Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

GólyaBál

Már régóta figyelem az egyik lányt a sulinkból. Nagyon szép lány. Kb. 175 cm magas, fekete haja van, és nagyon jó alakja. Sikerült azt is kiderítenem, hogy Enikő a neve. Kiderült, hogy az egyik haverom ismeri, így megadta a telefonszámát. Írtam neki pár sms-t, amikre válaszolt is, és még néhányszor föl is hívott, hogy kiderítse, ki is vagyok én. A későbbiek folyamán megismertük egymást, de igen nagy sajnálatomra a köszönésnél többet nem tudtam elérni nála. Ez a lagymatag viszony egészen az iskolai gólyabálig tartott. Az egész ekkor kezdődött. A gólyabálon, amíg a "Disco" ment az ebédlőben, azalatt én az egyik lépcsőhöz voltam beosztva, mint ügyeletes. Ez csupán abból állt, hogy ott ültem a lépcső tövében, és ha éppen valaki fel akart menni, akkor őt kellett erről a szándékáról lebeszélnem.
Ez remekül ment. Így esett meg az is, hogy éppen Enikő drága lófrált erre felé, és mivel nem volt jobb dolga ő is fel akart menni. Persze ezt nem engedhettem neki sem. Ő egyből elkezdett ellenkezni, hogy csak neki engedjem meg, meg mégis hadd mehessen fel. Nem sikerült meggyőznie. Így jobbnak látta, hogyha tovább áll. Pár perc elteltével újból megjelent, és egy elutasíthatatlan ajánlatott tett. Kézenfogott és felvezetett a lépcsőn.

Bementünk a legtávolibb terembe, majd megálltunk, és csak néztük bambán egymást. Egyszer csak elkezdtünk közeledni egymáshoz, majd az arcunk egyre közelebb ért, majd megcsókoltuk egymást.
Teljesen rámvetette magát, a kezeivel a fejemet, a lábaival a testemet karolta át. Meg ha akartam volna sem tudtam volna kiszabadítani magam. Persze nem is akartam. Smárolás közben addig-addig mocorgott, amíg puncija a nyitott tenyerembe került. Sztreccs nadrágján és bugyiján keresztül is éreztem, hogy mennyire nedves és forró az öle. Szinte égette a tenyerem! Soha nem hittem, hogy egy nőben ekkor vágy ébredhet. Azt meg főleg nem, hogy mindez irántam. A hamvas, érintetlen és vadul tüzelő szűz test szorítása, nyelvének vad, de mégis érzéki tánca a számban igen komoly benyomással volt a testemre. Olyan kemény voltam, mint még soha az életben. Majdnem ordíthatnékom támadt, annyira fájt már a merevedés. Amikor pedig engedett ölelése szorosságán, kivettem a kezem, de már csak azért, hogy én szorítsam magamhoz. Mivel így az ő és az én ölem közötti utolsó komolyabb akadály is elhárult, lejjebb csúszott.

Mikor tűzforró puncija hozzáért a farkamhoz, majdnem elélveztem. Ő ezt az érintést egy akkora sóhajjal kommentálta, hogy elcsodálkoztam: hogy fér ennyi levegő ebbe a csodálatos kis testbe. Lefektettem őt az egyik padra. Vékony kis felsőjét szinte átszúrta meredező bimbója. A csókolózást egy pillanatra sem hagytuk abba, de a kezem felfedező útra indult a testén. Elkezdtem simogatni a nyakat, nagyon lassú, de széles mozdulatokkal, majd tovább haladtam lassan a mellei irányába. Majdnem elértem melleinek felső vonalát, amikor egyszercsak ellökött magától, fölült és lerántotta magáról. Teljesen megbabonázott a hamvas fehér melle, és a középen kb. 1 cm átmérőjű és ugyan ilyen magas bimbóinak a látványa. Amilyen hirtelen ült fel, olyan hirtelen is feküdt vissza, de nem sokáig gyönyörködhettem abban a csodában, amiben még soha nem lehetett részem, mert magára rántott és nyelvét villámgyorsan befúrta ajkaim közé, amit mostmár kitörő lelkesedéssel fogadtam.
Kezem pedig magától folytatta kalandozását ott, ahol megszakították benne.

Szép lassan körbesimítottam melleinek apró halmait ott, ahol elkezdenek kiemelkedni ebből a káprázatos, fiatal testből, és lassú körkörös mozdulatokkal kezdtem a központ, a bimbók, felé haladni. Tevékenységem nem maradt eredménytelen, mert egyre hevesebb sóhajokat és nyögéseket csaltam ki Encsiből. Elértem a mellbimbóit és finoman, nehogy véletlenül is fájdalmat okozzak neki, elkezdtem őket felváltva morzsolgatni. Keményebbek nem lettek ugyan, de Encsi izgatottsági foka az égig emelkedett.

Szám is a kezeim után kívánkozott. Engedtem neki, és apró csókok tucatjával borítottam testének minden egyes pontját, ami fölött elhaladtam nyögései már bőven a hallható tartományban voltak, de azért szerencsére nem volt túl hangos. Bár akkor az sem érdekelt volna, ha sikítozik gyönyörében. Mire elértem a mellbimbóit, már igen szaporán szedte a levegőt, és az apró, szinte lehelet finomságú puszi, amit a bimbója közepére adtam, egy minden eddiginél hangosabb sóhajt csalt ki belőle. Teste megvonaglott. Rájöttem, bár rettentő mód meglepett, hogy mindjárt elélvez, ezért elkezdtem nagyon finoman felváltva nyalogatni a két kis mellbimbó hegyét. Pár nyalintás után teste ívben megfeszült, jó pár apróbb rángás kíséretében, hangos nyögések közepette, hatalmasat élvezett, hogy aztán teljesen kimerülve omoljon magába. Felnéztem az arcára. Kimerültnek tunt, de a teljes kielégültség, ami kiült rá, és a hála, amit fátyolos szemeiből véltem kiolvasni, minden gondomat, fenntartásomat elfeledtette.

- Azt akarom, hogy nyalj ki!! - suttogta alig halhatóan, és én boldogan teljesítettem kérését. Szépen lassan lehúztam róla a nadrágját, majd végigcsókoltam a lábát. Már csak egy, a vénuszdombja felett teljesen átázott tanga volt rajta, amin átsejlettek fejlődő szemérmének első jelei: az apró, középen elhelyezkedő, kb. másfél centi hosszú és úgy egy centi széles kis szöszi pamacs puncijának befelé hajló ajkú vágata fölött. Gyengéd csókot nyomtam rá, mire hatalmas sóhaj hagyta el ajkait. Óvatosan eltávolítottam boldogságunk beteljesedésének utolsó, egyre jobban átázó, akadályát is. Pici puszikkal borítottam el a finom szőrpelyhekkel borított dombocskát. Egyre gyorsabban vette a levegőt, nagyobb terpeszbe rakta a lábait, és így élvezte tovább szám kényeztetését. Fehér combjainak belső oldalán megindultak lefelé gyönyörnedvének első hullámai, melyeket finoman lenyalogattam, majd visszatértem a szokatlanul sok nedűt termelő gyönyörforráshoz, két ujjammal finoman széthúztam a szeméremajkait, mire elővillant a gyönyörű rózsaszín borsószem nagyságúra duzzadt csiklója.

Leküzdhetetlen vágyat éreztem, hogy a lehető legjobban kielégítsem Encsit, ezért rögtön a számba vettem meredező csiklóját és lassan, de határozottan körözni kezdtem körülötte a nyelvemmel, majd egyre gyorsabban és követelőzőbben szívtam magamba csiklóját, és édes nedvét. Óvatosan bedugtam a nyelvem az immár kissé megnyílt ajkak közé, és végignyaltam lentről felfelé haladva számár kínzó lassúsággal, kiélvezve mézédes nektárjának minden apró cseppjét. Mire elértem borsószem nagyságú, keményen meredező csiklóját, már egész testében remegett, mint a nyárfalevél. Nem hagytam tovább szenvedni, mert már kezeivel is egyre jobban szorította fejemet az immár magából kéjlevet bőven ontó puncijához, és megérintettem nyelvemmel a csiklóját, majd lassú körkörös mozdulatokkal elkezdtem beteljesíteni gyönyörét. Egy halk sikkantás kíséretében el is elvezett. Testéből kitörő kéjnedveket boldogan nyaltam föl. Testére mért apró puszikkal nyugtattam tovább az élvezettől még mindig remegő lányt, és nagyon lassan elkezdtem ujjammal cirógatni a punciját. Hálásan vette tudomásul, noha szám és kezem munkája egymásnak ellen dolgozott.

Amíg szám nyugtatta még mindig tartó élvezetét, addig kezem csak fokozta azt. Röviddel ezután szám is inkább az izgatásra tért át úgy, hogy ágaskodó, a kényeztetés után követelődző mellbimbóit vettem célba, míg kezemmel folytattam csiklójának körkörös masszírozását. Lassan bekaptam a jobb mellének a bimbóját, és apró szívásokkal megerősített, köröző nyelvjátékkal kezdtem el újra felszítani testében a vágy tüzét. Ujjam közben lejjebb vándorolt, és a forró ajkacskák között rátalált a gyönyörök eme rejtett barlangjára. Sajnos az idillt meg kellet szakítanunk némi áthelyezkedés miatt. Eddig kisterpeszben lévő lábait annyira szétrakta, hogy puncija teljesen megnyílt számomra. Elnézegettem egy kis ideig, majd könyörgő tekintetének engedve óvatosan ráfeküdtem.

Rövid csókolódzás után visszatértem oda, ahol a kényszerű megszakítás előtt tartottam. Ujjam lassan behatolt a forró, rendkívül szűk lyukba hatalmas sóhajainak kíséretében. Puncijának elképesztő nedvessége, és az átélt orgazmus miatt ujjam könnyedén csúszott be édes gyönyörbarlangjába. Kezeit a fejemre téve lassan, erőtlenül elkezdett lefelé nyomni és kérte, hogy a számmal is kényeztessem újabb kéjek után sóhajtozó punciját. Örömmel adtam helyt számomra is kedves kérésének. Lefelé haladva kicsit elidőztem gyönyörű köldökének puszilgatásánál, miközben ujjam folyamatosan dolgozta az immár szépen táguló lyukacskáját.

Mire leértem a puncijához, és ezt közöltem vele egy gyöngéd csókkal, amit a csiklójára adtam, elérkezettnek láttam az idő arra, hogy még egy ujjam bekerüljön a már bent dolgozó mellé a szűz punciba. Hangos sikkantásainak kíséretében nagyon óvatosan, nagyon lassan a második ujjam is bekerült a mostmár könnyebben táguló édes barlangba. Ismételten elélvezett, és kiömlő nedveit nyelvemmel és ajkaimmal fogtam fel. Puncija belseje ütemes rángásokkal próbálta még jobban magába húzni ujjaimat. Percekig meg így pihentük, amikor eszembe jutott, hogy hol is vagyunk, és hogy a Gólyabálnak már rég vége. Gyorsan felöltöztettem Encsit, és rendberaktuk a termet, már amit kellett...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kriszti1212 ·
érdekes .... :)
követelőző csajszi lehetett eléggé és te semmit nem kértél volna tőle?...

Sylvia13 ·
Nem rossz. Tetszett, hogy részletesen leírtad a dolgokat. Van benne egy két érdekes dolog, de attól függetlenül szerintem jó. Mondjuk az szemet szúrt, hogy a lány semmit nem csinált. Jó smucig csajszi lehet! :smile:

De csak így tovább! :wink:

Kíváncsian várom a többi írásod! :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: