Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elveszett lelkek

Érzem a hideg szellőt az arcomon. A kocsiban ülök, megy a fűtés, mégis fázom. Egész testemben didergek. Éjszaka van, valahol Colorado felé tartva, eltévedtem. Csupán egy kietlen mező tárulkozik a szemem elé, annak közepén pedig egy romos kápolna áll. A Hold sejtelmesen megvilágítja, a körvonalai egyre csak nyúlnak felém, szinte látom az árnyékban, ahogy lassan kinyitja szemeit, széles vigyorra húzva száját, és kajánul felnevet. Gyorsan elhessegetem a gondolatot. Kezd egyre hűvösebb lenni a kocsiban, már a rádió sem működik. Édesanyámhoz indultam Colorado-ba, az utóbbi időben sokat betegeskedik. Szeretném minél előbb viszontlátni, és most nemcsak, hogy eltévedtem, de hirtelen a kocsi is lerobbant, egy ideig még tudtam fűteni, a zene is ébren tartott, de most nem működik semmi, és térerő sincs, segítséget egyáltalán nem tudok hívni. Ez a hely pedig minden életerőmet leveszi, a félelem teljesen elhatalmasodott rajtam. Egy pillanatra el is bóbiskolok, aztán...


Hirtelen egy alakot látok elsuhanni az autó előtt. Még a fényszórókat sem tudom bekapcsolni, hogy jobban lássak. Nagyon sötét van, a köztéri lámpa csak keservesen pislákol néhány méterre tőlem. Talán csak a képzeletem játszik velem, vagy csak álmodom ezt az egészet?


Órák teltek el, és én még mindig itt ülök arra várva, valaki hátha a környékre kóborol, és megment engem. De hiába várok, nem jön senki. Egyedül vagyok, a végtagjaim már teljesen átfagytak. Megint elbóbiskolok, és megint feltűnik egy alak a sötétben, mozdulatlanul, kísértetiesen. Folyamatosan engem néz, a szemei szinte világítanak a sötétben. Csak bámul, és vár. De vajon mire vár? Mit akar tőlem? Talán csak segíteni szeretne, de nekem valahogy nem tetszik ez az egész. Nem merem megszólítani. A szüntelen rám szegeződött figyelme nem hagy alább. Mintha mondani akarna valamit. A szívem vadul kalapál, úgy érzem, mindjárt kiugrik a helyéről. A félelemtől való zihálásom sem segít a dolgokon. Aztán hirtelen eltűnik, mintha köddé vált volna. És ugyanebben a pillanatban hangokat hallok kiszűrődni a kápolnából. A hideg futkos a hátamon. Olyan erővel törnek ki a hangok, hogy szinte megsüketülök. A kápolna ajtaja hangos csapódás közepette kivágódik. Hatalmas erejű szél támad fel. Valamik szállingóznak a levegőben. Szellemek, ezek biztos szellemek. Több száz lehet belőlük. Némelyikük felém tart, bejutnak a kocsimba, és nem tudok tenni ellene. Minden elsötétül körülöttem.


Kinyitom a szemem, a kápolnában találom magam, a pódium mellett ott áll egy szellem, ismerősnek tűnik, de valahogy mégis más. Bár ne fordulna meg, de megfordult. A látvány, ami elém tárult, rosszabb volt mindennél. Én álltam ott, én voltam az a szellem. De hogyan? És miért? Egy könnycseppet látok lefolyni arcomról, és ez volt az utolsó emberséges dolog, amit tettem. Melegséges érzés öntött el, ami egyre csak melegedett, és a végén tűzforróvá vált. Akkor jöttem rá, hogy meghaltam. Testem porrá égett. Egyesültem a szellememmel. Az ajtók bezárultak, és én örökre itt ragadtam.
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: