Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy régi barát

Verő fényes nap volt, úgy délután két óra körül lehetett. Épp a Gellért-hegyen sétálgattam, egy rajzmappával a kezemben, gondoltam leülök és készítek egy pár vázlatot a város egyes részeiről. De annyira hatalmas volt a kánikula, hogy nem bírtam ki egy helyben öt percnél tovább, ezért lementem sétálgatni a rakpartra. Akkor jutott eszembe, hogy egy régi barátnőm a közelben lakik, még a gimiben jártunk együtt néhány hónapot. A mobilomban megvolt a száma, gondoltam felcsörgetem, hátha lenne kedve velem találkozni. Azt mondta, hogy nyugodtan menjek fel hozzá, otthon van. Mikor ajtót nyitott örömmel konstatáltam, hogy semmit sem vesztett a vonzerejéből. Egy rövid farmer-short és egy fehér felső volt rajta, ami persze kihangsúlyozta a mögötte rejlő idomokat. Leültünk beszélgetni a nappaliban, iszogattunk stb. Persze a magánéletre terelődött a szó, kiderült, hogy neki sincs éppen senkije.

Szóba kerültek a régi dolgok is és mint kiderült mind a kettőnknek az a néhány együtt töltött hónap volt a legjobb időszaka. Közöltem vele, hogy én még mindig tudnám őt szeretni és a szavaiból azt vettem ki, hogy pozitív reakcióra számíthatok. Igazam lett. Mélyen a szemembe nézett és elkezdte simogatni a tarkómat, majd összeforrtak ajkaink. Csókja még most is égető volt, csak úgy lángoltunk. Karjaimba vettem Beát (nevezzük őt így) és a nappaliból átvittem a hálóba. Kimentem a fürdőbe és meg is találtam, amit kerestem. Egy üveg baba olajat! Ugyanis ez elkerülhetetlen a jó előjátékhoz! Levetkőztettem álmaim hölgyét (kiérdemelte ezt a címet) és a hátára fektettem. Egy kis baba olajat nyomtam a kezembe és elkezdtem nagyon finoman „megdolgozni” a mellbimbóit. Másodpercek alatt megkeményedtek, örömmel vettek minden érintést. Ezután végig masszíroztam a lábát a combjától a lábujjakig. A lábujjait egyenként végigcsókolgattam, ez olyan örömet okozott Beának, hogy azonnal elélvezett. Ezután hasra fektettem és gyengéd masszázzsal ellazítottam az egész testét.

Végigcsókoltam a testének minden négyzetcentiméterét. Ezután kissé széthajtottam a két combját és nyelvemmel behatoltam a legszentebb helyre. Ökölbe szorult a keze mikor a nyelvemmel izgatni kezdtem csiklóját, és halk sikolyokat hallatott. Nem kellett hozzá sok ismét elélvezett. Éreztem ahogy a forróság elönti testét és ráadásra szomjazik. De tudta, nem foglalkozhat csak magával, ezért megkért feküdjek hanyatt, most ő jön. Hosszú vékony ujjaival megragadta hímvesszőmet, makkomról visszahúzta a bőrt, és mint kisgyermek a fagylaltot, nyaldosni kezdte a makkomat. Közben a másik kezével a heréimmel játszott, de csak nagyon finoman és lassan. Megkértem, hogy vegyük fel a 69-es pozíciót, hiszen a „jobb adni, mint kapni” elv szerint én is szerettem volna neki nyújtani valami élvezetet. Gyönyörű fenekét arcomhoz tolta, amit én kezelésbe is vettem ő pedig ott folytatta ahol abbahagyta, ám most egyre többször szívogatta a makkomat, amelynek az lett az eredménye, hogy pillanatok alatt elélveztem. A kielégüléstől az én nyelvem is egyre szaporábban járt, így én is eljuttattam őt a csúcsra.

Ezután egy kis „szünetet” tartottunk, ami annyit jelent hogy csakis egymás ajkaival voltunk elfoglalva, csókolóztunk, amíg újra készen nem álltam arra, hogy „csatába induljak”. Maradtam háton fekve, ő pedig ráült az egyszemű varázslóra. Lassan elkezdett fel-le mozogni, majd folyamatosan gyorsított a tempón, majd néhány perc múlva pozitúrát váltottunk. Ő négykézláb elhelyezkedett az ágyon én pedig hátulról cserkésztem be a testi gyönyörök forrását. Olyan volt mint egy vulkán, szinte tüzelt. Lassan mozogtunk, hogy érezzük a másik minden egyes rezdülését. Ezután visszatértünk abba a testhelyzetbe, ahonnan elindultunk, feküdt a hátán széttett lábakkal, én pedig behatoltam. Teljesen összeforrt a testünk, azt kívántuk bárcsak örökké tartana ez az érzés. Minden lökésnél tövig mártottam hímtagomat a gyönyörök forrásába, melyre ő hangos nyögésekkel ill. sikítással felelt. Láttam rajta, hogy mindjárt a csúcson van, ezért fokozni kezdtem a tempót, hogy a maximális élvezetet élhesse át. Az egész teste beleremegett az orgazmusba amit átélt. Én is már a vége felé jártam, éreztem, hogy mindjárt eldurranok. Egyre gyorsabban és gyorsabban „zakatoltam”, aminek eredményeként egy frenetikus orgazmust élhettem át.

Miután mind a ketten elkészültünk az erőnkkel, csak feküdtünk egymás mellett, és egymás szemébe bámultunk. Talán azon gondolkoztunk, hogy ez most egy alkalomra szólt, vagy netán ez valami csodálatosnak a kezdete. Ennek már két éve, és azóta is együtt vagyunk, az érzékiség és forróság ugyan olyan, mint akkor. Remélem a történet megnyerte a tetszéseteket, és ti is megtaláljátok álmaitok hölgyét!

Üdvözlettel CentralPerk
Hasonló történetek
25081
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30301
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: