Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kicsit csalódva

Olyan 3 hete mentem szalagtűző próbára, de elmaradt. Így hát felhívtam a haveromat, hogy nem lenne kedve taliznia velem. Azonnal igent mondott és a megbeszélt helyen már várt rám. Elmentünk hozzá, és ép hogy levettem a kabátom már le is fektetett az ágyára, majd heves csókokkal halmozott el. Mondta, hogy vegyem le a pulcsim, mert melegem lesz. Majd tovább kényeztetett. Aztán a felsőjét levette, és ezt mondta:
- Erre a felsőre és melltartóra nem lesz szükséged!
Azokat levette rólam, és a mellbimbómat kezdte nyalogatni, csókolgatni majd harapdálni. Teljesen be voltam zsongva az érzéstől és már nagyon kívántam. Ezután egymás nadrágját levettük. Majd ő a boxertét én meg a tangámat. Folytattuk a csókolózást majd a mellkasát, a hasát kezdtem nyalogatni. Majd a kőkemény farkát simogattam, és tövig bekaptam neki. Nagyon élvezte, mert az egész ház zenget a nyögéseitől.
- Hagyd abba!
- De miért?
- Mert szeretnék én is örömet okozni!

A hátamra fordított és a csiklómat szopogatta, nyalta-falta és ujjazott. Mér majdnem elmentem, mikor abbahagyta. Felegyenesedett és a nagy farkával belém hatolt. Nem tudtam, hogy mibe kapaszkodjak, mert kibaszottul jól csinálta, és már régóta erre a pillanatra vártam így hát teljesen elöntött a forróság és az izgalom. Majd lovagló pózban folytattuk. Egyre gyorsabban mozogtam rajta. Éreztem, hogy már nem bírja tovább... De utána még visszafektetett a hátamra, és a hasamra élvezett, de még a szájával és a kezével tovább kényeztetett a csiklómnál, és én is egy-két perc után elélveztem. Azután egymás karjaiban feküdtünk. Senki sem zavart minket és simogatott és kényeztetett még.

Úgy gondoltam, hogy szeretné ismét, de már túl fáradtak voltunk és egy kicsit elszundítottunk. Azt hittem, hogy minden megváltozik közöttünk... de csak a volt barátnőjéről beszélt, és egy kicsit csalódott voltam. Mikor legközelebb taliztunk a volt csajának a képe a kabátja zsebében volt... De még mindig elvagyunk egymással, de most volt egy kis incidensünk, de biztos, hogy megoldjuk, és még lesz még ilyen kalandom vele!
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Ha a 3mat betűvel írod ki, négy betűvel hosszabb lett volna a sztori. Azért meg igazán kár lett volna. Így kis kibaszottul szar.

tom_d ·
Szerencsés ember az ,aki ennyire kevéstől is boldognak érzi magát. Biztos, hogy az ilyennek egy két hónapos normális kapcsolat már maga a menyország !

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: