Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ennyit rólad

Nem, nem gyűlöllek… egyszerűen képtelen vagyok rá, hogy bármi érzést is kifacsarjak magamból a számodra. Nem gyűlöllek, de már szeretni se tudlak, mert nem érdemled meg. Soha nem is voltál méltó arra, hogy akár egyetlen percig is fordítsak arra időt, hogy te járj a fejemben, vagy hogy hallgassak rád, netán beszéljek veled. A legocsmányabb teremtmény vagy a Földön, akit valaha is láttam. Olyan vagy, mint egy parazita, megfertőzöl, betegítesz, és ha már itt vagy, nincs ellenszer, mivel ki tudnálak irtani. Közben már nem is vagy itt már rég egy másik életet élsz, csak az árnyékod hagytad velem, ami legalább oly ocsmány, mint amilyen te magad vagy. Lehet, hogy már azt is elfelejtetted, ki vagyok én, viszont még mindig nem hevertem ki a veled való találkozást.

A perc, amikor megismertelek, életem egyik legmeghatározóbb pillanata volt. Mindenért csak téged hibáztatlak, ami eddig velem történt. Az elszalasztott lehetőségekért, az elkövetett hibáimért, a ki nem mondott szóért, a fájdalmas búcsúkért és a könnycseppek megannyi folyamáért egyaránt. Nem vagy te senki ezen a Földön, sehol sem vesznek semmibe, én mégis képtelen vagyok együttélni a hiányoddal, úgy ahogyan veled is képtelen lennék. A legtöbb fájdalmat te okoztad életemben, és ha volt valami, ami fájt és nem te okoztad, gondoskodtál róla, hogy ezerszer jobban fájjon, mint kellene. Nem tudok már a szemedbe nézni és nem is beszélek hozzád, hátha jobb lesz, hátha el tudok szakadni tőled és végre magam lehetek. De nem engedsz. Itt haldokolsz előttem, mégis kapaszkodsz belém, mert önző egy lény vagy és nem akarsz egyedül átmenni egy másik világba, mert… félsz. Hát félek én is, nem lehetek mindig én az erős és te csak az, aki annak mutatod magad. El foglak hagyni, igen jól látod. Ez itt már nem a te világod, hanem az enyém. Nincs többé hatalmad felettem, mert letéptem láncaim és neked már nincs időd összeforrasztani őket. Annyiszor árultál el, hogy mostmár én jövök, igen, ez a búcsú ideje, valaki jött érted úgyhogy menny el vele. Nem kellek már neked. Búcsúzom, ennyi. Ég veled.

Amikor utolsó szavaimat formálták ajkaim, már könnyeztem. Lehunytam szemem és összetörtem a tükröt, amivel szemben ültem. Már csak a lehullott szilánkok emlékeztetnek arra, hogy ki voltam régen…
Hasonló történetek
3111
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mooney ·
húúú akárki akármit mond nekem ez nagyon tetszik!

Tűzmadár ·
Szerintem se rossz, de kár ezért a közhelyekért: „ki nem mondott szó”, „letéptem láncaim”

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: