Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elveszítettem

Elveszítettem.

Most már végleges, érzem a szívemben, érzem minden egyes reszkető zsigeremben, hogy vége. És nem mondom, hogy nem tehettem volna ellene. Biztos, ha akkor sarkamra állok, ha nem hagyom elúszni ezt a másfél évet, ha nem ülök ölbe tett kézzel, és várom, hogy valami isteni csoda a karjaimba küldje őt, hanem lépek, elszánt és kitartó lettem volna, minden másképp alakul. De előbb meg kellett küzdenem magammal, a világgal és az érzéseimmel. A vágyaimmal. Ami nem akár szomszéd sráchoz húzott, hanem a legjobb barátnőmhöz.

Szeretem.

Szükségem van rá, vágyom rá, testestül-lelkestül, minden szívdobbanásom, és porcikám érte ég. Baráti ölelése, játékos érintése tartotta bennem a lelket, tüzelte érzéseim hamvadni képtelen lángját. Napról napra egyre inkább biztos voltam magamban, hogy ez vagyok én és ö a másik felem, egyek vagyunk, és bár annyi mindennel kellene szembenézni, nem csak önmagunkkal, másokkal, szülőkkel, barátokkal és az egész világgal, hittem abban, hogy nekünk menne.

Tévedtem.

Tudom, úgy hangzik, mintha egyáltalán megpróbáltuk volna, de nem így van. Nem volt bennem erő, hogy kipróbáljuk, s nem tudhatom meg már soha többet, hogy benne lett-e volna elég erő, együtt lett-e volna elég erőnk. Soha nem volt az enyém, és mégis. Minden reggel az ő arcával ébredtem, ami szinte beleégett szívembe és szemhéjam mögé, és minden nyomorult, üres reggel hittem abban, hogy ez lesz az a nap. A nap, mikor nem csak mellette ülök az iskolapadban, és lopva teszem magamévá finom illatát, kezének puhaságát. És este… este úgy feküdtem le, hogy mégis boldog voltam, hiszen álmomban, de már akkor, mielőtt álomba merültem, úgy éreztem, hogy az enyém. Tényleg így volt. Egyek voltunk, ö az enyém, én az övé. És hiába mondta a valóságban; én sem gondolhatom komolyan, hogy működne, mégis hittem benne. Ebben az egyetlen dologban hittem, erre építettem fel az életem. Aztán előkerült ez a srác.

Gyűlölöm.

Gyűlölöm, hogy közénk állt, gyűlölöm, mert elvette tőlem az egyetlent, akiért érdemes élnem, és meghalnom, ha úgy kell lennie. Gyűlölöm azért, mert neki mindene megvan, ami nekem soha. Legfőképp Ő. S férfi mivolta. A bátorsága, hogy megszerezze, amit akar. Neki elég volt kedvesnek látszania, elég volt rámenősködnie, hogy Ő megkedvelje. Ennyi, máris sínen vannak.

Reménykedtem.

Az utolsó pillanatig hittem a szavának, hogy köztünk semmi sem fog megváltozni, ugyanúgy legjobb barátok maradunk, ugyanúgy az enyém lesz, de ez nem igaz. A barátság mindig alul marad. Bevallom, reménykedtem benne, hogy nem fog összejönni nekik. Néha még most is elkap egy-egy pillanatra ez az érzés, de aztán sírva tudatosul bennem, hogy ismét csak tévedek. Egészen addig képtelen voltam felfogni a dolgot, amíg meg nem pillantottam őket együtt, amíg nem láttam, amint más érinti, öleli, és csókolja helyettem. Akkor először, és azóta napjában többször is

Meghalok.

Valami összetört, reszketve, sírva, ordítva halt meg bennem. A szívemben, a torkomban, az agyamban, még az ujjam hegyében is üresség maradt. És keserűség. És bűntudat. Nem tettem semmit.

Hagytam elveszni.
Hasonló történetek
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Winter ·
köszönöm a hozzászólásokat, és a szavazatokat, nagyon jól estek, egy kis sikerélmény...és nincs annál nagyobb dícséret, mint mikor érzéseinket úgy tudjuk közvetíteni, hogy másik is megérezzék.

elolvastam a történeted panka.szilvia, nagyon tetszett. igen, a bátorság hiánya az, ami mindkettőnket megpecsételt a fekete viasszal. engem legalábbis teljesen, nem csak a kapcsolatomat Vele. a szívemet, a szememet, a számát lezárták a könnyek

Tűzmadár ·
Hmmm…
A barátnődet érintenéd, ölelnéd, csókolnád, tehát meleg vagy? Miért gondolod, hogy ő is az, esetleg biszex, mivel fiúja van? Úgy vélem, a gátlásosságodnak volt valami oka, méghozzá az, hogy semmilyen jelzést nem küldött feléd, hogy hozzád hasonló lenne a nemi identitása. Talán pont az a jó, hogy nem tettél semmit, mivel szeretettel, tisztelettel gondol rád. Viszont ha közeledtél volna, talán nem ezt érezné irántad, örökre elveszítetted volna, nem csak mint barátnőt, hanem mint ismerőst is. Persze az is igaz, hogy plátói szerelem esetében az utóbbi talán jobb…

A másik verzió, hogy nem vagy meleg, s baráti csókról van szó. Akkor azt hiszem kénytelen vagy beletörődni, hogy a szerelem valóban megöl minden barátságot. Ha majd Te is az leszel, a kedvesed számodra is fontosabb lesz mindenki másnál. Így van ez jól, hiszen vele fogod letölteni az életedet, neki szülsz gyerekeket, nem a barátnőidnek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: