Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Év kezdet

Hétfő volt épphogy kihevertem a szilveszteri fáradalmakat. Sose gondoltam hogy ez a nap még jól is végződhet. Nem voltam ugyan másnapos, de fáradt voltam, hisz nem aludtam túl sokat. Épp a postára mentem be, amikor füttyentést hallottam mögülem. Megfordultam és leesett az állam a meglepetéstől. A volt barátnőm volt az, akit majd három éve nem láttam. Annak idején nem voltunk sokáig együtt, és sokáig nem is beszélt velem, de most odajött hozzám. Szó se róla alaposan megváltozott. Gyönyörű lett. Fekete hosszú haj legalább kilencvenes mellek és olyan feszes hátsó, hogy a legimpotensebb pasinak is égnek állt volna a cerkája tőle. Miután köszönt, elkezdtünk beszélgetni, sokat megtudtam róla mi volt vele, hogy volt aztán, hogy hogy nem, otthon találtuk magunkat. Már bent voltunk a szobámban. Sok téma felmerült, de aztán jött, ami minden embernél téma a szex. Bevallotta, hogy sexmániás lett, nem bírja ki, hogy ne legyen naponta legalább egy aktusa. Meg tudtam érteni. Én se vagyok kevésbé mániákus e téren. Aztán egyszer csak megbolondultam. Magamhoz öleltem, s elkezdtem csókolgatni a nyakát. Először megpróbált ellenkezni.
- Nem kellene. Nem lesz jó vége, ha ezt csinálod… kérlek!

De a cselekedetei mást mutattak. Halk nyögések tudatták velem, hogy élvezi a dolgot. Közben tovább kérlelt, de nem engedtem. Csókoltam tovább a nyakát néha a füléhez hajolva és kicsit azt is megcsókoltam. Kezeim közben lecsúsztak első osztály fenekére és belemarkoltam. Hogy jó utón haladok, mutatta, hogy ismét halk nyögések hagyták el ajkát. Már nem ellenkezett. Egyszer kétszer még megkísérelt lebeszélni róla, de tudtam, hogy igazából már teljesen mást akar. Engem. Lassan az ágyhoz húztam és leültem. Őt az ölembe ültettem velem szembe. A farkam már meredezett és ezt ő is érezte. Ahogy leült rögtön elkezdett mozogni rajtam. Közben én a hátát simogattam és csókoltam vadul. Ő visszacsókolt miközben tovább nyögdécselt. Leszedtem róla a garbóját. A pólón keresztül elkezdtem szép lassan simogatni a mellét, miközben szépen mozgott rajtam, ezzel is izgatva magát és engem. A fülemhez hajolt és belesúgta:
- Két éve nem izgatott fel így senki. Nagyon akarlak. – búgta nekem vágytól remegő hangon.
- Hát akkor meg is kapsz. – nem mondtam többet. Ismét vad csóközönnel árasztottam el a nyakát miközben melleit simogattam egyik kezemmel, míg a másik a hátsóját markolászta.

Levettem a pólót, minek eredményeként előkerültek szép nagy mellei. A mellbimbói már kemények voltak, ahogy egyre jobban fel lett húzva. Nem sokat várakoztattam melleit szinte azonnal rátapadtam a számmal. Nyalogattam mind a kettőt. Tetszésének kis sikolyokkal adott hangot, ami engem nagyon felizgatott. Míg egyik mellét nyelvemmel másikat kezemmel kényeztettem. Közben ő is vetkőztetett. Nem érte be egyenkénti megoldással. Szinte letépte rólam a két felsőt, ami rajtam volt. Újra a nyakát vettem célba, miközben újra csak mozgott rajtam. Aztán lassan felállt és levette a nadrágot. Mutatta, hogy tegyem én is azt. Nem voltam rest rögtön követtem példáját. Már csak egy tenyérnyi ruha takarta legfinomabb részét. A farkam majd kilyukasztotta az alsót, ami rajtam volt.

Szépen lefeküdt az ágyamra és én mentem utána. Újabb csóközön miközben azon kevés ruhán keresztül izgattuk egymást, ami még rajtunk volt. Nyelvemmel elindultam lefelé. A nyakától szépen lassan a mellein keresztül egész le a tangájáig, onnan pedig vissza. Halk nyögések mutatták, hogy jó helyeken járok. Levettem róla a tangát. Gyönyörű borotvált puncija már nedvesen csillogott. Magához húzott és a fülembe súgott egy harapással kísérve:
- A cica már nagyon várja, hogy belém hatolj. Könyörgöm, siess.
Szívesen tettem eleget kérésének. Villámgyorsan szabadultam meg az alsómtól és szépen elkezdtem játszani vele. A farkammal simogattam a punciját. Ő kéjesen nyögdécselt, látszott, hogy már nagyon vágyik rá, hogy beléhatoljak. Nem sokáig várattam. Először csak szép lassan hatoltam borotvált puncijába. Szép lassú lökésekkel, amiket ő kéjes nyögésekkel honorált. Majd egyre gyorsuló ütemben mozogtunk minek következtébe a kis sikolyok megszaporodtak. Kis ideig így maradtunk majd pózt váltottunk. Hátulról osztottam neki most az áldást. Egyre gyorsabban. Nem kellett sokáig mozognom, hogy orgazmusa legyen. Éreztem, ahogy beleremeg. Szépen lelassítottam, és csak néha-néha adtam neki egy-egy lökést, amíg a remegés elmúlt teste felett.
- Most én jövök. – mondta és lefektetett az ágyra.
- Cica most játszik az áldozatával. – búgta a fülembe majd kissé bele is harapott, amit nagyon élveztem.

Most ő kezdett csókolgatni. Nyakamtól indult le egészen feszesen meredező szerszámomig. Körbecsókolgatta, majd hirtelen mozdulattal tövig bekapta. Oly gyönyör futott végig rajtam, hogy azt hittem helyben elsülök. De ő értette a dolgát. Nem hagyta, hogy elmenjek. Abbahagyta a szájjal történő kényeztetést és lassan rámült. Először csak lassan mozgott, majd egyre gyorsabban. Nem bírtam sokáig. De vígasztalt a tudat, hogy ő sem. Szinte egyszerre kapott el minket az orgazmus okozta gyönyör. Mindezek után szép lassan, de biztosan elaludtunk egymás mellett. Aznap még többször megismételtük ezt a mutatványt. Sose lehetett volna jobb az év első két napja. Remélem, még több ilyen napom is lesz.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagydee ·
valaki mesélje már el nekem, milyen az a "vágytól remegő hangon búgni". De most komolyan. Hallott már valaki olyat, ami ennek megfelelt???
Életem eddigi idestova majd harminc éve alatt egypár lány/nő által -különböző helyzetekben- kiadott hangot hallottam, de ez a kifejezés még egyikről sem jutott soha eszembe.

csak én vagyok ilyen szerencsétlen? :frowning:

Nighty ·
Sziasztok. :) Nem kis meglepetésemre egész jó szavazatokat kaptam és köszi a kritikát. :) Én rosszabbra számítottam. :) Két dolgot azért megjegyzek. :) Illetve csak egyet. :) Nem kamaszos álmodozás amit leírtam mert télleg megtörtént. :) Bizonyítani nem tudom nektek képekkel de remélem elég a szavam is. :) Bár bevallom nem teljesen így ahogy le van írva. :) De a történeteket mindig kiszinezik kicsit. :) Köcce a szavikat. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: