Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félelem az idegentől

Hatalmas pelyhekben hull a hó, a város kihalt, csendes.
A szívem boldog, hisz szerelmes és csak pár sarok választ el Tőled, a csókjaidtól, az érintésedtől..
A téli csendet a mobilom csengése töri meg:
-Szia! Merre jársz kedves? Lemenjek érted? - kérdezed.
-Maradjak csak, drágám. Pár perc és nálad leszek, Szeretlek!

A szél feltámadt, a lépteim egyre szaporábbak. A téren rajtam kívül egy teremtett lelket sem látnak a csillagok. De egy furcsa érzés kerít hatalmába, mely szorongatja szívemet:
- Vigyázz! Nem vagy egyedül! – súgja, s érzi a szívem. Hátrafordulok, és egy árnyékot látok a fal mellett elsuhanni. Hallom amint szinkronban lépdelünk a hóban, a titkos idegen egyre közelebb és közelebb ér, szinte magamon érzem a leheletét. Ekkor megpillantom az ismerős lépcsőházat és szinte rohanok féktelenül, a biztonságot sugárzó ismerős falak közé.
A kapun belépve egy könnycsepp gördül le arcomon, testemet a rémülettől zokogás rázza meg.
-Szia drágám! Mi történt, miért sírsz? - kérdezed tőlem aggódó tekintettel. A szobában egy forró tea mellett mesélni kezdek, a félelemről mely átjárta testemet, az érzéseimről miközben a vállamon érzem, biztonságot sugárzó ölelő kezed.

Felemelsz, és az ágyra fektetsz. A derekamon érzem ölelő kezed, amint szorosan magadhoz ölel, a leheleted égeti bőrömet. Lassan megnyugszom és felengedek, amint forró csókjaid érzem, s szemedbe nézve látom a szerelmet és szenvedélyt. Érzem ébredni a vágyat, látom, amint farkad engem kíván! A pulcsim alatt ujjaid masszírozzák melleim, a bimbóm szinte szétfeszül, fáj. Levetkőztetsz, meztelen testemen játszik a holdvilág. Az ujjaid egyre lejjebb és lejjebb kényeztetnek, először lassan, majd gyorsítva a tempón, síkosítják puncimat.
A nyelved issza a puncimból szivárgó, combjaimon lecsurgó édes folyamot.

- Szeretnélek magamban érezni. Most! Kérlek!
- Óhh! Mennyire szeretlek, s annyira jó Veled! - válaszolsz kevesen.

Ekkor érzem, amint hatalmas szerszámod birtokba vesz, kitölti a bensőm minden milliméterét. Az ütem egyre gyorsul, a lábaimat az ég felé V alakba fordítod, a farkad kegyetlenül jár ki-be, a puncim cuppog, az ujjaid a combjaimat masszírozzák, s együtt élvezzük a gyönyört végtelennek tűnő perceken át.
Mielőtt eljönne a " vég ", hasra fordítasz és így szétterpesztett lábakkal térdelek eléd.

Amint újra ostromlod testemet, a farkad egészen a méhemig hatol, a G-pontommal játszol, nn felsikoltok!
Az orgazmus folyamatosan rázza testemet, úgy érzem, rögtön bepisilek!
De Te folyamatosan keféled a puncimat, az ujjaid a fenekemet s annak bejáratát masszírozzák, a hátam ívben megfeszül.

Érzem, nem bírod sokáig, a puncim masszírozza belül a farkad, s egyre csak tolom feléd a fenekem, hogy minél mélyebbre és mélyebbre hatolj.
Egy hatalmas lökéssel mely egyszerre fájdalmas és kéjes tudatosítod bennem: ELMENTÉL!
A farkadból forró tejként tör elő a hatalmas ondó mennyiség, mely megitatja kiszáradt méhemet.

Csókod hosszú, szenvedélyes és forró. Így egymást átölelve a puha takaró alatt, együtt alszunk el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
zorgo ·

Nerm szeretek Pille után véleményt írni, mert mindig jobban megfogalmazza a gondolataimat, mint jómagamnak bármikor is sikerülne. :smiley:

Bár itt nem is vélemények születnek, inkább benyomásokról írunk. Popper írta egyszer, hogy a vélemény az, anikor nem akarunk tovább lépni a témában, nem akarunk tovább gondolkozdni. Én szeretnék...

A történet bipoláris. Mind két része jó, csak össze nem illik. Jó as szex leírása, szókimondó, tetszik. Jó a bevezetés is, érzelem gazdag. Ilyen az írás: :grinning:
Pillének: én nem tudom eldönteni, hogy melyik az ő stílusa. Az érzelmes vagy a kefélős?
Piros Pille ·
Majd ő eldönti:))) Szerintem az érzelmes, de...:)))

libido ·
Valóban bosszantó, hogy pille már hajnalban elmondja mindazt, amire nekem csak később van lehetőségem. Úgyhogy nem is mondok semmit :smile: Igen, kissé ügyetlenül van megoldva ez a történet, de ezen könnyen lehet segíteni, ha átolvassa, újragondolja az író a szóhasználatot., ami különösen egy ilyen rövid írás esetében, nem sok idő. De nem kritizálok sokat, mert a héten 3 erotikus írásom is megjelenik, és szorongva szoktam a kritikákat olvasni, úgyhogy igyekszem nem szerezni haragosokat:D


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: