak csak bambán néznek. Ők nem tudják, mi is az a blues.
Az a társadalmi feszültség, fájdalom, ami nemesíti a lelket. A rögtönzés az emberi érzés töretlen futása. A szép ami már fáj. Kegyetlen érzés.
De még ha tudják is ki ő, kevesek tudják csak megőrizni őt úgy, ahogyan először hallották és érezték.
A blues nem irányít, a blues nem befolyásol, csupán segít megtalálni benned az utat. A blues Te vagy. Ha ezt felismered, akkor jó úton jársz. Ne tompítsd el a gondolataid, ne fogadj el dogmákat. A jövő a tiéd is lehetett volna, de a jövő a múlté, ha nem törsz ki. Az idegen csak addig idegen, míg rá nem lépsz, utána már ösvénnyé szélesedik, és ezrek követik lépteid, míg széles ösvény nem lesz belőle. Azután jönnek a vadászok, és a nyomokat kutatva keresik a felelős, de Te akkor már messze jársz. A blues országútján utolérhetetlen messzeségben töröd az új utakat, hiszen a blues benned él.
Hasonló történetek
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Az első bekezdés tömény depresszió! Orvosért kiált!

gyémánt ·
Süt belőle az elkeseredettség, de ha a blues segít, akkor szóljon, sokat, hangosan...A blues-os rész naon jó lett...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: