Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gondolatok szavak helyett

Végtelen tájakon lovagoltunk négyesben, Zsolt, én és a két ló. Zsoltit régóta ismerem, a tűz mindig ott lobogott kettőnk között, de sohasem voltunk képesek túllépni egy határt. Éppen egy csalódás után voltam, amikor megismertem, így a közeledését mindig elhárítottam. Ennek már egy éve. Most kettesben vagyunk, a sors hozta így. Többen indultunk volna útnak, de időközben mindenki lemondta. Már indulásnál zavarba voltam, a gondolataim messze jártak. Az út alatt keveset beszéltünk, de mindketten tudtuk mire gondol a másik. Egymás mellett vágtáztunk át a réten, egybeolvadva az egész világgal. Nyár volt, nagy hőség, így elmentünk egy közeli tóhoz. Lenyergeltük a lovakat, és beúsztattuk őket a tóba. Persze az én lovam beúszott jó mélyre, így vizes lett a pólóm, és hozzám tapadt.

Miután kiúszkáltuk magunkat, kisétáltunk, kikötöttük a lovakat, és letelepedtünk száradni. Végig a mellem nézte. Lefeküdtünk egymás mellé a tópartra, és néztük az eget. Sokáig csönd volt. Mindkettőnk gondolata ugyanott járt, és ezt mindketten nagyon jól tudtuk. Eltereltem a gondolataim, és hogy megtörjem a csendet, a további útvonalról érdeklődtem.
- Nem tudom. Most olyan jó itt feküdni, maradjunk egy picit. - válaszolta
- Rendben, csak ne túl sokáig, mert sötétedni fog.
- Több, mint egy éve vagy egyedül, hogy bírod ki szeretkezés nélkül?
Ledöbbentem, csak így semmi átkötés nélkül? Nem tudtam mit szólni.
- Nehezen. –nyögtem ki végül.
Érzékeny részemre tapintott. Ismét kínos csönd telepedett ránk. Nem is beszéltünk többet az indulásig. Felnyergeltünk szótlanul, és elindultunk. Félúton járhattunk, amikor megszólalt:
- Gyere erre, mutatok valamit.

Egy gyönyörű, hatalmas tisztáshoz vezetett. Életemben nem láttam még ilyen szépet. Egy darabig csak álltunk és gyönyörködtünk, aztán elindultunk hazafele. Sötétedett már, tudtam, mire hazaérünk teljesen sötét lesz. Hazafelé sikerült beszélgetnünk, semleges témákról. Az istállóba érkezve, láttuk, hogy senki sincs már ott. Elrendeztük a lovakat, és már épp indulni akartam, amikor hívott a leghátsó üres boksz felől. Odamentem, és láttam, hogy az ajtó szélén verebek ülnek. Miközben néztem őket, mögémállt, és gyengéden átölelt.
- Nem baj? – kérdezte.
- Egyáltalán nem.
Megfordultam, és megcsókolt. Hihetetlen csók volt ez, benne volt egy év szenvedélye és vágya. Sokáig csókolóztunk, majd elengedett, a szemembe nézett és csak annyit mondott:
- Bezárom az ajtót, jó?

Bólintottam, pedig nem akartam, hogy elmenjen mellőlem egy pillanatra sem. Gyorsan visszaért, és ott fojtattuk, ahol abbahagytuk. Levettem a pólóját, így megéreztem a tűzforró testét. Lassan ő is lehámozott rólam minden ruhát, és lefektetett a szalmába. Végigcsókolta a testem, közben végig próbált a szemembe nézni. Nagyon kívántuk egymást, nem számított már semmi, az se hogy a szalma szúr, az se, hogy kicsit hideg van, csak ketten léteztünk. Levettem a gatyáját, és fölé kerekedtem, puszilgattam a testét, gondosan ügyelve arra, hogy a farkát elkerüljem. Láttam rajta, hogy legszívesebben most azonnal belém hatolna. Én is vágytam már rá, de élveztem a helyzetet, hogy emelhetem még a feszültséget. Aztán egyik pillanatról a másikra megfordított, és kínos lassúsággal belenyalt a puncimba. Megremegtem. Innentől már csak arra vágytam, hogy belém tegye a szerszámát. Minden egyes másodperc kínszenvedés volt.

Lassan belémhatolt, közben végig a szemembe nézett. Úgy éreztem, ott rögtön elélvezek. Lassan mozgott bennem, minden egyes alkalommal tövig nyomva szerszámát. Magamhoz húztam, és megcsókoltam, így tudatva vele, mennyire jól esik, amit tesz. Helyet cseréltünk, én kerültem felülre, most én diktálhattam a tempót. Lassan kezdtem neki, kiélvezve minden pillanatot. Láttam rajta, hogy közel van a csúcshoz, de én sem jártam már messze tőle. Kicsit gyorsítottam a tempón, ő közben melleimet dédelgette. Egy pillanatig sem lassítottam, egyszerre megszűnt minden, nem létezett semmi és senki, egy hatalmasat élveztem, és a karjaiba zuhantam. Mikor kinyitottam a szemem láttam, hogy rám néz, és mosolyog.
- Jó volt?

Nem tudtam rá válaszolni, még annyira a hatása alatt voltam, csak visszamosolyogtam rá. Egy darabig pihentünk, simogatta a hátam, majd ismét feltámadt bennem a vágy. A nyakát kezdtem csókolgatni, és ő értette a célzást. A hasamra fektetett, végighúzta a gerincemen a kezét, majd a fenekemen, aztán elérte a bejáratom, és beledugta az ujját. Én kicsit megemeltem a fenekem, ő pedig az ujja helyett a farkát helyezte belém. Rögtön gyors tempót diktált, amit én cseppet sem bántam. Néha megállt egy kis időre, akkor csak én mozogtam, én is meg-megpihentem egy picit. Aztán hangos nyögések hagyták el az ajkát, kihúzta belőlem a farkát és elélvezett. Gondosan letörölgetett, majd lefeküdt mellém és átölelt. Egymás szemét néztük, szinte egymás gondolataiban olvastunk. Nem beszélgettünk, nem kellettek szavak megbeszélni, hogy mi lesz ezután, mindketten tudtuk, úgyis együtt maradunk. Felöltöztünk, bezártunk mindent.
- Hazaviszlek. – mondta.
- Aludj nálam.
- Örömmel!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Most csalni fogok :((
MeTaLMaNo ·
Hat... En arra gondoltam, hogy hozzad a zenet hallgatni. Az eneklessel kulonben is Te tartozol ;-).
Pandora_ ·
Én mára kikapcsoltam a zenét...mivelhogy már holnap van! :-) Megyek aludni! Jó éjt! :-)
MeTaLMaNo ·
Miert futsz el elolem? En nem bantalak :-D. Mindegy, jo ejt!

gaboka ·
Én gyakran járok lovagolni,egyik kedvenc hobbim.Nekem őszintén szolva inkább egy puha szék,sem mint egy kemény fallosz jut elöször eszembe amikor leszállok a lóról,de ez csak az egyéni véleményem.
A történetröl:én nem tudtam beleélni magam kellöképp!Ahhoz tul rövid és felületes leirás volt....vagy mi is inkább gondolkodjunk a szavak helyett?! :frowning:
Szoval szerintem még gyakorold egy kicsit!
Szivacs ·
Köszi gaboka
Tudod , én is gyűjtöm a véleményeket, ( titokban):)
>


Igaz, a puncim helyén 2 golyó van, de én is ültem már pacin :)
>
Puha szék .....?????? ! >>>>>

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: