Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzések...

A fiú csak feküdt az ágyon, míg kedvese pakolt. A lány szeme sarkából végigpillantott a szinte meztelen testen. Párja csak boxert viselt. Miután az asztalról eltűnt a vacsora utolsó nyoma is, a lány így szólt:
- Megyek tusolni. – mindig kérdésként tette fel, hogy ki menjen először tusolni, de most csak kijelentette.
- Rendben – jött a válasz hanyagul.
Érezte a lány, hogy szerelme fáradt és csak emiatt ilyen lusta, beleegyező. Szerette a fiút annak minden bajával, hibájával együtt. Tudta és érezte, hogy ez az érzés kölcsönös, még akkor is, ha a viszonzás csak néha kerül kifejezésre. Belépett a kicsiny fürdőszobába, majd lassan elkezdte leszórni magáról a ruhát. A pólót, a melegítőnadrágot, kedvenc zokniját, csipkés fehér melltartóját, majd végül bugyiját is a földre dobta. Belépett a kádba, majd megnyitotta a csapot.

Érezte, ahogy a forró vízcseppek egyre erősebben, egyre nagyobb sugárban támadják bársonyos bőrét. Érezte a perzselő cseppeket, ahogy testén végigfolynak a nyakától egészen a lábfejéig. Szemét becsukta, és élvezte. Mikor már kezdett elviselhetetlen lenni a víz hőmérséklete kicsit megnyitotta a hideget is. Szerette magát áztatni. Szerette érezni ahogy a vízcseppek simogatják egész testét. Kezével beletúrt hosszú barna hajába, majd jobb kezét a nyakán keresztül lecsúsztatta a hasára, majd egyre lejjebb, míg keze el nem érte legbecsesebb testrészét. Lassan, lágyan simogatta vénuszdombját, és élvezte a pillanatot... A bizsergést, amit keze és a víz okozott. Ezután keze elindult felfele. A kalandozásba már másik keze is bekapcsolódott, egyszerre húzta fel őket a kerek melleire. A vágy csak fokozódott benne. A szobában heverő barátjára gondolt, de tudta, hogy ő már lehet, hogy alszik. Elnyomta a fáradtság – gondolta magában.

A tusfürdő után nyúlt. A nyakánál kezdte, lassan, érzékien kente be magát a tisztító balzsammal. Ezután duzzadó mellei, majd hasa következett. Lefele haladt, elért hosszú combjaihoz. Először a jobbot, majd a balt simogatta meg. Izzó punciját egyelőre szándékosan hagyta ki. Érezte, hogy ha most odanyúlna, annak nagyon jó vége lenne. De most nem akarta. Mikor ott fekszik a szobában a barátja? Nem. Most nem szabad. Leverette magáról a tusfürdőt. Szemét ismét behunyta, állított a csapon, hogy ismét élvezhesse a forró vizet. Ahogy álldogált a kádban hirtelen belényilallt egy érzés. Mintha valaki figyelné. Mikor kinyitotta a szemét az ajtóban barátja állt, immáron egy szál semmiben.
- Megmoshatom a hátad? – tette fel a kérdést a kukkoló, de választ nem várt.
Kedvese nem is válaszolt csak elmosolyodott.

A fiú a lány mögé lépett a kádban, majd a tusfürdőért nyúlt. Egy tízforintosnyit csöpögtetett kezébe, majd letette a flakont. Felülről kezdve bekente barátnője hátát az illatos krémmel, majd keze a lány derekánál annak testének elülső felére vándorolt. Szemét becsukta a kényeztetett test tulajdonosa és úgy élvezte a masszírozást.
- Az már nem a hátam…- mondta a lány kajánul.
- Nem mondod… - jött a válasz.
A két erős kéz lassan csúszott felfele a lány hasán, majd a mellek között elkúszott még feljebb. Ezután, mint egy kört leírva a mellek fölött a vállak irányába vándorolt, majd a duzzadó hegyek külső oldalán ismét lefelé vették az irányt. Ezután körbe-körbe jártak a dombok körül. A körök egyre kisebbek lettek, csigavonalszerűen szűkültek. A lassú körözés egyre lassabb lett, majd mikor a csigavonal megszűnt pont a megkeménykedett mellbimbók közepén álltak az ujjbegyek. Játékosan megcsípték a hegyek csúcsát, jelezvén, hogy azok meghódításra kerültek. A lány kívül a forró vízcseppeket érezte, de belül valami sokkal forróbb dolgot… Hirtelen a játékos kezek keményen megmarkolták a hegyeket, mintha el akarnák azokat vinni a helyükről. A lányban lévő forróság ettől csak még elviselhetetlenebb lett, mintha valami belülről égette volna testét és lelkét… Az előbb oly erős és heves kezek most lágyan simultak a víz áztatta testhez, gyengéden cirógatták azt lejjebb és egyre lejjebb.. Át a has mezején, le egészen a combokig. A két kéz külön utakon járt, mindkettő a combok külső oldalán indult meg lefele, majd befele fordulva elindultak fölfele. Egyre beljebb haladtak, de mikor már együtt felértek volna a gyújtóponthoz, akkor hirtelen kettéváltak és úgy folytatták útjukat. Feljebb és feljebb, újra a hegyek fele. Váratlanul megálltak a kezek, pont a dombok alján. A lány alig tudott uralkodni magán: érezni akarta az előbbi szorítást, a keménységet, a vadságot…

Nem kellett sokat várnia. Nem lepődött meg a dolgon, mikor ismét a két kéz szorításában kerültek feszes mellei. Szemei csukva voltak még mindig. Harapást érzett a nyakán. Nem nagyot, csak épp hogy fájjon. Amolyan szeretettel teli, szenvedélyes harapást. Meglepte a dolog, mivel csak a melleire figyelt. Amilyen meglepő volt, olyan jól esett neki. Halkan fel is nyögött… Érezte, ahogy puncija benedvesedet.
Eddig mozdulatlanul állt, de úgy érezte, hogy nem bírja tovább. Fejét hátraszegve kínálta fel a nyakát, a barátja értette a jelzést, és szenvedélyesen kezdte puszilgatni a selymes bőrt. A lány sem akart már tétlenül álldogálni… Jobb kezével hátranyúlt és körmeit beleeresztette barátja fenekébe. Érezte, hogy fiúja ettől csak még jobban beindul. Popóját hátratolva kereste a fiú ölét, amit meg is talált. Pont úgy, ahogy várta. Fenekénél érezte a vértől duzzadó szerszámot. A fiú bal kezét elhúzva a kényeztetett testtől megfogta saját szerszámát és elindította a célterület felé.

Mivel magasabb volt kedvesénél kicsit be kellett hajlítania térdét. Lágyan tolta falloszát a lány legintimebb testrészéhez. Lassan csúsztatta végig a gáton át a szeméremajkakon egészen a csiklóig. Majd vissza. Ezt eljátszotta még párszor, de az utolsónál érezte, hogy kedvese már vágyna rá. Hátrább húzta ágyékát a lány farától, így most már csak makkjával cirógatta a lány formás popóját. A lány viszonozni akarta a szenvedtetést, így bal kezével hátranyúlva a fiú tarkóját simogatta, míg jobb kezével annak gátját kereste. Mikor megtalálta lassan, de erősen végighúzta ujjbegyeit rajta egészen az álló farok végéig. Hogy tegyen még egy lapáttal a tűzre a makkon tett egy kört mutatóujjával, majd kicsit megsimogatta a makk alatti legérzékenyebb területet is… Barátja is felsóhajtott. Már ő sem bírt magával…

Megfordította a lányt, annak jobb lábát feltette a kád szélére. Saját lábait térdnél kicsit behajlította, jobb kezével pedig kőkemény férfiasságát vezette célra. Makkjával kedvese csiklóját ingerelte, majd haladt hátrébb a gyönyörök kapuja felé. Mikor megérkezett kicsit még kínozta partnerét: apró köröket írt le. Kedvese nyögéseiből, sóhajtozásaiból tudta, milyen örömöt okozott neki. Makkján érezte a vágyak kapuján kicsorduló nedvességet, ami eggyé vált a forró vízcseppekkel. Tudta, hogy pár pillanaton belül ők is így válnak eggyé… A lány nem bírt felkorbácsolt vágyaival. Kicsit megemelte csípőjét, az eddig a kád szélén pihenő lábát a fiú derekára fonta, majd ráhúzta magát vágyai tárgyára. Egyszerre nyögtek fel. A lány a vágytól már annyira felizgult, hogy szinte már most elélvezett. Mozdulatlanul álltak a kádban, de ez a mozdulatlanság most sokkal izgatóbb volt mint egy vad szeretkezés. A lány hüvelyében érezte a lüktető szerszámot, míg a fiú a lány lüktető puncijától jutott egyre közelebb a csúcshoz. Lassan elkezdte falloszát kihúzni a lányból, mire az egyre erősebben kapaszkodott belé…
- Nagyon húz – rebegte a lány…
- Engem is súgta vissza a fiú.

Mikor már csak a makk volt a kedvesben – annak is legkedvesebb testrészében – hirtelen teljes erővel visszavágta a nyílvesszőt a tegezbe.
- Aaahhhh – sikoltott fel barátnője. – Nem bírom! Döngölj meg! – adta ki az utasítást. A fiú engedelmeskedett. Keményen kezdte küldeni szerelmét, és a jutalma nem is maradt el… A negyedik-ötödik lökés után érezte ahogy az imádott test megremeg, az az édes hang pedig az elélvezés egyértelmű jeleit nyögdécseli… Már saját magának sem kellett több. Még kettőt lökött és ő is elment. A lány érezte, ahogy az első töltény a méhnyakára vágódik, majd jön egy nagyobb adag és egy újabb, de már kisebb…

Egy pillanatra mindkettejük agyán átvillant, hogy talán ki kellett volna húzni… Amilyen hamar jött ez a gondolat, olyan hamar távozott is. Ami maradt, az az élmény és a tudat, hogy jót tettek egymással. A fiú kihúzta péniszét a lányból, majd szenvedélyesen szájon csókolta kedvesét.
A lány érezte a fiú szeretetét, érezte a testét, érezte a combján lefolyó spermacseppeket, amelyek eggyé váltak a melegítő vízcseppekkel…
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagydee ·
hát, zuhany alatt már csináltam és tényleg van benne, valami különösen izgalmas, de fürdőkádban állva még nem mertem, főleg ha már némi tusfürdő is van a dologban... féltem a testi épségemet. Nyúl vagyok.
Mindezek ellenére a történet igen jó. gratulálok.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: