Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erre nem számítottam

Az eset még a nyár végén történt, Budapesten. Egyik este egyik jó barátommal épp esti szórakozáshoz kerestünk hölgyet, hölgyeket. Sajnos az aznapi kínálat nem volt éppen kedvünkre való, így kellő bágyadtsággal bandukoltunk hazafelé. Két férfi, aki nagyon ki volt már éhezve egy kis gyengédségre. A lakás közelében, ahol lakunk a szomszéd csaj, aki igen feltűnően és csinosan volt felöltözve, szinte hazafelé tartott. Ahogy kiderült, ő is pár nélkül maradt. Otthagyta a pasija. Szóba elegyedtünk, ahogy a belejöttünk a beszélgetésbe, a csaj óvatosan megvillantotta vékony combját. Mindketten nagyot nyeltünk és éreztük, hogy erőteljesen meredezik a hímvesszőnk, de mégse akartuk letámadni, így a szakítás után. Azonban úgy tűnt, hogy a szomorkodás ellenére a lány mégis csak többet akar, mint puszta szócsatát. Nem is lepődtem meg, amikor lábával egy utcai padon, ahol beszélgettünk, barátom farkát kezdte el simogatni. Kicsit irigy voltam rá, és én is követeltem a jóból. Elkapott a hév, egy gyors mozdulattal ott voltam mellette és nyelvemet mélyre süllyesztettem izgató szájában.

Amúgy nem vagyok túlzottan bevállalós típus, de már nem tudtam magam türtőztetni. Egyébként is, legalább 11 volt már, éjjel, csend és nyugalom, ilyen időben már kihalt övezetben. A barátom sem volt rest, ott helyben előkapta a farkát, és hegyezni kezdte, készítve az akcióra. Én még mindig nagy hévvel smároltam a lányt, miközben egyre feljebb és feljebb toltam rövid bőrszoknyáját. A srác hirtelen elkapta hátulról, magához rántotta, azt sem tudtam hirtelen, mi történik. A bugyika közben már a talpunk alatt volt. Arra lettem figyelmes, hogy a bokor mellett, a csaj a bokorba kapaszkodva nagyokat vonaglik, a srác már igen mélyen benne volt. Úgy éreztem, kihagynak a buliból, hát én is kaptam magam. Letoltam a nadrágom, ami csak nehezen csúszott le a merev farkam miatt, és odaálltam a lány elé. Elkaptam a fejét és ágaskodó farkam a szájába mélyesztettem. Határtalan gyönyört éreztem. Míg a másik srác szorgalmasan döfködte kardjával, hát akkorával a franc essen bele, lehet is. Nem szorult biztatásra. Nem sokkal ezután nem törődve semmivel a földön kötöttünk ki.

A srác alulról izgatta újdonsült barátnőnket, míg engem arra biztatott, hogy elölről adjam meg neki, ami jár. Kicsit megtorpantam, eddig még csak egyedül szoktam szeretkezni, de hogy két férfi egyszerre dugjon egy nőt, ez kicsit szokatlan volt számomra. Azonban a kéjes pillantások hívásának nem tudtam ellent mondani. A másodperc törtrésze alatt benne voltam, és éreztem puncijának vad lüktetését. Láttam, hogy barátom már a határon van, így hát én is kaptam magam. Ahogy éreztem, hogy közel járok a csúcshoz, szóltam a srácnak, gyorsan kihúztam a farkam és a csaj torkának mélyéig hatolva elélveztem. Mindig erre vágytam, határtalanul élveztem a dolgot, a lány már csak lihegni bírt, de ami az arcára volt írva, mindent elárult. Nagyon élvezte a dolgot. Azt hiszem, mindketten, jobban mondva mindhárman megkaptuk, amire vágytunk. Bárcsak minden ilyen könnyen menne, nem igaz?
Hasonló történetek
30302
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Csudri ·
Ez egyszerúen szar! És akkor még dícsértem!

joy ·
Mit is mondjak... én sem erre számítottam.

Harmatgyenge.... rosszul megírt... érzelemmentes.

Jó dolog csak egy jut eszembe: szerencsére hamar eljött a vége... nem igaz?

Nickyyy ·
Erre én sem számítottam... hogy 1 ilyen storyt valaki beküld :rage: :angry: :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: