Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjfekete csend

„Itt a kemény Harc, sápadt Félsz és torzfejü Inség,
Éktelen arcu Harag és a Halál fenyeget.”

Csend van. Éjfekete csend.
Ilyenkor, mint egy paplan alatt elhalkul a nevetés.
A gonosz jelenlétét megérzi a Föld összes teremtménye, a fény elhalványul, a gonosz diadalmasan tör elő a sötétből.
Mi tehetünk róla, hogy itt van közöttünk.
Lehet, hogy elmész egyszerre mellette.
Minden nap halnak meg emberek.
De ha valakit fékezhetetlen gyűlölete sarkall e tettre, rettegés uralkodik el a Földön.
Mert mindenki tudja, hogy a gyilkosba maga a sátán fészkelte be magát.
Ő lépked most itt.
Nincs senki az utcán.
Az emberek félnek.
Talán értük jött?

Kopp-kopp kopog a magas sarkú cipő.
Érezni a halált a levegőben.
Igen- gondolta a nő, - ma valaki meg fog halni.
Az égre nézett, amit a nap sugarai vérvörösre festettek.
A sátán benyúlt a nő mellébe és jéghideg kezével megszorította a szívét.
Meggyorsította a lépteit.
A feneketlen fortyogó katlan kész befogadni új áldozatát.
Hát itt volnánk.
Vigyorgó mosolyra rándult a szája.
Belépett az ódon épületbe.
6-os szoba.
Ajtó.
Itt van valahol.
Érzi.
Hangok.
Nevetés.
De elhal, mintegy válaszul a lépésekre, amik szinte hasítják a csendet.
Remegő hang: Ki az?
A sátán.
- Michael. -szólalt meg a nő.
- Johanna?

Megjelent a színen.
Mögötte egy lány dugja ki a fejét a szobából, üde mint egy balzsamos nyári este.
- Kérlek menj el.
A nő gunyorosan mosolyog.
- Mindjárt, de előbb van egy kis elintéznivalóm. - válaszolja mélyen kongó hangon.
A férfi tekintete elsötétül, megérti.
- Josephine menj be. -utasítja a lányt.
- De Michael..
- Most azonnal!!! - ordítja

A lány azonban nem riad meg, és nem hátrál, a férfi igyekszik betuszkolni a szobába, de ő hevesen tiltakozik.
Kattanás.
Hátranéznek, egy fegyver csöve szegeződik rájuk.
Mint néma szobrok állnak, Johanna tekintete elveszik a semmibe.
Michael nem szól semmit, tudja nincs esélye. Csak őt ne bántsa! Csak őt ne!
A lány előrelép.
Johanna arra fordítja fejét, de a fegyverrel még mindig rájuk céloz.
Josephine mélyen belenéz az élettelen szemekbe.
Nem, mégsem élettelenek - gondolja.
Gyűlölettől izzók.
Hogy történhetett ez?

Milyen erő, milyen mértékű kétségbeesés, bánat és fájdalom teheti ezt egy érző emberi lénnyel?
Minden érzelem kiszáll belőle, helyébe az üres porhüvelybe féltékenység, düh és gyűlölet költözik.
A sátán testesül meg így.
De semmilyen erő nem szállhat szembe az emberi lélekkel. Olyan erő, hatalom a gonoszokkal szemben, amit nem lehet megtörni, igába hajtani. Hiába töröd össze a teste, a lélek nem lesz a tiéd.
Elrepül, mint egy kalitkájából szabaduló madár.
Ebben a nőben is ott van a koszréteg alatt a fénylő gyémánt, csak le kell kaparni.
És mi lesz ha én is elvezek ezekben a sötét szemekben?
Nem…én nem veszhetek el, míg megvan a lámpásom, ami mindig visszavezet.
A szerelem az én mécsesem.

De ő vajon elveszett?
Hisz ő is szeretett egykoron!
Azt nem lehet elfeledni, még nem késő neki.
Megmenthetem!
MEGMENTEM!
Johanna a világos kék szempárt nézte.
Mi van az ő szemében?
Fény.
És az enyémben? - tette fel a kérdést magának.
Mintha valami bilincsbe verte volna.
Hogy tudna szabadulni?
Sehogy, sehogy túl nagy ez az erő. Túl erős.

Ó, de ha azokba a szemekbe néz!
Azok azt mondják, hogy próbálja meg, soha ne adja fel.
Megremegett a kezében a fegyver.
Mosolyog a lány.
Mért mosolyog?
Hisz előbb megakartam ölni.
És most?
Már nem akarom.
Mi van a mosolyában?
Mi teszi ezt velem?
Olyan jó érzés.

Valami kiszabadított, mintha eddig egy súlyt cipeltem, amit most valaki levett a vállamról.
De mi ez?
Mi szabadított ki?
Nézte a szép szemeket.
Mostmár ő is mosolygott.
Tudom-gondolta.
Tudom-ujjongott belül.
Hisz a kulcs mindvégig itt volt előttem!

Célzott a fegyverrel. És meghúzta a ravaszt.
Johanna holtan hanyatlotta földen.
De ez csalóka ám.
Ő maga nem halt meg.
A sátán dühösen visszatért a mélybe.
Már nem tehetett semmit. A lélek kiszabadult és fehér galambként felröppent.

Napló. 1999.09.17:
Foglalkoztam sokat ezzel az esettel.
Kedves tanárom azt mondta, hogy egyszerű ügy.
A nőt megcsalták, ezt meg akarta bosszulni, de a végén megzavarodott, és főbe lőtte magát.
Én csak legyintettem erre.
Inkább utánajártam rendesen.
Elutaztam a kisvárosba, és megkérdeztem a lakosokat.
Szerintük maga a sátán járt náluk azon az éjszakán.
Ez mindenestre hihetőbb magyarázat, mint amit tanárom volt olyan kedves és megosztott velem.
Hasonló történetek
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3915
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
A búúúúúúúúúúúúúúúsba.
Jön ez az édes kis villogó üzenet hogy adatbázis hiba.
Ne hidd.
Nem érdekel túlságosan,enyhén szólva szarok a koromra.
Ha annyira nem hiszel nekem,belinkelem neked majd az osztályhonlapom a képemet.
Nem látszok ott se többnek 13-nál,és nem is vagyok(sajna).
Erre viszont várni kell,mert én készítem a honlapot,és elég csigaléptekkel haladok.
Ja és hogy jobban át lehessen élni egy kis mellékinfó:
Ez akkor fogant mikor épp angol órára menvén(puff,vége a romantikus képnek)kirázott a hideg.
Na persze a hidegtől is,de legfőképpen az időtől,borús,viharfelhős és kissé nyomott időjárási viszonyok uralkodtak.
Elkezdtem tanárra várva ezt a történetet,itthon a szoba melegében pedig befejeztem.
:yum:

Arikon ·
Nem vigyorgó ha nem vicsorgó!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁ

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: