Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Főiskolás lányok (11. fejezet: A füstölők illatában)

Főiskolás lányok
11. fejezet: A füstölők illatában


-------------------------------------

Írta: Tabitha Briton
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2008. április

*************************************


Rásimultam Lorelei testére, a mellei a mellkasomnak szorultak. Éreztem kemény bimbócskáit. Lecsúsztam széttárt lábai között, a lány pedig hangosan felsóhajtott.
Végigsimítottam a haján, megcsókoltam, mélyen a szájába toltam a nyelvem. A csaj benyúlt alám, és megragadta a farkamat. Éreztem, hogy nagyon be van indulva.
- Nyomd be ezt az izét a lyukamba - suttogta éhesen a fülembe. - Keményen. Mélyen.

Kezdett az egésznek pornófilm-hangulata lenni. Keményedtem is rendesen. Letérdeltem a lába közé, megfogtam a farkamat és a nyíláshoz illesztettem. Lorelei sóhajtozva fogadta, belekapaszkodott a térdébe, és széttárta a lábát. Makkommal megérintettem a rózsaszín puncit, éreztem a forró nedvét. Aztán lassan végigsimítottam rajta, egészen a csiklójáig. A lány felnyögött, és megfeszült.
- Ez nagyon jó... rakd be... bassz meg... - nyögdécselte. - Olyan nedves vagyok!

Játszottam még egy kicsit a csiklójával, kissé erősebben rányomtam, beengedtem a makkomat az ajkak közé, és lassan, fokozatosan lejjebbtoltam. A farkam lazán csúszott a puncijába. Megéreztem az ellenállást, a makkom nekifeszült. Lorelei hirtelen felsikkantott, és megfogta a vállam.
- Igen - könyörgött. - Csináld... ott... tudod, hogy kell...
Csak feküdt ott, és várta, hogy megdugjam. Nem akarta átvenni az irányítást.

Vettem egy nagy levegőt. A füstölő illata átjárta az egész szobát. Tényleg olyan volt az egész, mint egy ceremónia.

Lassan köröztem a csípőmmel. Aztán ahogy Lorelei egyre hangosabban követelőzött, beléhatoltam. Éreztem, hogy a szűk kis puncija rögtön elfogadja a farkamat. Lorelei előretolta a csípőjét, remegve élvezte a behatolást. Hozzámdörzsölte a mellét, mire én még mélyebbre nyomultam, és megéreztem a hártyát. Nekinyomultam, mire ő felnyögött.
- Ez fájt, kicsim? - suttogtam.
- Hát.. egy kicsit... de ne hagyd abba!

Mélyebben előretoltam a farkamat, a puncija szinte rabul ejtett. Olyan finoman toltam, ahogy csak tudtam. Éreztem, hogy megfeszül a teste, aztán ahogy áttöröm a szüzesség falát, és Lorelei felnyög.
- Ez az... Nagyon jó... Most megdughatsz...
Visszahúztam a csípőm, aztán megint előre, hadd lazuljon a szorítása. Még mindig hihetetlenül szűk volt, de már kezdett engedni.
- Ez nem fájt - lihegte a lány. - Bassz meg jó keményen...
Neki is láttam. Fel-le mozogtam a csípőmmel Lorelei szétterpesztett lába között. A csaj teljesen beindult, vinnyogva élvezte, ahogy kefélem. Hevesen bökdösni kezdtem, a lány mellei fel-le himbálóztak minden mozdulattól. Meglepetten nyögdécselt, érezte, hogy mindjárt elélvez. Egy szűz lány az első kefélésétől! Tovább pumpáltam neki, ő hátraengedte a fejét, és kiáltozni kezdett.
- Elélvezek! Elélvezek!
Éreztem, hogy Lorelei izmai összerándulnak, de még mindig jó mélyen keféltem, és lassan én is spriccolni kezdtem.
- Ez az... Most belédélvezek... jaj, Lori... Nagyon jó a puncid... Elélvezek... - nyögtem, és csak engedtem a spermámat Lorelei szűk

kis puncijába.
- Élvezz belém! - kiáltotta Lorelei, és előretolta a csípőjét. A gecim már kifolyt a combjára is.

Miután az utolsó cseppek is kijöttek belőlem, rárogytam Loreleira és megcsókoltam.
- Szeretem a dugást... - nyögdécselte. - Nagyon szeretem...
- Hát én örömmel foglak kefélni - mondtam neki, mire a lány felsóhajtott.
- Köszönöm - suttogta. - Köszönöm, hogy elvetted a szüzességemet.
- Ne butáskodj - ingattam a fejem. - Bárki örülne ennek a lehetőségnek. Nagyon király pinád van.
- Tényleg így gondolod? - kérdezte mosolyogva.
- Meg kell még basszalak egy párszor, hogy eldönthessem - húztam ki a puha farkamat belőle.
- Jó! - mosolygott Lorelei. - Bassz meg újra, kérlek! Csináljuk megint!

Megcsókoltam, mélyen a szájába toltam a nyelvem. Közben éreztem, hogy a farkam lassan duzzadni kezd. A csaj átölelt, magához húzott, és a combomnak nyomta a csöpögő punciját.
- Tetszett, amikor Lorinak hívtál - suttogta. - Nagyon beindított. A Lorelei olyan szűzies... És mostmár inkább lennék Lori. Az olyan kurvás név.
- És könnyebb kimondani dugás közben - vigyorogtam.
Lori elégedetten nyújtózott egy nagyot.
- Ezt örömmel hallom - mondta. - Egy igazi kurvás nevet akarok. Ezentúl hívj Lorinak kefélés közben, jó?
- Csak hagynod kell, hogy keféljelek - mondtam.
- Mindent hagyni fogok - sóhajtott egy nagyot. A farkam addigra már jó kemény lett, lüktetett a vágytól. Mindketten az oldalunkon feküdtünk, Lori lába a combomon nyújtózott. Lassan lejjebbcsusszant, és megfogta a farkam.
- Elvetted ezzel a szerszámmal a szüzességemet - búgta. - Meg akarom hálálni neki.
Végignyalta a farkam végét, aztán fürgén bekapta, és leszívogatta róla a saját nedvét.
- Ez nagyon finom - nyögte. - Érzem a puncim ízét a farkadon. Az én kis puncimét. Hihetetlenül jó. Szeretem a punci ízét. Majdnem annyira, amennyire a fasz ízét!

Ezekre a mondatokra a vér keményen kezdett lüktetni a farkamban, már sajgott tőle. Ezek szerint Lori benne lenne egy hármasban akármelyik csajjal. A falon lévő képek alapján szinte biztos, hogy biszexuális. De most egyelőre az én farkamat szopogatta. Ráadásul nagyon jól csinálta, végignyalta a golyóktól a makkig, aztán visszafelé, majd csókolgatta és játszadozott vele. Kemény szopásra váltott, benyelte, ameddig csak bírta, a nyelvével pedig simogatta.
Még jobban fölémmászott, és feltérdelt. Keményen pumpálta a farkamat, és jó szorosan rászorította az ajkát. Nagyokat nyögtem, nagyon jó érzés volt, ahogy a makkom a torkának simult. Aztán nyelt egy nagyot, ami még jobb volt. Csak akkor állt le egy kicsit, amikor az ajkai már majdnem a golyóimig értek.

- Ez az... - nyögtem. - Ez nagyon jó... Engedd a torkodra, te kis ribanc...
Ettől teljesen beindult. Gyorsan ki-be mozgatta a szájában a farkam, közben finoman mogyorózott, én meg tologattam neki, ahogy csak tudtam. Lori melle a combomon izgett-mozgott, a szája olyan forró volt, mint egy igazi punci. Ajkai egy pillanatra sem engedtek el.
Éreztem, hogy mindjárt elélvezek, és hogy Lori szájába fogom engedni.
- Jaj, Lori - nyögtem -, úgy szopsz, mint egy igazi kurva! Nagyon beindultál... Most kapsz is egy szép nagy adagot a szádba! Szopjál... Te kurva!

A csaj begyorsított, mire a farkamból kitört a forró anyag. A csajszi éhesen nyelte a sűrű gecit. Pár csepp azért kicsöppent a hasamra és a golyóimra.
Miután az utolsó adag is Lori szájába került, teljesen ellazultam, a farkam pedig puhulni kezdett, de még éreztem, ahogy Lori nyeli a maradékot. Jó sok jött ki belőlem, kellett hozzá két-három nyelés, hogy a lány szája kiürüljön.

Felült, és hagyta, hogy a kicsurrant sperma a szája széléről a mellére csöppenjen. Finoman szét is kente a bimbóján, és közben engem nézett. Nagyon felizgatott.
- Nagyon szeretem a gecidet - lihegte. - Igazi nőnek érzem magam tőle. Mick... szeretnék még...
Végignyalta a hasamat, egészen a farkamig, és mindent letisztogatott rólam. Aztán fölémmászott, széttárta a lábát, és rámfeküdt.

- Ez nagyon jó volt - mondta. - Szeretnélek örökké szopni. Szeretem a farkad... Kérlek, ígérd meg, hogy később még leszophatlak...
Erre csak bólintani tudtam.
- Hogy tanultál meg ilyen jól szopni? - kérdeztem. - Azt mondtad, még sosem csináltad.
A csaj erre felnevetett.
- Hát... Igazi faszt tényleg sosem szoptam még.

Felkelt az ágyból, és a szekrényhez ment. Ha jól láttam, a puncijából csöpögő nedv ott csillogott a combján. Kinyitott egy fiókot,

és egy könyvet vett ki belőle, majd visszabújt az ágyba.
Elkaptam a könyvet, és megnéztem a címét. Ez állt rajta: "Hogyan szopjunk? Faszszopás igazi kurvás módra, írta Magdalena Serape".
- Azt a mindenit... - mondtam. - Nem is tudtam, hogy a tanárnőnk ilyeneket is ír!
- Pedig bizony ír - mondta Lori. - Fiatalkorában pornósztár volt. A kamera előtt baszatta seggbe magát! Hát ezért olyan rejtélyes...

Több néven is dolgozott, de ez a köny véletlenül az igazi nevén jelent meg.
- Hogy került ez hozzád? - kérdeztem Lorit.
- Ő adta nekem - válaszolta, és az arcomhoz dörzsölte a mellét. - A fogadóóráján.

Kinyitottam a könyvet, valahol a közepén.
"Tizenegyedik fejezet: Spermanyelés, avagy őrjítsük meg a férfit"
És a cím alatt ott volt egy csodás nő fotója, arcán gecivel, szájában egy jókora fasszal. A farkam erre rögtön megkeményedett.

Beleolvastam a szövegbe, s közben Lori megfogta a szerszámom. A másik kezével lenyúlt az ágy alá, és elővett egy hosszú, húszcentis műfaszt.
- Ez a legjobb játékszerem - mondta. - Olyan már nekem, mint egy régi barát. Ezen gyakoroltam.
- Hát elég jól csináltad - nyögtem, mire Lorelei megszorította a farkam.
- Bassz meg - búgta. - Később majd leszoplak, de most bassz meg! Érezni akarom a farkad... hátulról!

Elengedte a farkam, feltérdeltem, és mögémásztam. Megfogtam a szerszámomat, Lorelei pedig bedőlt a könyökére. Széttárta a lábait, így jól láttam rózsaszín kis punciját és a segglyukát. A legszívesebben rögtön bevágtam volna a rudamat a seggébe, de előbb még meg akartam forgatni a puncijában.
- Csináld - nyöszörögte. - Kefélj meg... rakd be...

Lorelei lassan a szájába engedte a műfaszt, egészen a torkáig. Épp csak egy centivel lehetett rövidebb az én farkamnál. A puncijához illesztettem a makkomat, aztán keményen belöktem. Teljesen becsúszott Lorelei pinájába, és a lány háta egy kiáltással megfeszült.

Ki-be mozgatta a szájában a műfaszt, én pedig kefélni kezdtem. Még mindig hihetetlenül szűk volt. Finoman széthúztam a popsiját.
Nagyon szép rózsaszín segglyuka volt. Megnyaltam a hüvelykujjam, és a lyukába nyomtam. A nyál miatt könnyedén bele tudtam csusszanni. Lorelei erre kiengedte a műfaszt a szájából, és élvezettel nyögdécselni kezdett.
Ezután lassan a szűz kis segglyukába engedtem a mutatóujjamat.
- Elélvezek... - kiáltozta mostmár Lorelei, és teljesen megfeledkezett a műfaszról. - Bassz meg!

Éreztem, hogy a segge és a puncija egyszerre rándul össze, akkorát élvez. Mintha az egész teste remegett volna, én meg csak toltam neki a farkamat. Aztán mikor elcsendesedett, én is élvezni kezdtem. A csaj megérezte, és rögtön mozogni kezdett rajtam.
- Engedd a puncimba! - hörögte. - Élvezz belém! Ujjazd a seggem!

Keményen keféltem, úgyhogy gyorsan belé is élveztem. Az utolsó adagnál már kihúztam, és a lány csodás fenekére élveztem. Lorelei felpattant az ágyról, megfordult és megcsókolt.
- A fenekembe még az ujjamat sem dugtam be eddig - suttogta. - Nagyon jó érzés volt, amit csináltál. Megismételnéd?
Fáradtan bólintottam.

Lori mosolyogva megfogta a nedves farkamat, ami még mindig puha volt, kissé kimerült a négy adagtól, amit ma Lorelei kicsikart belőle. A csaj a szemembe nézett, és a hüvelykujjával végigsimított a makkomon.
- Csináld újra, de most ne az ujjadat nyomd a seggembe. Hanem a farkadat. Bassz seggbe! Megteszed nekem? - suttogta.
- Ahogy megkeményedek, már tömöm is a seggedbe - súgtam válaszul. Erre megremegett.
- Szerinted ez beteges?
- Egyáltalán nem - mondtam. - Az anális szex a világ legjobb érzése.
Lori felnevetett.
- Egyszerre fogom elveszíteni mindkét lyukam szüzességét. A puncimét... és a segglyukamét. És mindkettőt te veszed el. - Megnyalta a fülemet. - Na, szerencsésnek érzed magad?
Kezdtem keményedni.
- Kell még egy kis füstölő - suttogta a lány. - Várj...

Lehajolt, megcsókolta a farkamat, aztán felkelt és a szekrényhez ment. Elővett még egy csomag füstölőt és egy kis síkosítót. Az éjjeliszekrényhez ment, lerakta a síkosítót, három szál füstölőt a tartóba tett, és meggyújtotta. Közben a fenekét néztem, ami csak a farkamra várt.
- Gyorsan tanulsz - suttogtam neki, amikor visszafeküdt mellém.
- Fájni fog? - tette fel a naiv kérdést.
- Nem, ha jól csináljuk - mondtam. - Nem, ha el tudsz lazulni... És ha tényleg akarod.
- Akarom - lehelte Lorelei. - Tényleg akarom. Nagyon szeretném a seggemben érezni a farkadat.

Felkaptam a síkosítót, aztán Lori mögé helyezkedtem. Széthúztam a popsiját, és kinyújtottam a nyelvem. És finoman beletoltam a szűk kis segglyukába.
- Áááá... - nyögte halkan. - Nyelveljél csak! Annyira akarom... csináld csak! Durván!
Arcomat Lori fenekébe temettem, olyan mélyen benyaltam neki. Nagyon élvezte, teljesen rátolta a popsiját az arcomra. A füstölő illata körüllengett minket, én pedig készenálltam rá, hogy Loriba hatoljak.

Felegyenesedtem, és magam felé fordítottam a fejét, hogy megcsókolhassam. A nyelvem a szájába csúszott, Lori éhesen beszívta, és még az ajkaimra is ráharapott.
- Mostmár nyomd a seggembe - suttogta.
Betérdeltem mögé, és egy kis sikosítót kentem a segglyukára.
- Ne kend be - suttogta Lori. - Durván akarom csinálni, elég, ha a farkadat bekened.

Bólintottam, és egy kis síkosítót nyomtam a makkomra. Elkentem a farkamon, aztán ráhajoltam Loreleira, és a fenekéhez illesztettem a makkomat.
- Ez az... - suttogta a lány. - Jól kefélj meg, Mick...

Nagyon beindult. Nincs is annál szebb látvány, ha egy nő seggbe akarja. Előrehajoltam, és finoman benyomtam neki a makkomat.
- Nagyon kemény... - nyögte a csaj, de a makkom egyre mélyebben belésüllyedt. Nagyon szorított a lyuka, alig tudtam mozogni benne.
- Olyan nagy... Túl nagy... Jaj...
- Nyugi, kicsim, be fog férni... Csak lazulj el...
- Túl nagy... szétfeszítesz...
- Be fog férni... - suttogtam, és mozdulatlanul a nyílásban tartottam a farkam, hadd táguljon a lány húsa. - Csak lazíts - súgtam, és megint nyomtam rajta egy kicsit.
- Aaaaah--aaah! - nyögte Lorelei. Éreztem, ahogy a szűk segglyuk a farkamra feszül. Lorelei vonaglott alattam, éreztem, hogy menni fog a dolog, de a lány azért még kiáltozott egy kicsit.
- Túl nagy... De azért kívánom... Nagyon kívánom...
Aztán mikor két centit toltam a farkamon, Lorelei elhallgatott, ajkai nagyra nyílt, és erősen lihegett.
- Ez jó... - mondta. - Nagyon jó... Tartsd benn... Kefélj...

Elkezdtem ki-be húzogatni a farkam Lorelei szűk kis hátsó barlangjában. Annyit húztam ki belőle, hogy a makkom még bennmaradjon, de

aztán mindig töviglöktem. Mostmár nem ütköztem semmilyen ellenállásba, a csajszi szépen tágult.
- Olyan nagy... - nyögte Lori, és a testemnek nyomta a csípőjét. Ez segített a mozgásban, még keményebben keféltem.
- Nagyon szűk... - nyögte. - De jó is... Alig bírom... Basszál mélyebben... Nagyon nagy...

Lorelei gyönyörkiáltásai egyre hangosabbak lettek. Meztelen teste az ágyra rogyott, minden lökéssel mélyebbre süppedt a matracba.

Egy hirtelen ötlettel felkaptam a műfaszt és a lába közé dugtam.
A csajszi már gyakorlatilag sikoltozott. Biztos rájött már, hogy most mit fogok tenni vele.
- Dugd a pinámba - könyörögte. - Nyomd belém a műfaszt... És közben keféld a seggemet!

A hosszú műfaszt könnyedén Lorelei puncijába toltam, mert a barlangocska csak úgy csöpögött. Mikor az egész szerszám belékerült, Lorelei hangosan kiáltozni kezdett.
- Elélvezek! Baszd meg mind a két lyukam! Mindkettőt! Élvezek!
Ki-be mozgattam a műfaszt Lorelei pinájában, közben hevesen keféltem a seggét. Éreztem a vékony húson át a puncijában mozgó műfaszt.
- Élvezz belém - nyögte. - Élvezz a segglyukamba! Spriccold belém az összes gecidet! Basszál!

Ez a kefélés egy újabb orgazmushoz juttatta Loreleit, éreztem a ritmikus összehúzódásokat a fenekében. A csaj kiáltozott, én pedig engedni kezdtem a gecit a seggébe. Keféltem még egy darabig, de aztán mindketten fáradtan rogytunk az ágyra.
Kihúztam a farkamat. Lorelei combjain lefolyt a sperma. A pinájából is kihúztam a műfaszt, és legördültem róla. A csaj elvette a szerszámot, és tisztára nyalta.

- Nagyon szeretem a punci ízét - sóhajtotta.
- Gondoltál már rá, hogy kinyalj egy nőt? - kérdeztem.
Elmosolyodott.
- Nagyon szeretném - suttogta. - Ez a gondolat mindig nagyon felizgat.
- Szeretkeztél már a tanárnővel?
Lori meglepettnek tűnt.
- Magdalenaval? Izgató nő... Szerintem kíván engem. De túl tapasztalt. Nem lenne jó, ha az első alkalommal vele csinálnám...
- Szóval szívesen kipróbálnád egy másik nővel?
- Aha - nyögte, és hozzámsimult. - Szeretnék nyalni, és azt is szeretném, ha kinyalna valaki. Csak olyan félénk vagyok...
- Majd én intézkedek... - vigyorogtam.

Lorelei lemerevedett.
- Tudnál nekem találni egy lányt?
- Ha nézhetem, amit műveltek - válaszoltam.
- Nézheted - mosolygott a csaj. - És miközben csináljuk, meg is dughatsz mindkettőnket. Ettól aztán nagyon felizgulnék...
- Akkor mit szólnál hozzá, ha szerda este hoznék neked valakit?
- Szerinted tényleg van olyan nő, aki szeretkezne velem?
Elmosolyodtam.
- Kicsim, máris van pár jelöltem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

Pavlov ·
Örömmel jelentem: a teljes sztori ingyen elérhető ebookban!
https://www.smashwords.com/books/view/722375

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: