Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy őrült este

Hazafelé tartottam az iskolából. Elég fárasztó nap volt, de reméltem hogy a nap további része jól sikerül majd.
Ezt az is segítette, hogy anyámék elmentek otthonról, nővérem pedig egyik barátnőjénél aludt.
Én pedig úgy döntöttem, hogy áthívom pár barátomat... Jennifert és Andyt.
Kb. olyan 5 körül jöttek. Kártyáztunk, beszélgettünk, hülyültünk.
Sajnos Jennifernek mennie kellett haza, így hát mi Andyvel maradtunk ketten. Nagyon jó barátok voltunk mi már régen.
Szomjas lettem, megkérdeztem Andyt kér-e valamit inni.
Kimentem a konyhába, hozni akartam egy kis sört. Egy kisnadrág volt csak rajtam és egy lenge póló. Láttam, ahogy Andy csak nézi a lábaimat és megy egyre feljebb a szemeivel.

Csak beszélgettünk és beszélgettünk. Egyre jobb kedvünk lett... És egyszer arra lettem figyelmes, hogy Andy elkezdte simogatni a hajam.
Belenéztem a szemébe és elöntött a forróság. Olyan szenvedélyesen nézett rám. Ebben a pillanatban nagyon megkívántam.
Sok lány epedezett érte, hisz nagyon jóképű fiú volt. Aki itt ül mellettem és simogat...
- Kate, nagyon gyönyörű vagy...
És ahogy ezt kimondta, megcsókolt. Lágyan, finoman, érzékien. Andy nagyon jól csókolt.

Soha nem kaptam még ilyen érzéki csókot. Látszott rajta, hogy ő is kíván. A nadrágján már éreztem a keménységet.
Ez engem is felizgatott. A mellemet kezdte el simogatni. A pólót lehúzta rólam.
Bevette a szájába és elkezdte nyalogatni, de a bimbókat kihagyta. Elkezdett a nyelvével körözni.
A bimbóim már egyre keményebbek lettek. Éreztem, hogy elönt a forróság. Levettem az ő pólóját.
Végre láthattam azt a mesés felsőtestét. A szemembe nézett és megcsókolt. De most már egyre vadabbul és szenvedélyesen.

Felkapott az ölébe és bevitt a szobámba. Lerakott az ágyra. Elkezdtünk szenvedélyes csókolózni.
Megszabadítottam a nadrágjától. Ott állt előttem, hatalmas és kemény volt.
Kezeim közé vettem és elkezdtem fel-le mozgatni, amit halk nyögések követtek. Láttam, hogy egyre jobban élvezi a dolgot, ami persze nekem is tetszett.
Bevettem a számba ékességét. El kezdtem nyalogatni körbe-körbe, közben a golyóit izgattam. Egyre gyorsabban kezdett mozogni a fejem. Aztán egyszer csak megállított.
- Várj, én neked akarok örömet okozni.
El kezdte csókolni a nyakam. A mellemnél ismét elidőzött. Már egyre jobban elveztem. Szép lassan vándorolt lefelé.
Elérte a csiklómat. El kezdte szépen lassal nyalni. Már egyre hangosabban nyögdécseltem. Erre bedugta az ujját.

Eleinte lassan majd egyre gyorsabb tempóban ujjazott. Már nagyon fel voltam izgulva...
- Kérlek... magamban akarlak érezni - kérleltem.
- Biztos, hogy ezt akarod? - mondta, és kíváncsian nézett rám a kék szemeivel.
- Igen,biztos vagyok benne... - és igen soha nem akartam még semmit ennyire, mint hogy magamban érezhessem.

Adott egy csókot és szép lassan belémhatolt. Lassan elkezdted bennem mozogni.
A farkát kihúzta, de csak a felét, és aztán vissza... ezt többször is megcsinálta.
Egyre vadabbul és erősebben mozgott bennem, érzetem, hogy nem kell sok... Hangosabban kezdtem el nyögni.
Egyre vadabbul mozgott bennem. Hangos nyögések közepette elmentem. Erre kivette belőlem, de én visszahúzódtam és elkezdtem szopni.

Jó erősen és gyorsan. Láttam rajta, hogy nem kell sok neki, így hát bevetettem a kezeimet is.
Éreztem, ahogy elélvez a számban, és spiccel a sperma. Megcsókolt. Szép lassan, de mégis szenvedélyesen.
- Köszönöm neked ezt szép estét! - mondta Andy és átölelt. Így aludtunk el egymás ölében.
A többi napot már csak együtt töltöttünk. Alig vártunk, hogy a szülők elmenjenek otthonról.
Hozzászólások
További hozzászólások »
maliar ·
Dreamer szerintem nem akart ezzel rosszat ugyanis
az olvasóknak az kell, hogy minden eseményt, formát, környezetet leirva lássák, hogy minnél élethübben eltudják képzelni és minden olvasó körülbelül ugyanazt képzelje el.
példa: "mesés melkasa" valakinek a csupasz melkas nyújt mesés képzeletet, valakit a szőrös hoz lázba és azt fogja elképzelni. De ha le van irva akkor nem tudják másképp képzelni a dolgot. Ez nem feltétlenül erre a történetre igaz, hanem nagyon sokra.
Én mint olvasó mondom mindezt, mert az iráshoz, fogalmazáshoz, nyelvtani helyesiráshoz nincs érzékem se tehetségem.
Mielőtt valaki belekötne ebbe is biztos van pár hiba pl irás, én azt tudom, hogy hosszu í de ahoz 2 billentyüt kell lenyomnom hogy í betüt kapjak és inkább az egyszerüség kedvéért simán rövid i-t nyomok..

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: