Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy késő esti novemberi...

Egy késő esti novemberi napon elhatározta Manci és a barátja Power, hogy eljönnek a panelunkhoz, hogy találkozzunk és dumálgassunk, csak azért, hogy ne unatkozzunk. Le is mentem Tomival, és nem elég, hogy szerelmes voltam belé, még a szomszédom is volt. Már kb. 1 hónapja azon gondolkoztam, hogy szülinapomon elveszíteném vele a szüzességem... ugyanis rajta kívül nem kell más… őt akarom… és előadtam ezt a sztorit egy "barátnőm akarja" változatba… elég rosszakat mondott… és így fogalmam sincs, mit csináljak.

Mikor elindultunk az egyik helyi sörözőbe, nagyon hideg volt, végig azon gondolkoztam, hogy nem fogom kibírni nélküle. Le akarok vele feküdni és folyton csak ez járt az eszemben. A sörözőben aztán már nem bírtam tovább, szóltam Mancinak, hogy kísérjen ki a WC-re, mert kezdtem benedvesedni. Bezárkóztam a WC-be és rákezdtem. Benyúltam a bugyimba, és óvatosan elkezdtem magam simogatni, izgattam a csiklómat, egyre jobban és jobban, míg nem, becsúsztak az ujjaim. Szinte valami gyönyör volt azt átélni, ki-be húzogattam az ujjaimat és közben végig arra gondoltam, hogy Tomi hatalmas farka csúszkál a nedves kis puncimban.

Körkörösen mozgattam az ujjam a csiklómon és azt képzeltem, hogy szerelmem nyelve játszadozik velem. Egyre vadabbul és vadabbul ujjaztam magam, egyre hangosabban nyögtem és eljött végre, amire annyira vágytam. Csodás orgazmusom volt, és tudtam, hogy csak két ajtó választ el attól, hogy megmondtam neki, hogy "AKAROM, MOST, MOST MOST!"
De ezzel nem cseszhetem el a barátságunkat... ezért maradt a kellemes maszti! Persze Manci ott állt az ajtó előtt, minden kis neszt hallott és végig hallgatta, ahogyan elélvezek. Utána többször is felemlegettük, mint szép emléket és továbbra is nagyon jó barátnők voltunk/vagyunk :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
gizibuzerátor ·
JÓ SZAR LETT!!! :innocent:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: