Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élményem egy lánnyal

Az első szeretkezésem egy lánnyal nagyon furán kezdődött... Nem is képzeltem volna, de megtörtént. Chateltem és egy leszbikus lány lépett be hozzám. Katinak hívták. Beszélgettünk, aztán kérte hogy talizzunk, mert meg szeretne ismerni. Én igent mondtam, mert hát kinek nem lenne jó egy igazi barátnő...
Egy szórakozóhely mellett taliztunk... Mondtam neki, hogy menjünk el moziba meg kajálni aztán felmehetünk hozzám, nincsen otthon senki. Ő csak bólintott. Nagyon jól meg voltunk azalatt az idő alatt, beszélgettünk nevetgéltünk, és párszor összesimultunk.
Aztán mentünk hozzám. Elkezdtünk tv-t nézni. Eléggé furán viselkedett. Azt kérdte, hogy hadd vegye le a pólóját, mert melege van. Mondtam neki, hogy rendben. Szépek voltak a mellei még ha top is volt rajta, mellbimbói kifelé álltak. Aztán hirtelen megfogta kezem és bevitt a hálónkba. Csókolni kezdett és mitagadás élveztem... nagyon is, úgyhogy bekapcsolódtam én is. Nyalogatni, simizni kezdtük egymást, mindenhol... Levettük egymás ruháját és ő elkezdett lefele menni e puncimhoz... Aztán belenyalt jó mélyre, ahol még csak fiúk jártak... És körbe-körbe ficánkolt a nyelvével…
Aztán 69-es pózba fordultunk... Ő nyalt, én meg ujjaztam őt, amilyen erővel és gyorsasággal csak lehet... Folytunk elég erősen...
Aztán cseréltünk: én nyaltam, ő meg ujjazott! Nagyon jó volt! Egészen két órát tartott ez a csoda... Azóta is együtt járunk Katival... És még mindig olyan jó vele az ágyban mint azelőtt!
Hozzászólások
További hozzászólások »
!BeNy! ·
:rage: Ez télleg nagyon szánalmas ha talán hosszabb lenne még talán türhető lenne de még rövid is... :angry: :grinning: :innocent: :angry:

BadBoy01 ·
Ez a story, már, ha annak nevezhető elégg gyenge!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: