Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika és én 1.

Erikával az első orgazmusunkat egy gimnáziumi bál után éltük át. Akkoriban a kamaszok még máshogy voltak elengedve, az, hogy éjfél után kísértem haza egy 17 éves lányt egyáltalán nem volt szokásban. Már egy ideje "jártunk", és a függőfolyosó sötét kanyarulatában a szenvedélyes csókolózás mindennapos volt.

Akkor viszont késő éjszaka volt, senki nem mászkált és mér zömében a tévéket is lekapcsolták, úgyhogy a csókolózást nemsokára a kezek felfedezőútja követte. A matrózblúz alatti kicsi, kemény, melltartó nélküli mellek már nem először simultak a tenyerembe és nem először váltottak ki heves erekciót bennem. Most viszont Erikán szoknya volt, amit egyébként nem nagyon hordott és úgy éreztem, hogy talán több teret enged a kutakodásnak, mint az eddigi farmernadrágon keresztüli fenékmarkolászás. És én is meglepődtem azon, hogy nem váltott ki belőle semmi tiltakozást, amikor a kezem a combján felcsúszva a szoknya alatt a fenekére tettem. Egész kevés lógott ki a félgömbökből a bugyi szegélye mellett, de ott a bőr csodálatosan selymes és feszes volt. Amikor pedig a tenyeremet belecsúsztattam hátul a bugyijába..

Hát láttam már az arcát a csókolózástól és tapizástól felizgultan, de most mintha nem is azé a lányé lett volna, akit ismertem. Éreztem, hogy most végre kevés akadályra számíthatók a szoknya alatti kalandozásomban és a szeméremdombjára tettem a kezem. Nem tiltakozott ellene, tovább folytatta a csókot, én pedig combjai közé süllyesztettem a kezem, éreztem a bugyi szegélye mellett kigöndörödő szőrszálakat, és azt a nagyon finom bőrt a punci és a combok találkozásánál. Már nem emlékszem pontosan, hogy arra a suta kérdésemre, hogy benyúlhatok-e a bugyijába válaszolte-e, csak arra, hogy egyszerre csak a kezem a combjai között a szőrös punciját markolja és hogy ez még százszorta jobb érzés mint ahogy esténként farokverés közben elképzeltem.

Kis terpeszbe állt és puncijának felnyíló, nedves rése kínálta magát az ujjaimnak. Nem gondoltam, hogy ez ennyire nedves, puha és meleg tud lenni. Türelmetlenül nyomakodtam a hüvelye felé, ám Erika megfogta a kezem és előrébb húzta. Kicsit feljebb - súgta a fülembe én pedig éreztem az ujjaim alatt azt a kis kemény pöcköt, amit szakirodalmi tallózgatásom alapján a csiklóval tudtam azonosítani. Mozgattam rajta az ujjam, ő pedig a nyakamba kapaszkodott, feje a fejem mellett és halottam azt az elnyílt szájú lihegését, amit később is imádtam kicsiholni belőle. Nem tudom meddig álltunk így ő belém kapaszkodva, én meg egyik kezemmel a derekát markolva, másikkal a bugyijában. Csak arra emlékszem, hogy egy idő után nagyon halkan azt súgta a fülembe, hogy gyorsabban, én pedig engedelmesen gyorsítani kezdtem az ujjbegyem mozgatását a csiklóján, ő meg sóhajtozott és még jobban szorított és a csípője előre, hátra mozogni kezdett keményen nekicsapódva az én csípőmnek.

Aztán három mély sóhaj tört fel belőle és éreztem, hogy most én tartom a teljes súlyát és hogy milyen nehéz ez a kicsi, karcsú lány. Elélvezett. Később láttam sokkal nagyobb, nyögős, karmolós orgazmusok közben is, de ez az első mindig mélyen magmaradt bennem. Szó szerint azt gondoltam, hogy orgazmusa van és én csináltam ezt neki, és roppant büszke voltam magamra. És csak akkor vettem észre a nadrágomban a combomon lefelé csorgó spermámat, amikor kicsit távolabb lépett tőlem és a kezem kicsusszant a bugyijából. Nem sokat láttam az arcából abban a sötétben és szerencsére, ő sem láthatta a zavaromat, amikor arra a kérdésére, hogy akkor most nekem csinálja-e, azt válaszoltam, hogy nekem is jó volt. Aztán már kuncogtunk azon, hogy belement a nadrágomba. Úgyhogy az, hogy végre az én farkam is egy lány kezébe kerüljön csak egy hétre rá történt meg.
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Nekem is tetszett, így ahogy van. :wink:

ZoardMagne ·
Ó! Ez olyan szép emlékeket ébresztett fel bennem álmukból, s olyan természetes egyszerűségge, hogy talán a legegyszerűbb, ha magam sem cifrázom: köszönöm!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: