Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy pillanatnyi élet

Lelépett a vonat lépcsőjéről. Megállt, szeme csodálkozva derítette fel a sosem látott tájat. Lába alatt a lassan hűlő beton, s feje fölött az ég ismerős volt, de valahogy mégis. Nem a megszokottan egyhangú, hanem valami más illatú, más hangulatú. Igaz, csak egy picit, de szíve mégis a torkában dörömbölt. Hetek óta erre vágyott, ezekre a percekre, hogy elinduljon, hogy végre itt legyen. Hogy végre ő is itt legyen. Előtte magasodott az állomás épülete, s mögötte talán egy új élet. Vagy legalább egy álomszép nap, esetleg kettő. Talán nem több, de ennyi is elég egy élethez...

De csak állt, mögötte nyugaton álmosan ásított a nap, és lassan, élvetegen egyre mélyebbre merült. Élvezte a percek fájdalmas lassúságát, s talán forró szívében féltette, legalábbis valahol mélyen, az álom édes illatát a földről. A fiú csak állt, merengve, nézett keletre, igaz, az állomás szürke betonja elfogta a képet, de szíve érezte, arra kell menni. Aztán erőt vett magán, szíve szerelmes, mély kábulatán. Elindult, lábát nehezen emelve, mintha a föld sírt volna érte, hogy elhagyja. Újra előhömpölygött a félelem mély ködje - és elborította elméjét. Tétova mozdulattal megpróbálta letörölni szemem elől a zavaró valamit, aztán csak legyintett, és elmerült emlékeiben. Felvillant előtte az elmúlt két hét minden álma, minden reménye, látta magát, s látta őt is, ezerféleképpen, mindig máshogy, futva, rohanva, tétován elfordulva. Néha lelke meg-megremegett, ahogy egy fájó, vagy épp gyönyörszép emlék jutott eszébe. Közben lábai öntudatlan vitték előre, talán egy másik szív szava mutatta az utat a messze ismeretlenbe....

Egy csendes, fákkal szegélyezett utcában állt. Talán csak most érkezett, vagy évek teltek el? Érezte a ránehezedő idő súlyát, mely eddig légiesen könnyű volt, sosem létezett. Körbenézett. Nyugatra a nap még bőkezűen szórta rozsda-szín fényét a világra. Csodálkozva nézett körbe ismét. Házak, fák s megint házak. Vajon hol, s merre várják? Elindult, tétován, elveszve az ismeretlenbe. Nézte, kicsit félve, ahogy lassan fogynak a számok, elszaladnak velük a percek. Már csak húsz, de pár lépés és nem több tizenötnél.... Minden lépésnél megremegett a lába, nagyot nyelt, sóhajtott, majd félve lépett tovább. Zenélt körötte a szél, halkan zúgtak a fák, sosem-halott szépen, fenségesen zengték egy új élet dalát....

Aztán csak egy számot látott. Amit eddig keresett. Szeme elé újra beúszott a fehér felhő, elnyelte a fákat, a szelet, a lenyugvó napot. Csak őt látta, ahogy áll a kapuban, szótlanul, álomszépen. Szólni akart, fejében örvénylettek a gondolatok. A lány szemében nézett, és érezte, eltűnik körüle minden. Nem érezte az időt, nem érezte a teret. Csak a lány szívét hallgatta, ahogy lelassult, majd szótlanul megállt köröttük a táj, az idő. Csendben álltak, csodálkozón, hallgatták egymás ki nem mondott szavait, a másik halk gondolatait. Egy szót sem szóltak még, de összefonódott ujjaik mindent elmondtak, sőt még többet is, amit bármely emberi szó adhatott, mondhatott volna, s azon túl is, az egész életet. Téged láttalak, téged vártalak minden álmomban, súgták hangtalanul, s a két szív egyszerre dobbant, két ajak egymásra forrt. De a nap csak mosolygott, mint mindannyiszor, majd ásított, lágyan elpihent valahol messze távol.
Hasonló történetek
5557
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sir Butcher ·
Köszönöm szépen

doorstop ·
Ez nekem túl elvont volt.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: