Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

GirlieG

A dolog mindenki számára ismerősen fog kezdődni. Valahogy idetévedtem a Mellesleg oldalaira, persze a szex rovatra is kíváncsi voltam (nanááááá). Nem tudom kinél, hogyan kezdődik, de eleinte beértem a képek gusztálásával, csak később olvastam bele egy-egy történetbe; rájöttem, hogy az is baromi izgalmas tud lenni, ha beülök más fantáziájába és az első sorból ’nézem’ végig, hogy kivel mit csinál. Aztán rábukkantam a fórumokra is, ahol a történetek tovább élnek és közelebbi kapcsolatba lehet kerülni az alkotóval. Persze engem elsősorban a lányok érdekelnek (ezt most átgondoltam és kiegészíteném: másodsorban is). Ez volt az uncsi bevezető, most már jön a lényeg.

Köztetek, kedves olvasó-kritikusaim van egy kedves lány, akivel először csak beszélgettünk, aztán priviztünk (ezt az idióta szót, aki kitalálta) és végül személyes találkozó lett a dologból. Gondoltam érdekes lenne gyakorlatban is, ami már elméletben izgis volt. Igazság szerint a találkozót én akartam jobban és meg sem kérdeztem, hogy mit szólna hozzá, ha… Viszont éreztem, hogy legbelül nem bánná, úgyhogy megleptem (ami valljuk be, akár rosszul is elsülhetett volna). Mázlim volt, tudtam a nevét is, meg címet is.(város és kollégium) Az ember ilyenkor megpróbál előre tervezni, odaúton én is lejátszottam pár szituációt, mindenre felkészültem, hogy ne érhessen meglepetés. Nagyon magabiztosnak akartam látszani. Persze hiába biztosítod be magad, attól még kiszámíthatatlan marad az egész.

Az ajtaja előtt álltam, kopogtam. Az érdekes az volt, hogy fényképet nem láttunk egymásról, mégis tudtam, hogy megismerem majd. Hallottam, hogy közeledik valaki, nyílt is az ajtó. Kár, hogy nem volt rejtett kamera, érdemes lenne visszanézni. Én ott állok hótól vizes kabátban és mosolyban, ő meg pizsiben, trikóban és zavarban. Perc mozdulatlanság, aztán megszólaltam: „Szia.” Még a kezemmel is intettem hozzá. Ekkor elkerekedett a szeme és a szája gyönyörű mosolyra váltott. Megismert. (Yesssss) Aztán csak álltunk az ajtóban és örültünk, hogy tudjuk ki a másik, de én még mindig az ajtón kívül. Aztán egyszerre: ’Nem akarsz bejön…’ ’Bemehe…’ Megint összemosolyogtunk, de ez már másmilyen mosoly volt. Olyan szexi volt az egész (főleg a hangja), kész előjáték.

Bementem, írtó nagy kupi volt, rajta is látszott, hogy most kelt fel, de az a fajta lány volt, akitől ébredés után sem kérdeznéd meg, hogy kicsoda és hogy jutott be, úgyhogy nem zavart, hogy tiszta kóc a haja.

Kíváncsi lennék, hogy ilyenkor ki hogyan folytatná, de én nem akartam olyan közhelyekbe futni, mint: Mizu? v Nem zavarlak? (még a végén azt mondja, hogy mindjárt el kell mennie, erre én esélyt sem akartam adni neki) Szóval ledobtam a kabátom (közben megörültem, hogy csak ketten vagyunk) és hozzá fordultam. A szemembe nézett, vibrált a levegő. Aztán mielőtt elmúlt volna a pillanat varázsa, odaléptem hozzá, két kezembe fogtam a fejét és belecsókoltam a nyakába. Még mindig finom álom illata volt, nemrég kelhetett. Kilélegeztem, mire kirázta a hideg. Gondoltam, ha most csukva van a szeme, akkor a puszi ízlett neki, ha nyitva, akkor még mindig a kezem hideg. Megnéztem: csukva volt. Aranyos volt, ahogy ott állt, lesütött szemmel, karjai csak úgy lógtak a teste mellett, nagyon kiszolgáltatottnak tűnt. Aztán rám nézett és teljesen komoly arccal ennyit mondott: ’Még’.

Hm. Nem bántam meg, hogy eljöttem. Megint belefúrtam a fejem a válla és a feje közé, pillanatra bekaptam a cimpáját, aztán a tarkójánál fogva oldalra döntöttem picit a fejét és beleszívtam a nyakába. Nagyot sóhajtott és átölelte a nyakam. A másik kezével a pulóverem alá nyúlt, és végigsimított a hátamon. Kezdtem nagyon jól érezni magam, melegem is lett kicsit. Az én kezem is végigzongorázott a ő hátán, végül megállapodott a fenekén. Nadrágja selymes, vékony anyagán keresztül ízlelgettem kerekségét majd megfogtam, és a csípőmhöz nyomtam.

Szinte egyszerre kívántuk meg egymás száját, de most ő volt a kezdeményezőbb. Fejemet elvonta a nyakáról és vadul megcsókolt. Meg is harapta a számat. Tényleg ki van éhezve, gondoltam. Nálam nem jobban: megnyaltam a fogait, majd beszívtam a nyelvét. Olyan nagy volt köztünk az összhang, hogy még engem is meglepett. Megint egyszerre mozdultunk: áthúzta a fejemen a pulcsimat, én pedig a trikójának pántjait tereltem oldalra, hogy azok le is essenek. De nem. Megakadtak a kemény mellbimbókon – a legszexibb dolog volt, amit életemben láttam. El is nyílt a szám, erre ő is lenézett. Elmosolyodott és kicsit megrázta magát. A trikó megadta magát. Most én maradtam mozdulatlan és csak néztem, mintha valaki kimerevített volna. Tetszett neki, hogy tetszik nekem, de nem is lett volna nőből, ha nem akarja hallani is: ’Látod? Szeretnek téged. És Te?’ Válaszként a kezemet az egyik mellére tettem, a másikra pedig rácuppantam a számmal és megnyaltam. Aztán ráfújtam. Mindezt olyan gyorsan, hogy mire újra felemeltem a fejem, már megint rázta a hideg. Imádok játszani.

Tovább csókolóztunk nem lankadó hevülettel, kezeivel az övem körül kezdett matatni. Nem segítettem neki, jobban értékeli majd, ha megdolgozik érte, gondoltam. El is mosolyodtam, hogy milyen gonosz vagyok, de még középig sem húzódott a szám, már a farkamon éreztem langyos kezét. Hm, egy null oda. Nadrágom kigombolását egy mozdulattal elintézte, lecsúszott, ki is léptetett belőle. Kezdtem úgy érezni, hogy nincs hatalmam a dolgok felett, úgyhogy kezeimet a pizsinaci külső oldaláról, bemotiváltam a csupasz fenekére. Ha még éreztetek finomat!!! Izmos is és puha volt egyszerre, muszáj volt belecsípnem. Na nem erősen, csak úgy kóstolgatás szinten. Válaszul belemosolygott a számba. Mikor visszamosolyogtam volna, áthúzta a pólót is a fejemen és csak akkor láttam, hogy egy pár zoknin kívül, már semmi nincs rajtam.

Elég idétlenül éreztem magam. ’Azokat már vedd le te, de szexisen ám’ és megint rámvillantotta fogait, és hátra is dőlt, alátámasztandó, hogy tényleg műsort vár tőlem. Pillanatig elgondolkodtam, hogy egy pár zoknit, hogy a fenébe lehet gerjesztően levenni, de persze jobban zavart, hogy ott állok a szoba közepén és deréktájon határozottan formabontó vagyok. ’Műsort akarsz? Ezt figyeld’ Csípőm megmozdult és a farkam vége egy szívet rajzolt a levegőbe. Aztán amíg pukkadozott a nevetéstől, addig gyorsan lehúztam a zoknikat és beugrottam én is az ágyba. ’Tiszteletdíjat kapok?’ – kérdeztem. Egy pillanatig elgondolkodott, aztán válaszolt: ’Mindjárt jövök. Amikor szólok csukd be a szemed’ Ki is ment, úgy láttam a konyhába, ami bár a szobából nyílt, pont nem láttam be.

Meglegeltettem a fenekén a szemem, aztán el is tűnt. Elfeküdtem az ágyában, fejem alá kispárnát tettem és vártam mi lesz. Nagyon nagy csönd volt, csak időnként hallottam szekrényajtót nyikorogni, meg becsapódni, meg edényekkel zörögni. ’Ugye nem sütit akarsz sütni?’ Felnevetett, aztán apró valamik zuhogtak egy tálba. Mintha mogyoró lett volna. Gondoltam majd kirakja rám a Nagy Medvét, aztán egyesével elropogtatja. Jópofa lesz. ’Megyeeek. Csukva van a szemed?’ ’Aha’- mondtam és tényleg becsuktam, mert imádom a meglepetéseket. Nesztelenül lépkedett, letette a tálat (megint megzörrent), aztán mintha levette volna a ruháit is. Úgy kinyitottam volna a szemem, de még tartottam magam. Mellém feküdt az ágyba és megparancsolta, hogy maradjak mozdulatlan. Nem egy önző típus, gondoltam.

Már vártam, hogy mikor helyezi el az első mogyorót rajtam, amikor megmozdult a tál és a következő pillanatban valami nagyon hideget éreztem a mellemen. Nem mogyoró, jégkocka! Közben éreztem a leheletét is, tudtam, hogy a szájával rajzol körbe. Csigavonalban haladt a mellbimbóm felé, ott megpihent kicsit, amíg az meg nem keményedett, aztán átrajzolta magát a másikhoz. Az elsőbe még egyet bele is csípett. Úgy tűnt improvizál, mert most a nyakamat vette célba, aztán visszatért a mellemhez. Közben a kezeivel mindenhol simogatott, ahol ért, aztán a következő pillanatban ugyanott végigkarmolt. Szinte égett, de aztán a jéggel lehűtött.

Aztán megint simi és karmolás és mindig a legváratlanabb helyeken. Ekkor már rajtam feküdt, farkam épp megpihent volna, de a meleg hasától meg attól, ahogy izgett-mozgott rajtam, mégis kemény maradt. Ő abbahagyta mellkasom kínzását, hirtelen a lábam közé ült és a jégkocka maradéka mellé a szájába vette a farkam. Most mozdultam meg először, fel is szisszentem kicsit, de ő erélyesen visszanyomott az ágyba. Hideg kezével a golyóim alá nyúlt és a gátamat simogatta, ezalatt a szájával fel-le csúsztatta a kockát, míg el nem olvadt teljesen. Nyelt egy nagyot és rám nézett. A szememet épp előtte nyitottam ki és mivel nem volt megtorlás, nem is szándékoztam visszacsukni. Jéghideg nyelvével nyálcsíkot rajzolt rám, majd újra mélyen a torkába tolt.

Olyan voltam, mint egy jégcsap. Hideg és kemény. ’Épp csodát teszel, tudod, ugye?’, de nem reagált rá semmit, csak tovább kényeztetett. Végül hatalmasat szívott rajtam, majd fölém guggolt és belém ült. Azt hittem szétrobbanok. Pokolian forró volt és nedves, átmenet vagy lassítás nélkül tövig magába fogadott. Szorított egyet rajtam, majd a szorítást megtartva felemelkedett. Istenien csinálta. Gyönyörű melleit csak most volt időm teljesen ruhátlanul megszemlélni, kezeimmel fenekébe kapaszkodtam, nagyon érzéki pillanat volt. De ő nem hagyott ezen gondolkodni, visszacsúszott a farkamon, előre dőlt és a számra tapadt. Kezeivel megint a mellkasomat és az oldalamat karmolgatta, hideg nyelvét a számba dugta és lassan elkezdett körözni a csípőjével. (Tudom hülyeség, de az jutott eszembe, hogy hány másik fiú kaphatta már meg ugyanezt és valami féltékenységféle suhant át rajtam.)

Nem vagyok normális, gondoltam, de ekkor a bejárati ajtó kilincse mintha megmozdult volna. Igazából csak a hangját hallottam, de ez is furcsa volt. Ő is megállt és az ajtóra nézett…
Hozzászólások
További hozzászólások »
idnat ·
Most akkor ez igaz, vagy kitalált? :))

GerM ·
Szerintem tényleg van az álomnak illata. Tuti, hogy már mindenki érezte. Mit gondoltok, a babáknak miért van finom illatuk? (persze jó esetben...)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: