Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

GirlieG III

Minden porcikánk összeért. A légzésünk is alkalmazkodott egymáshoz, amikor én levegőt vettem, ő akkor fújta ki, tényleg eggyé váltunk. Csak a szívdobogása próbálta mindenképp felhívni magára a figyelmet: a mellén keresztül is éreztem, hogy zakatol. Kell ennél szebb bók? Csípőmmel kicsit lejjebb csúsztam, így akár elég lett volna egy mozdulat is és már benne is lettem volna. Nekem viszont annyira ízlett ez a csók, hogy nem akartam elvonni a figyelmünket. Úgyhogy farkam a szemérméhez illesztettem, csak annyira, hogy a hegye hozzáérjen, de nem mentem tovább. Én nem. Neki viszont könnyű dolga volt, mivel lábaival a ’markában’ tartott és azt csinált velem, amit csak akart. Ezért ahogy megérezte, hogy a közelben vagyok, rögtön megmozdult. Izmos combjaival egyre beljebb nyomott magába, de szerencsére nem siette el. Épp csak addig ment el, amíg makkomat magában nem érezte, aztán szinte kihúzott magából. Megértettem. Hatoljak bele még egyszer. Nagyon finom volt, én is imádtam újra és újra belecsúszni, ezáltal olyan volt, mintha percenként újra kezdtünk volna szeretkezni. Nagyon sokáig játszottunk így, kéjesen élveztük egymás testét, egymás melegét, verejtékét, szánk ízét, szeretkezésünk hangjait.

Aztán egyszer csak lezártam a csókolózást, megpusziltam a nyakát, a melle-közét, a hasát, belenyaltam a köldökébe. Lefejtettem magamról a lábait, keresztbe fogtam őket és addig húztam ellentétes irányba, míg engedelmeskedtek az izületek és az izmok és Girlie-t át nem fordították a hasára. Ott volt előttem kiterítve, teljesen kiszolgáltatottan, duzzadt ajkakkal, csöppet sem szégyenlős csiklóval. Felkönyökölt és a jobb válla fölött rám nézett.
Gyönyörű volt, ahogy az izmok táncolni kezdtek a hátán, a feneke keményre húzódott, a lemenő nap pirosló fényei utoljára megcsillantak párás bőrén, aztán végleg az utcai lámpák beszűrődő fényeire bíztak bennünket. (Már ilyen késő lenne?)

A lábfejétől indulva végigsimítottam a lábát, hüvelykujjaimat szándékosan kicsit mélyebbre nyomtam a belső combjaiba, felcsúsztam a fenekére, aztán a derekánál újra elindultam a lábai felé. Ő látva, hogy semmi váratlan nem fog történni, visszaengedte a fejét a párnára és tűrte, hogy kényeztessem. Ha már így elbízta magát, lehajoltam a kameráért, - bal kezemmel továbbra is cirógattam a bőrét, hogy az alibim azért meglegyen – felraktam az ágy mellett álló székre, Girlie-re irányítottam a keresőt és benyomtam a record gombot. A kattanással egy pillanatban köhintettem egyet és szerencsére a kamerának is halk volt az alapjárata, (meg kintről is szűrődött be valami alapzaj) úgyhogy sikerült újra Girlie-re helyeznem a kezem, anélkül, hogy bármit is érzékelt volna ügyködésemből. Lebukni akkor fogok – gondoltam – amikor lejár a kazetta. Viszont akkor már késő lesz.

Bal lábának gömbölyű vádliját két kezembe fogtam és csókolgatni kezdtem. Apró harapásokkal haladtam el a lábhajlata fölött, amíg két kezem már a combjára nem kulcsolódott. A külső oldalán kemény volt az izmoktól, a belső viszont ennivalóan puha. Elég érzékenynek is bizonyult, mert picit felszisszent, amikor hüvelykujjaimmal masszírozgattam, úgyhogy inkább átadtam a terepet a nyelvemnek és a számnak. Már az első nyalintásnál megéreztem puncijának fülledt-nőies illatát, teljesen elbódultam tőle. Mágnesként vonzott magához: ’Kóstolj meg’ – véltem hallani. Fenekének két félgömbjébe kapaszkodva, behúztam magam a két lába közé és a nyelvem hegyével körbenyálaztam az ajkakat. Még egyébként is nedvesek voltak, de most nem is azért jöttem, hogy felizgassam őket. Magam miatt csináltam. Teljesen felizgatott, kikészültem tőle. Beszívtam a bal oldalit, húzogattam kicsit a számmal, majd ugyanezt megkapta a másik is.

Fenekénél fogva húztam az arcomra; tudtam, hogy nem fog sikerülni, de próbáltam a nyelvemmel a méhéhez érni. Nyilván Girlie-nek eszébe sem jutott, hogy mi a célom azzal, hogy ilyen mélyen nyalok bele, de nyilván teljesen mindegy is volt neki ebben a pillanatban. Láttam, hogy a kezével kapaszkodót keres, de aztán nem tud mozdulatlan maradni sehogy sem. Egyre gyorsabban lefetyeltem, de azért figyeltem a hangjára is – nem akartam, hogy még elélvezzen. Szerettem volna, ha én döntöm el, mikor és mi történik vele és ő is megérti, hogy nyugodtan lemondhat a testéről – most én használom.

Megint próbálta magát a nyelvemre tolni, de én kihúztam belőle, visszanyomtam a csípőjét a lepedőre, és hatalmasat haraptam a fenekébe. Biztos fájt neki, de meg sem nyikkant. Szétfeszítettem a fenekét és a puncijától felfelé haladva végighúztam rajta a nyelvem. Most nem csak a hegyét, a teljes felületével simogattam. Aztán még egyszer, egészen fenekének a rózsájáig. Oda nyomtam egy csókot és kezdtem tágítani. Éreztem, hogy összerezzen, de eszem ágában sem volt abbahagyni. Kezeimmel vörösre markoltam a kemény halmokat, a nyelvem meg járt ki-be, mindig picit mélyebbre, mint az előző alkalommal.

Egyik kezem önállósította magát, visszacsúszott a puncijához és két ujjam máris beleszaladt. Aztán lett három, végül négy és veszett tempóban elkezdte megdolgozni. Nagyon mélyre elértem, ott körmeimet a hüvely belső falához érintve finoman karcolva húzogattam, aztán a G-pont környékét nyomkodtam. Közben továbbra is smároltam a fenekét, csókoltam, keféltem a nyelvemmel. Valahogy megint éreztem, hogy kezd elérni a csúcsra, (én is olyan kemény voltam, hogy az már fájt), úgyhogy lassítottam, majd leálltam.

Ezt már személyes sértésként fogta fel és megint hátranézett, (ebből sejtettem, hogy nem érti, mit szórakozok vele) úgyhogy úgy döntöttem eljött az idő, hogy kivégezzem. Hirtelen a dereka alá nyúltam és négykézlábra állítottam. A térdeit kicsit széttoltam és a farkam végét a puncijához illesztettem. Megint előrefordult és várta, hogy beléhatolok, de nem ez történt. Ráhajoltam, beleharaptam a tarkójába, mindkét kezét kihúztam és a hátára szorítottam. Ettől a mozdulattól természetesen fejjel a párnára esett, de szerencsére oldalt maradt a feje, így nem kellett attól félnem, hogy megfullad. Karjait egyik kezemmel a hátára szorítottam, a másikkal hatalmasat csaptam a fenekére és tövig beletoltam a farkam. Most nem akartam kényeztetni. Eszemben sem volt finomkodni. Egy-két lassabb mozdulat után, nagyon sebességre kapcsoltam és iszonyú erővel kezdtem kefélni. ’Ezt akartad?!’- kérdeztem zihálva, közben éreztem, hogy a heréim odaütődnek a csiklója közelébe, reméltem, hogy ez ad neki valami pluszt.

Mindenesetre nem panaszkodott, sőt, nyögdécselése kiabálássá erősödött, amit a lökések szaggatottá tettek. Állatias, ősi hangja volt, végleg kikapcsolta a külvilágot bennem és már önkívületi állapotban éreztem meg, hogy mindjárt el fogok élvezni. Szerintem ő sem állt messze tőle. Elengedtem a karjait, és a haja után nyúltam. A csuklóm köré csavartam és meghúztam. Felsikoltott, ami csak még jobban bepörgetett. Szabad kezem hüvelykujját a fenekéhez illesztettem és lassan elkezdtem belenyomni. Néztem, ahogy eltűnik benne a körmöm, az első ujjperc aztán addig nyomtam, ameddig csak tudtam. Ebben a pillanatban hallottam meg, hogy elélvez és ekkor éreztem meg, hogy elzsibbad a gerincem, az arcom eltorzul és elkezdtem lüktetni benne.

Az első szeretkezésünk volt, de egyszerre élveztünk el. Ez annyira valószínűtlen volt, mégis megtörtént. Csak ziháltunk ott az összeizzadt ágyon mindketten, lassan kicsúszott a kezemből a haja, elernyedtek az izmaim és ráborultam. Nem láttam semmit. Már éjszaka volt vagy csak megszűntem látni? Összebújva feküdtünk, átkaroltam és nem gondoltam semmire. Kiürült a világ. Éreztem testének melegét, emelkedő mellkasát és azt is, hogy ő is velem repül valahol a végtelenben.

Már kicsit észhez tértünk, de azon kívül, hogy magunkra húztam egy takarót és még szorosabban bújtunk össze nem történt semmi változás. Nem mertünk megszólalni, mert akkor azt kellett volna kérdezni: most mi lesz? Mi lesz veled és velem? Van olyan, hogy te és én egyáltalán?
Ekkor ránéztem. Csukva volt a szeme és egyenletesen lélegzett. Kapaszkodott belém és láttam kisimult vonásain, hogy biztonságban érzi magát. Legyen olyan, hogy ő és én! Nagyon szerettem volna.

Nem akartam felébreszteni, de nekem ma még haza kellett jutnom valahogy. Fogalmam sem volt, hogy mennyi az idő, de másnap munkába kellett menni, úgyhogy akármennyire is nem akartam, fel kellett öltöznöm. Lassan lefejtettem magamról a karjait és kimásztam az ágyból. Ekkor vettem észre a kamerát. Teljes nyugalomban állt az asztalon. Nem égett rajta lámpa, elmosolyodtam: ’Észre sem vettük, mikor állt le’

Nem tudtam, hogy mit fog érezni, amikor felébred, de nem akartam anélkül otthagyni, hogy ne tudja majd, én mire gondolok. Az asztalán találtam papírt és ráírtam neki a bp-i címemet és azt, hogy hétvégén várni fogom. A papírt kettéhajtottam és beleraktam a kamera kazettáját, hátha nem kell majd annyira győzködnie magát, hogy jöjjön el hozzám, ha megnézi.

Felkaptam a kabátomat is és halkan kinyitottam az ajtót. A srácok ott feküdtek az ajtó előtt egymás vállának dőlve és aludtak. Ölükben egy papír, amin ez a szöveg volt olvasható: Legalább a kamerát adjátok vissza, a Melleslegé!!! Elmosolyodtam, visszamentem a kameráért és a fiúk közé raktam. El is kezdtek ébredezni, de én addigra már kint jártam az utcán és rohantam a pályaudvarra. Nem éreztem magam sem tisztának, sem frissnek, de végig mosolyogtam hazáig az utat...

(Dedicated to GirlieG)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Athos ·
Szivacs! Hol van baszós 4. története én nem látom pedig nagyon erőlködöm :( ! :flushed: :rage:

tepet ·
Az a kamera zavart, amúgy szuper jó!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: