Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem első különleges törénete

Kinga
Hazaérkezés a családnál töltött pár nap után.
Jó volt végre hazaérni, újra átölelni Nikit és megcsókolni vörösen izzó ajkait. Ahogy hazaértem rögtön a karjaiba vetettem magam. Ritkán töltünk egymás nélkül több napot amióta lakótársak lettünk 3 éve. Kár, hogy csak keveseknek mondhatjuk el azt, hogy mi is van közünk valójában.
Átöleltem, megcsókoltam, először csak a kezét fogtam, de hamar a csípőjén lett a kezem.  Onnan már nem volt messze egyik oldalról a hátát simogattam másik oldalról, lapos és feszes pocakját simogattam. Amikor abba maradt vad csókolózásunk a kezeim hamar visszatértek a csípőjére. Niki próbált valamit mondani, de ismét betömtem a száját a nyelvemmel. A kezeimmel is ismét kalandokat kerestem, egyik visszatért a hátához a másik viszont másabb területekre kalandozott és elkezdtem simogatni a mellét. Niki az egyik legszebb és legvonzóbb lány, akit ismerek, az alakja szinte hibátlan. Vékony, karcsú, a hasára mindig is irigy voltam annyira formás és feszes. Hosszú vékony combjai vannak kerek feneke széles csípője. A nagy kék szemeivel olyan szerényen és bájosan szokott pislogni szőke haja mögül. Jobb szó híján hibátlan mindene.  Talán egy dolog van, ami beárnyékolja szépségét az pedig a két apró cicije. Sajnos a többi méretéhez és az alkatához képest is elég picik 70A melltartót hord az én kedvesem. Engem sosem zavart a mérete én így szeretem őt. De sajnos ő ezt másképpen érzi.
A csókolózásunk hirtelen félbe szakadt, Niki a nappalinkban lévő kanapé felé vonszol. Hamar fekve találom magam és Niki a hasamon ül, és az utazásomról kérdezget. Szokásos kérdések voltak ezek, „hogy éreztem magam, jó volt-e látni a családot…”. A kanapénk ülőlapja nem túl széles, de egyikőnk sem túl vaskos így szűkösen, bár de mellém feküdt. Kicsit még csókolóztunk és simogattuk egymást. Jól esett volna mást is csinálni, de már nem volt erőm, kár, hogy a vonat miatt későn értem haza. Elaludtam és aludtam reggelig. 
Hazaérés után másnap reggel.
Reggel mikor felébredtem Niki már nem volt mellettem. Gondolom azért csak szűkös volt neki a hely. Felkeltem és a szobájában aludt. Mivel vasárnap van, így dolgoznunk nem kell szerencsére. Nem voltam már fáradt, de szerettem volna Niki mellé feküdni. Átmentem a szobámba, levettem a tegnapi ruhát és fehérneműt. Felvettem egy fehér atlétát és egy bugyit. Öltözködés közben megakadt a szemem a tükörben magamon. Először szemből néztem magamat, majd oldalról. Sajnos az én cicim sem úgy fest ebben az atlétában, ahogy azt én szeretném. Igaz nekem nagyobb picivel, mint Nikinek, de melltartó nélkül annyira jelentéktelennek tűnik… Én sem hordok nagy melltartót csak 75B-t, én is örülnék kicsit teltebb ciciknek.
Így hogy, átöltöztem óvatosan besétáltam Niki szobájába. Nem akartam felébreszteni óvatos voltam, de mire bemásztam mellé felébredt. Kicsit ásítozott majd nyújtózkodott. Én eközben átkaroltam. Érdekes érzés őt pizsamában megölelni. A pizsama nem olyan ruha, ami kihangsúlyozza a szépségét, de amikor végigsimítom a csípőjét vagy a punciját pizsamán keresztül valahogy egészen érdekes módon szexi és nagyon izgató.
Oda hajoltam a füléhez, először megpusziltam a nyakát majd a fülébe suttogtam: „Jó reggelt gyönyörűm.” A hátáról az oldalára fordult és a szemembe nézett. Néhány percig csak nézett és pislogott majd megszólalt: „Mit szólnál, ha bepótolnánk azt, ami tegnap elmaradt?”, én visszakérdeztem, hogy, mire gondolsz. De mire kimondtam már a keze a lábam között volt és finoman simogatni kezdett. Én picit meglepődtem talán másra számítottam, de az ilyesfajta meglepetést szeretem. Folytatta a simogatást, és pedig elkezdtem csókolgatni, elég hevesen. A kezemmel benyúltam a pizsama felsője alá és megfogtam a cicijét. Picit közelebb bújt hozzám, ekkor a nyakát kezdtem el puszilgatni. Ez az egyik kedvence, tudom mikor csinálom jól mert mindig libabőrös lesz tőle. Most is így volt, éreztem. Erre ő pedig benyúlt a bugyimba és picit komolyabb dolgokat kezdett csinálni. Először csak folytatta a simogatást, és mivel nagyon jól esett és én már amúgy is nagyon fel voltam izgatva, a csípőmet kissé kifordítottam és széttártam a combomat, hogy tovább tudjon haladni. Nagyon finom keze van Nikinek, pont jól csinál mindent. Olyan megdöbbentő érzés az amikor beledugja az ujját a nunimba, hogy az leírhatatlan érzés. Ilyenkor mindig bármit is csinálok akaratlanul és abbahagyom, és csak arra figyelek, ami lent történik. Bizsereg mindenem, és egyre finomabb. Halkan a fülébe súgom, hogy picit erősebben és akaratlanul, de más hangok is jönnek ilyenkor ki a számon. De ez nem baj, mert szerintem Nikit ez még jobban fel tüzeli. Már mindenem bizsereg odalenn és olyan érzés mintha mindjárt felrobbannék, ekkor megáll Niki keze. Finoman kihúzza az úját, és megfogja kívülről a nunimat. Kicsit eltolta magát tőlem, és megcsókolt, majd eltűnt a takaró alatt. A takaró alatt igazgat engem és végül a hátamra fekszek. Finoman lehúzza a bugyimat, én kicsit megemelem a fenekem, hogy segítsek neki. Nyújtva van mind a két lábam, de nem sokáig, mert Niki lehasalt és a nyakába vette a lábaimat. Így már teljesen ki voltam neki szolgáltatva, amit nem is nagyobb bántam. Finoman elkezdte puszilgatni a combomat, ami nagyon jól tud esni, de nem volt időm kiélvezni, mert máris belevetette magát a nedves puncimba ahol nemrég a keze járt. Eleinte csak kívül nyalogatott, ami nagyon kellemes érzés, de ez csak bemelegítés ilyenkor már érzem, hogy ami jönni fog az nem lesz semmi.  Nem is kellet sokáig várnom ameddig csak tudta betolta a nyelvét a puncimba, ami legelőször mindig olyan érzés, hogy az leírhatatlan. Ilyenkor már mindig elkezd remegni a combom. Ilyenkor mindig elkezdem keresni Niki szabad kezét, hogy megfoghassam, mivel ilyenkor csak az egyik keze szabad, a másikkal elkezdi simogatni ott ahol az előbb nyalogatta, ami csak fokozza a dolgokat. Sajnos ilyenkor ez az állapot nem tart sokáig egyre szaporábban veszem a levegőt, picit megemelem a derekam, és jön. Ezt a pillanatot szeretném, ha örökké tartana, az orgazmus első másodperce számomra olyan gyönyör, amit szavakkal nem lehet leírni. A combommal összeszorítottam Niki fejét ő ebből tudja, hogy ügyes volt.
A lábaimat finoman kinyújtottam Niki mellé, ekkor lassan felbukkant a feje a takaró alól. Az arcán apró de széles mosollyal kérdezte kissé viccelődve, hogy „Sikerült ?”. Én válaszolni még nem bírtam, csak levegő után kapkodtam és finoman bólogattam. Niki finoman kibújt a lábaim közül majd mellém feküdt és a párnájára könyökölve nézett. 1-2 percig moccanni sem bírtam a sokktól. Ekkor Niki felült az ágyban először levette a pizsama felsőjét, utána a az alsó részét is. Finoman jelezve ezzel, hogy most ő jön. Mindig is Niki volt ügyesebb az ágyban, ő sokkal hamarabb kezdeményez, és sokkal jobban csinál mindent. Alig vártam, hogy viszonozhassam az előbbit, úgyhogy én is levettem az atlétámat és ráültem a hasára. Finoman a fejéhez hajoltam pont annyira, hogy a mellbimbóink összeérjenek. Elkezdtem csókolgatni az ajkait, mire ő a melleimet kezdte markolászni. Nem csókolóztunk túl, sokáig mert még máshol is dolgom volt. Elkezdtem a szájáról a nyaka felé haladni, ott kicsit el is időztem pont addig, amíg ismét libabőrös nem lett, és haladtam picit lefelé a melléhez. A bimbója hegyesen meredt az ég felé, számba vettem, először csak a nyelvemmel kényeztettem utána kicsi megharapdáltam neki, de csak finoman. Nem sokat időztem a mellénél, haladtam tovább lefelé. Finoman végigcsókoltam feszes pocakját majd a csípőjét. És végül megérkeztem ahová indultam. Először csak finoman nyalogattam neki majd teljesen beledugtam a nyelvemet a nunijába. Én sajnos nem tudom olyan ügyesen csinálni, mint Niki emiatt van olyan, hogy amikor a végéhez közeledett akkor felhúz maga mellé, és csókolózás közbe magának fejezi be. Most is hasonlóképpen volt kényeztettem-kényeztettem, és amikor eljött a pillanat már mellette feküdtem csókolóztunk és ő pedig élvezte az orgazmus minden cseppjét.

Három nappal később reggel
Éppen öltözködtem a szobámba mikor benyitott Niki, nem jött be teljesen a szobámba csak a fejét dugta be az ajtó nyitott résén. Azért jött, mert kérni akart egy melltartót tőlem. Elsőre picit furcsálltam a dolgot, mert az én összes melltartót nagy rá. Azzal indokolta a kérését, hogy picit meg van duzzadva a cicije, és ha a sajátját veszi fel abban nagyon fáj neki. Adtam is neki egy 75B méretűt. Én is vettem magamnak nagyobb melltartót, egy 80B méretűt, mert amikor meg szokott jönni mindig fáj a cicim és olyankor kényelmesebb egy nagyobb. A reggelünk rohanással telt mind a ketten siettünk dolgozni.
Munka után Kinga épp úton hazafelé
Miközben épp hazafelé igyekeztem a fejemben csapongtak a gondolatok egyik dologról a másikra. Többek között az is eszembe jutott milyen jó lenne este egy kicsit kényeztetni Nikit.
Amikor hazaértem Niki rögtön fogadott és rengeteg csókkal árasztott el, nagyon jól esett, elsőre azt hittem csupán figyelmesség a részéről. De nem hagyta abba a csókoknál hamar az ágyamhoz kísért és lefektetett. Elkezdte levenni a ruháit miközben én feküdtem az ágyon. Lekerül a felsője majd a nadrágja, az a melltartó volt, rajta amit reggel kért tőlem. Rám feküdt és folytatta a csókolózást. Benyúlt a pólóm alá és fogdosni kezdte a mellemet, ami nagyon jól esett. Szépen elkezdett lefelé haladni, de elég gyors tempóban. Ez picit fura volt, de magamban gondoltam biztos nagyon fel van izgulva. Hamar lekerült rólam a nadrágom.
Ismét a lábam között volt a feje, és elkezdett finoman kényeztetni. Egy darabig mindent úgy csinált, ahogy szokott, de utána furcsa dolog történt. Nagy nyomást éreztem, odalenn ami kicsit fájt, de utána nagyon jó volt. Hirtelen azt sem tudom, mi történik odalenn. Niki olyan tüzesen kezdett nyalogatni, hogy olyat még sosem éreztem. Olyan érzést az, amit csinál mintha hirtelen minden izmom tízszeresére duzzadt volna és nagyon, de nagyon erős lennék. Ez az érzés egyre erősödött, és nagyon hamar orgazmusban teljesedett ki, olyanban amilyet még sosem éreztem. Az idő mintha lelassult volna miközben éreztem, hogy jön, nagy melegség áradt végig a testemen majd egy hullám söpört végig bennem a nunimból kiindulva, olyan volt mintha Niki nyelve felérne a gyomromba majd utána a mellkasomba. Sosem éreztem még ilyet. Hosszú percekig libabőrös voltam és csak pihegtem.
Niki mellém mászott, és kérdezgetni kezdett, hogy mi a baj. Elsőre nem is bírtam megszólalni csak könnyes lett a szemem hirtelen. Odabújtam a mellkasához és mondtam neki, hogy semmi baj nincs, csak még sosem éreztem ilyet. Pár perc pihenés után úgy döntöttem megpróbálom viszonozni azt, amit Nikitől kaptam. Rámásztam és elkezdtem csókolgatni. Mivel rajtam még mindig volt póló és melltartó ezeket levettem. Puszilgattam Niki nyakát és finoman kikapcsoltam a melltartóját, ami hamar a földre is került. Elfelejtettem a reggeli történéseket és elkezdtem kissé hevesen kényeztetni a melleit, mire Ő szólt is, hogy azt inkább ne mert nagyon érzékenyek most. Jobban megnéztem és az apró mellei tényleg nagyon kemények volt és meg is voltak duzzadva, nem csodálkozom, hogy kellet neki egy nagyobb melltartó. A melleitől egyenes út vezetett a bugyijába, ami hamar követte a melltartó sorsát.
Elkezdtem én is kényeztetni, ahogy szoktam bár megpróbáltam kicsit többet beleadni. Igazából nem csináltam sok mindent mégis Niki jobban élvezte, mint bármikor, és igen hangosan jelezte is nekem, hogy nagyon élvezi. Nem is tartott sokáig és az orgazmus végigrázta testét. Nagyon ritka az, amikor sikerül eljuttatnom, odáig de ilyen gyorsan még sosem sikerült. Picit furcsa volt, de büszke voltam magamra.
Másnap reggel
Másnap reggel Niki ismét átjött és kölcsönkért néhány melltartót. Azt mondta még mindig nagyon érzékenyetek a mellei és nem bírja a sajátját hordani.  És megbeszéltük, hogy este munka után elmegyünk és nézünk neki néhány kényelmesebb melltartót.

Két héttel később hétfő reggel
Niki kopogtat az ajtómon, és bedugja a fejét. Érdeklődik van-e esetleg egy nagyobb melltartóm kölcsönbe. Kicsit furcsa volt a kérdés mivel nem rég vettünk neki több 75B méretű melltartót is. Meg is kérdeztem tőle, hogy miért nem azokat hordja. A válasza még meglepőbb volt, mint a kérdése, azt válaszolta, hogy azok kicsik rá. Ezen kicsit megdöbbentem. Bár jobban belegondolva az elmúlt két hétben nem is nagyon láttam a melleit. Amikor szeretkeztünk többnyire volt rajta póló és vagy melltartó, mert nagyon fájtak a mellei.
Kértem, hogy jöjjön be, és elkezdtem keresni egy nagyobb melltartót. Levette a felsőjét és a mellei tényleg nagyobbak voltak, mint korábban. De nem is kicsit, igazából nem tudtam eldönteni, hogy akkorák, mint az én melleim vagy nagyobbak.  Megpróbálta az egyik nagyobb kosaras 75B méretű melltartómat, de az láthatóan nem volt elég nagy neki. A felső szekrényembe rövid kutakodás után előkerült egy 80B méretű is. Nekem régen nem volt már rá szükségem, de Nikinek pont ez kellet. Ezt tökéletes volt rá. Nagyobb a melled, mint nekem, mondtam neki kicsit mosolyogva, de mégis meglepődve. Erre csak annyit válaszolt, hogy ezt tök jó lenne, csak ne fájna ennyire. Mögé léptem és kikapcsoltam a melltartót, majd én is levettem a felsőmet. Összemértük, az övé nem csak, hogy kicsit nagyobb, de sokkal formásabb is volt. Bár amikor végigsimítottam éreztem, hogy nagyon kemény, olyannyira, hogy szinte mindjárt kipukkan. Mondtam is Nikinek nem is csodálom, hogy fáj…

Hamarosan folytatom...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: