Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró napok a tengeren

Nem volt túl meleg aznap mikor Jessica lement a partra egyet sétálni, hogy tisztábban lássa a dolgokat. Sokminden keringett fejében melyek nem politikáról vagy világra törörő új dolgokról szoltak melyek nem arra törekedtek, hogy meghódítsa a világot. Csupán egyetlen emberről álmodozott ki több ezer kilóméterre tőle, valami olyan dolgot tesz melyben ő már nem szerepel és nem veheti ki részét. Ez az ember rengeteget jelentett neki, nem csupán egy kalandot, ennek a nőnek e a férfi, ki fejében járt, több volt ennél, sokkal több. Ő volt Jessica mindene, minden ami egy embernek kell, és most ez a távolság mely kettőjük között jött létre, egy hülyeség miatt, mely örökre megpecsételte kettőjük kapcsolatát, s mely nem engedi, hogy e két ember újra egymáséi legyenek és szerelmük újra egymásba forrhasson.

Ahogy Jess visszagondol arra pillanatra mikor belépett élete szerelme Ben szobájába munkahelyén, és meglátta kedvesét a legjobb barátnőjével. Ahogy Kate Ben szájához tapad és meztelenül, forrón egymáséi lesznek, ahogy Jess csak áll az ajtóban és könnyei patakokban folynak, ettől a csúf gondolattól a lány most is sírva térdel le a hűvös homokba.

Másnap, ahogy Jess kinyitotta a szemét és lassan még szinte álmodva felhúzta a redőnyt és csodagyönyörű látvány tárult a szeme elé, a nap csak úgy szikrázott, s a pálmafák szinte cölöpszerűen álltak a tikkasztó melegben, a víz csillogott a nap csillámló fénye alatt, az emberek mind árnyékot kutatva lézengenek a parton. Jessicát mintha kicserélték volna, hirtelen elszállt minden bánata, és szinte repült a gyönyörtől a fürdőszoba felé, hogy össszeszedje magát, és egy kicsit kicsinosítsa magát. Anyaszült meztelenül állt a tükör előtt és azon gondolkodott vajon mit csináljon ma.

Aztán végülis arra az elhatározásra jutott, hogy megfürdik, megfésülködik,...,és a többit majd közben eldönti. Ahogy beállt a zuhanyzó alá, és megnyitotta a csapot... egy profi balerina sem csinálhatta volna kecsesebben. Ahogy szép, derékig érő, kissé hullámos haja a fenekét érte, amint gyönyörű, hattyú teste a falhoz simult, amikor a zuhanyrózsa a női test legbecsesebb, és legérzékibb pontjához közeledett Jessica halkan és egyenletesen nyöszörgött, és enyhe, kis sóhajokat hallatott magából.

Keze lassan, a felső ajkától indult. Ujjai érintették a nyakát, a mellei már duzzadtak az izgalomtól, és a vágytól. S nem gondolt régi szerelmére,nem gondolt senkire,kizárta a külvilág zaját, s minden zavaró tényezőt, csak saját magával törődött. Keze lassan
haladt lefelé, a hasán, a köldökén és végül egy olyan helyre ért mely minden férfi vágya s álma hogy egyszer ha nem is Jessét de megkaparint és magának tudhatja.
Jess már vonaglott az élvezettől, érezte, hogy testében szétárad a forróság. Nemiszerve már-már tüzelt az élvezettől. A lány ekkor magába hatolt és nem törődve élővel s holttal izgatta magát, simogatta a csiklót,kelyhe nedvét ujjairól lenyalta, s egy utolsó nagy nyögéssel elélvezett, mely jobb volt mindennél, mellyel valaha is találkozott. Jobb volt egy fagyinál, vagy egy ínycsiklandozó csokoládénál.

Jess miután végzett a fürdéssel, és kiszállt a zuhanyzóból élvezettel nézte teste minden egyes kis részletét, mely olyan tökéletes volt, olyan érzékien törékeny. Gyorsan fölkapta magára a bikinijét, mely alig takarta bájait, s rá egy átlátszó horgolt kis rucit. magára kapott egy nagy szalma kalapot, magához vette kis szalma táskáját egy napszemcsit, és már rohant is
ki a szabadba, ahol olyan meztelennek és szabadnak érezte magát mint 2 perccel ezelőtt a fürdőszobában.
A parton letelepedett egy jóképű fiatal fiú mellé. Rövid barna haja, barna szeme, erős teste, izmos feneke feltűnt a lánynak.

A fiú egyedül volt, és ő is megnézte a lányt. Kecses testét, szép hosszú, szőke haját, szemeit melyek úgy csillogtak mint a zafírt.

A lány leült a srác mellé elővette napozókrémét és amilyen csábíttóan és erotikusan csak lehetett bekente magát vele. A fiúnak sem kellett több és kis teketóriázás után megkérdezte a lányt, hogy,segíthet-e neki bekenni a hátát?
A lány a fiúra nézett és persze, hogy igennel válaszolt, hiszen neki is tetszett a fiú.
A férfi bekente a lány hátát majd melléült, és beszélgetni kezdet.

Az ifjú neve Adam volt, és Kanadából jött 2 hónapra nyaralni hátha talál magának valakit. A lány nagyon megörült, hiszen ő meg felejteni jött. Elmesélte, mi történt vele és, hogy alázta meg kedvese legjobb barátnőjével. Adam és Jass még vagy egy hétig találkozgattak, mikor egy szép, holdvilágos nap Adam elhívta Jessicát magához egy vacsorára. A fiú egy hajót bérelt, ott lakott, hiszen neki ez is elég tágas volt. A randit 8-ra beszélték meg. Jess úgy kicsípte magát, és olyan izgatott volt mint még szinte soha.

A hajón nagyon jó volt a hangulat. Pillanatok alatt elfogyott 2 üveg pezsgő. Mind a ketten becsíptek nem voltak részegek csupán nagyon jól érezték magukat, nah de azért nem annyira hogy énekükkel felkeltsék a szomszédokat.

Adam lágy zenét kapcsolt pont Jass kedvencét. Nem kellett több Jassicának felkérte partnerét egy táncra. Ahogy ott táncoltak, s ajkuk úgy forrott össze mint két rózsaszirom a virágon, ahogy Adam lehelete végigsiklott Jess nyakán, a lány érezte, hogy elönti a melegség, érezte, hogy ez más lesz mint Bennel, érezte, hogy ez ezerszer jobb lesz,hogy itt nem hazugság áll a
háttérben, érezte, hogy igenis szeretik.

Jessicán fekete ruci volt mely szexin simult formás fenekén. A fiú nem kérdezett semmit csak tette amit tennie kell. Érezte, hogy nem kell félnie, partnere is úgy akarja, mint ő. A fekete kis ruha gyorsan lecsusszant a lány testéről,s a falatnyi tanga sem okozott különösebb gondot a fiúnak. A lány sem tétovázott tovább, az ing s a nadrág,és az alsónadrág hamar a földön volt.
Adam, mint egy Grál-lovag felkapta szíve nőjét és ölben forró csókok között vitte be a lányt a szobába, s finoman vigyázva, mint egy hímestojást, úgy tette le az ágyra a lányt. Majd föléhajolt, s olyan mélyen Jess szemébe nézett, ahogy csak tudott. S mikor
már látta, hogy a nőnek esze ágában sincs visszavonulni lassan és szerelmesen megcsókolta a lány ajkait. Majd lassan a nyakát, a már dudorodó mellbimbóit, a feszes hasát, a köldökét, a medencecsontját, a combjait kívül s belül, a talpát.... Majd ismét a szájára tapasztotta ajkait.

A lány már teljesen felizgult, nemiszerve már lucskos volt a sok nedvtől, a fiú gyengéden behatolt a lányba, óvatosan hogy nehogy fájdalmat okozzon. Majd egyre gyorsabban húzogatta péniszét ki és be. A lány nagyokat nyögött,miközben a fiú nyalta a mellét. Jess Adam haját markolta és szinte ordította, hogy ne hagyja abba, a fiú lassított a tempón, nehogy előbb elmenjen a lány mint ő. Most a lány vette kezelésbe Adamat: szájába vette a már teljes nagyságában merevedő nemiszervét, s tövig bekapta, játszott egy kicsit a nyelvével vele, majd a makkot kezdte a nyelve hegyével izgatni. Utána abbahagyta, mert már érezte, hogy Adam a végét járja. Adam szájára tapadt és hosszan, forrón megcsókolta.

Adam ismét beléhatolt, a lány forró szirmai közei,de már hagyta, hogy szerelmük teljes egészében kiteljesedjen, és csak úsztak az orgazmus felemelő érzésében. Egymás karjaiban aludtak el, s csak a déli haragszóra keltek fel.
Jessica kiment a fürdőszobába, míg Adam készített egy forró kávét, a lány meztelenül jött ki a fürdőből. A fiú felmérte a lány "paramétereit, és el sem tudta képzelni, hogy e gyönyörűség tényleg az övé volt az éjjel,de még mennyire az övé. Jessica látta, hogy Adam megkívánta őt, és szó mi szó ő is kívánta őt. De most Jessicanak játszani támadt kedve.

Kitalálta, hogy előbb ő köti be a fiú szemét, majd fordítva. Adam belement a játékba. A fiú csak feküdt az ágyon, és nem látott semmit. Mind a ketten meztelenek voltak. Jess most azt csinált a fiúval, amit csak akart. Föléhajolt, és a szájához érintette a már duzzadó
mellét, a fiú szívott rajta egyet, s Jess nyögött egyet. Most a másikat adta a szájába, utána a feje fölé hajolt, s szépen óvatosan a szájába adta a csiklóját, a fiú szívott rajta egyet, kettőt, majd hagyta, hogy Adam nyelve tövig hatoljon a lány puncijába, majd még 2-3-szor a szájába adta és hagyta hadd szívja és nyalja. Utána megfogta az ujját és felnyomta magának, majd
egyre gyorsabban, míg el nem élvezett.
Aztán a fiú következett: először megcsókolta a lány hamvas és puha száját, utána péniszét adta a szájába és a Jess tövig leszopta. Adam nagyokat szisszent minden egyes szívásnál, majd levette a kendőt a lányról, és behatolt, ahogy csak tudott.

Szinte egyszerre élveztek el.
Adam megkérte Jesst, menjen vele Kanadába, és éljen vele ott. Jessica gondolkodás nélkül igent mondott, és teljesen elfelejtette régi szerelmét, hiszen egy olyan férfira talált, aki sokkal jobban megérdemli őt.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: