Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszaka egy vámpírral

Forró nyári éjszaka volt. Ilyenkor csak egy rövid pólóban szoktam aludni, és rendszerint nyitva hagyom az ablakot. Ez a nap melegebb volt, mint a többi, nehezen aludtam el. Forgolódtam az ágyamban, de végül győzött a fáradtság és mély álomba zuhantam. Álmomban magamat láttam, ahogy ebben a szobában alszom. De nem voltam egyedül. Az ablak mellett állt valaki és engem figyelt, ahogy aludtam. Nem ismertem fel ki az, mert homályosan láttam az alakját. Közelebb lépett, észrevettem hogy egy hosszú kabátos férfi az.

A holdfényben megláttam az arcát. Ilyen jóképű férfit még sose láttam. Szőke, majdnem fehér haja volt. A szemei csodálatos barnák, a sötétségben feketének látszottak. A fülei érdekesek voltak, kissé hegyesek, de ez az ami jól állt neki. Ekkor hirtelen egybe olvadtam az álombeli énemmel. Mivel tudtam, hogy van rajtam kívül más is volt a szobában, kinyitottam a szemem és az idegenre néztem.
- Ki vagy te? – kérdeztem.

Nem válaszolt, e helyett odaült mellém és megsimogatta az arcomat. Az érintése olyan lágy volt, mint a tavaszi szellő. Látta, hogy nem tiltakozom, ezért elmosolyodott. Csodás mosolya volt, a szemfogai kicsit hegyesek voltak. Eszembe jutott egy szó: vámpír.
Mintha hallotta volna, amit gondoltam újra mosolygott. Odahajolt hozzám és megcsókolt. Isteni csók volt, sosem felejtem el. Még senki nem csókolt meg így, mint ő. Olyan érzéki, olyan szenvedélyes volt. Felült, majd megszabadított az utolsó ruhadarabomtól is. Teljesen meztelen voltam, de nem bántam és odaadtam neki magamat. Mikor hozzám ért, szinte vibrált a levegő körülöttünk. Libabőrős lettem, ahogy simogatott. Különös volt. Tudtam, hogy gonosz és éreztem a sötétséget körülötte. De mégis azt akartam, hogy az övé legyek, hogy magáévá tegyen.

Végig csókolta a nyakamat, miközben végig simította az egész testemet. Szívta, puszilta a mellemet. Annyira jó érzés volt. Már nem bírtam és felnyögtem. Rám pillantott és láttam, hogy a szemében ég a tűz a vágytól. Elidőzött a köldökömnél, majd elért oda, ahol már a legjobban vártam. Megcsókolta vénuszdombomat, majd az ujjait végighúzta a kéjtől nedves puncimon. Beleremegett a testem, mikor belenyalt, s olyan lassan csinálta, hogy majdnem megőrültem. Váratott, volt amikor gyorsan játszadozott a nyelvével csöpögő puncimban, aztán kínzó lassúsággal folytatta. Éreztem, hogy nem kell sok az orgazmusig. Ránéztem, és láttam hogy időközben ő is teljesen meztelen lett. Nem tudtam, mikor vetkőzött le, de a teste gyönyörű volt. Nyelvével elindult felfelé, és egy forró csókot adott az ajkaimra. Odahajolt a fülemhez és azt suttogta „szeretlek”. És én is ugyanezt éreztem. Még egyszer megcsókolt miközben belém tolta kemény farkát. Leírhatatlant éreztem akkor, mikor elkezdett mozogni bennem.

Fantasztikus volt, megszűnt a világ körülöttünk és csak mi ketten voltunk. Megfogta a kezem, és így feküdt rám egész testével. Összekapcsolódva, szinte összeolvadva léptünk együtt a vágy és a szerelem végtelen mezejére. A nyakamnál éreztem meleg leheletét, és egy apró szúrást. Tudtam, hogy most harapott bele a nyakamba. Nem érdekelt, hogy én is vámpír lehetek, csak az számított, hogy érezzem az egész testét. Megmagyarázhatatlan volt, amit akkor éreztem. A vágy keveredett a félelemmel. És így az orgazmus érzése csodálatos volt. Mikor eljutottunk a csúcsra, kezemmel átkaroltam a vállát, és én csókoltam meg őt. Ez az utolsó csók feledhetetlen volt; benne volt a gyönyör és a szenvedély egyaránt. A karjaiban aludtam el.

Mikor reggel felébredtem, szomorúan láttam, hogy csak álom volt. A tükörbe nézvén aztán megláttam a nyakamon a két apró fog nyomot. Mégis valóság volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
crazysheep ·
Tod te egyáltalán kik azok a vámpírok????? :rage:

Reactor ·
Ez a történet egy felizgultság hevében íródott, tíz perc alatt összedobott fércmű. Semmi irodalmi értéke sincs.
Javaslom, tegyél még egy próbát.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: