Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy téli délután

December van. A hó nagy pelyhekben hull, de a földre érve azonnal elolvad, mert hiába van tél, az idő derűsnek mondható. Az ablakban állok, meleg, kötött pulóverem finoman cirógatja nyakam, kezemben kávé gőzölög. Már vége a karácsonyi hajcihőnek, a fenyő ugyan még mindig ott roskadozik a rengeteg dísztől a lépcső alatt, de már minden ünnepi hangulatom elmúlt… Lehet a fáradtságtól, vagy egész egyszerűen csak azért, mert soha életemben nem jelentett nekem annyit a karácsony, mint másnak.
Még mindig az ablak ellőtt iszogatom a kávém… Egyfolytában csak arra gondolok, hogy nem helyes amit teszek… nem érdemli meg, hogy így bánjak vele… 6 év után. Mindent megtett és megtesz értem a mai napig. Szeret, sőt rajong értem. Leteszem a kávét a párkányra, összefonom a karjaimat és várok… Hogy kire? Nem Rá, arra az emberre, aki az életét adná értem, hanem arra, akinek valószínűleg csak egy-és ez a lényeg- csak egy leszek a sok közül az életében.

De furcsamód nem bánom. Ha mellette vagyok, minden porcikám kívánja őt, az illatát, az érintését, a teste melegét. Várok. Várom, hogy megszólaljon a csengő. Lassan telnek a pillanatok, és mindvégig hullámvasutat játszanak az érzelmeim. Hol arra gondolok, nem tehetem, hol arra hogy ennyi nekem is jár az életben.
Már az ajtó előtt sétálok fel, s alá… Mikor hallom egy kocsi motorját… Hirtelen felgyorsul a szívverésem, tágra nyílt szemekkel nézem az ajtót. De hiába várom a csengőt, csak a zárban elfordított kulcs zaját hallom. Belép Ő… A párom… Nem rá vártam, nem is értem hogy kerül ide, hiszen úgy volt, egy hétre el kell utaznia, a szilvesztert sem itthon tölti. Szemlátomást ő is meg van lepődve…
- Hello drágám! - és csókot nyom a homlokomra, álcázva gyorsan kíváncsiságát, miért álltam fél méterre az ajtó előtt.
- Szia… Mondd, hogy-hogy itthon vagy? - fordulok felé, mert ő már a ballonkabátját veszi le a nappaliban…
- Elhalasztottuk ezt az utat. - mondta, miközben szétterült a kanapén.
- Értem… Esetleg nem vagy éhes? - kérdezem zavartan .
- Éhes? - pillant rám. Éhes az nem vagyok, de szomjazom…
- Jól van, hozok bort…- de épp lépnék a konyhába, mire ő felpattan a kanapéról és megragadja a karom.
- Rád szomjazom!

Ránézek. Megcsókolom olyan szenvedéllyel, amit nem hittem hogy valaha is érezni fogok iránta. A keze lecsúszik az enyémhez, megfogja és finoman húz fel a lépcsőn. Megyek utána átszellemülten. Lefektet a hatalmas franciaágyra, a lábaim közé fekszik, beletúr a hajamba és finom csókokkal borítja el az arcom, majd a nyakamat is. Leveszi a pulóverem én az ingjét gombolom. Reszketek. A melltartómmal vitába keveredő pulóveremet csak nehezen szabadítja meg tőlem, ami mindkettőnkből halk kacajt vált ki.
Újabb csókok következnek. A mellbimbómmal játszik, finoman nyalja, csiklandozza. Aztán egyre lejjebb és lejjebb csókol, míg eljut a nadrágomig. Szájával gombolja ki, lehúzza rólam olyan óvatossággal, mintha attól félne, kárt tesz bennem. Leveszi rólam a tangát is. Majd belenyal nedves vaginámba… Egyre többet, egyre erősebben… Az egész testemen a hideg és meleg felváltva futkározik, kezemmel a takaróba markolok.

Felemeli fejét, rám néz, majd hanyatt fekszik mellettem. Tudom, most én következem.
A hasát nyalogatom, apró csókokkal kényeztetem, közben kezem, a merev férfiassága felé siklik. Most a nadrágján keresztül simogatom, de érzem már nem sokáig bírja. Leveszem nadrágját. És a combját csókolgatom. Ő is reszket. Megfogom a farkát, kezem le-fel jár rajta. Finoman bekapom, bele is harapok kissé. Mélyeket szívok bele.
Ráülök és csípőmet előre hátra hintáztatva vonaglok rajta. Az izzadság végigfolyik melleimen, kezemmel megtörlöm, de felesleges, hiszen patakzik rólam a víz. Kéjesen lihegünk mind a ketten. Érzem, itt a vég, megfeszítem csípőm, majd elengedem. Mindketten hatalmas orgazmust éltünk át. A testem továbbra is bizsereg. Leheverek mellé. Megcsókolom. Ő rám néz…
- Szeretlek, és féltem elveszítettelek…

Én egy pillanatra megdermedek, majd karjaiban újra elolvadok. Nem válaszolok neki, tudja ő magától is. Az övé vagyok. A szívem az övé. A testemmel viszont játszanom kell.
Már régóta pihenünk így. Hirtelen, megszólal a csengő. Egy percre felülök az ágyban, majd kis mosollyal a számon visszadőlök és szorosan átölelem Őt. A csengőszó abbamarad. Elalszunk.

Január van. Állok az ablak előtt. Tudjátok, mit várok? A motorzúgást. És azt, hogy egybeolvadjak Vele…
Hozzászólások
További hozzászólások »
csezol ·
Egyetlen bekezdesben leirod azt, ahogy a mellbimboidtol eljut a "nedves vaginadig"...
Szerintem is el van sietve.. Gyonyoru tortenet lehetett volna belole..
Peldaul ha leirod mit erzel mikor, stb.. vagy erzeketlen vagy es nem is elvezed igazan a szexet, vagy nem tudsz fogalmazni, vagy pedig elsietted ( szerintem ez tortent )

Ez nem jo:
Újabb csókok következnek. A mellbimbómmal játszik, finoman nyalja, csiklandozza. Aztán egyre lejjebb és lejjebb csókol, míg eljut a nadrágomig. Szájával gombolja ki, lehúzza rólam olyan óvatossággal, mintha attól félne, kárt tesz bennem. Leveszi rólam a tangát is. Majd belenyal nedves vaginámba… Egyre többet, egyre erősebben… Az egész testemen a hideg és meleg felváltva futkározik, kezemmel a takaróba markolok.

:flushed:

Ne aggodj, kislany, ha gyakorolsz a vegen mestermuket irhatsz... Gyakorolj, ne add fel! De ez szar.. :smile:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: