Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy hosszú nap éjszakája

"Franc, ezt már nem fogom bevenni. Ez nem fog menni. Itt van a korlátom. Meg fogok halni. Nekem ez sok. De miért
pont én? Nem ártottam nekik. Vagyis hiába ámítom magam, ártottam. Még mindig itt vannak mögöttem. Ilyenkor miért
nincs itt egy rohadt rendőr sem. Ha megállok meghalok, he nem akkor sem biztos, hogy túlélem. Kopjatok már le. Hopp,
ott az a sarok, most figyelj te szemét, kövess ha bírsz!
.....
Na hol vagy? Továbbment? Nem látom. Remélem lekopott. FRAAANC!!! FÉLRE LIBA!!!
.....
Ezt nem hiszem el. Először ki akarnak nyírni erre mostmeg beugrik elém ez a... De hol van? Elcsaptam? Nem hiszem.
De a kocsinak azt hiszem lőttek. Áhh megvan ott van. Hehe, nem gyengén lett sáros. De mit mászkált ez a bolond az
út közepén?"
- Mit csinálsz ámokfutó? Meg is érdemelted, hogy összetörted azt a tragacsot!
- Már elnézést; lehet, hogy kicsit gyorsan mentem, de neked sincs semmi keresnivalód az utca közepén.
- Ugye nem azt akarod, hogy most itt veszekedjünk azon, mekkora hülye vagy?
- Nem, én nem veszekszem, semmi értelme.
"Be kell indítanom a kocsit, mielőtt visszaérnek, ha megtalálnak, végem van. Ez is itt hepciáskodik nekem, ahelyett, hogy továbbmenne."
- Most mit piszkálod azt a vackot, ha már majdnem megöltél és mellé tiszta kosz lettem miattad, legalább egy Taxit hívhatnál nekem. Vagy te nem így látod?
- Ne most, erre most tényleg nincs időm. Kicsit sietős a dolgom.
"Ezt nem hiszem el, idulj már el te tragacs. Te meg maradj már csöndben, iszonyat idegesítő vagy. Nem csodálom, hogy pasi nélkül járkálsz itt, ezt a rikácsolást egyikünk sem bírná ki."
- Hallasz engem? Figyelsz te rám? Elázott a telefonom, hívnál egy Taxit nekem?
- Pillanatot várnál, amíg életre lehelem ezt a dögöt? Utána még haza is viszlek, így rendben?

- Szerinted be fog indulni zsenikém?
"Ezt nem hiszem el, itt magyaráz nekem, ahelyett, hogy hagyná, hogy rendbe rakjam. Mi a baja? Áhh ezaz.. nézzük csak,
indul? Igen, tádáám! Tudtam, hogy zseni vagyok!"
- Szerinted beindult? Hazavigyelek, vagy hívsz magadnak taxit?
- Az a minimum, hogy hazavigyél, nem?
- Akkor beszálnál, vagy megvárjuk itt napfelkeltét? Nincs sok időm.
"Na végre, azt hittem már sosem indulunk el. Megy ez a verda, csak kicsit köhög. Hogy magyarázza merre kell menni?
Ez azért kicsit vicces. Azt hiszem, ez sem szed fogalmazás-gátlót. Miért van olyan érzésem, hogy láttam már valahol?"
- Miért bámulod azt a tükröt állandóan. Csak nem sáros vagy? Hova rohantál, vagy inkább ki elől rohantál?
- Nem hiszem, hogy pont neked kellene elmondanom, hogy ki és miért akar jelen pillanatban kinyírni.
- Mit csinálni? Lehet, hogy inkább taxival kellett volna mennem. Szóval átkozott genxter vagy mi?
- Nem, sosem voltam, sosem leszek.
- Ha nem vagy az, akkor nem akarnak kinyírni. Ne hamukázz.
"Nem gyenge a csaj, ahhoz képest, hogy minek néz, elég keményen be-be szólogat. Tipikus házisárkány, bár ahogy most nézem a jobbik fomatervezésből. Vajon pikkelyes a háta, meg forró a lehellete? Istenem ha tudná, mire gondolok, biztos
megfolytana."
- Roppant egyszerű story, rosszkor rossz nővel feküdtem össze. És ezt páran nem nézik jó szemmel.
- Áhh... a macsó playboy, aki a férjes asszonyokat szereti. Nem semmi. És a férje most ki akar velőzni? Tiszta
szappanopera. Ne haragudj de ez mókás nagyon, ha nem ütöttél volna majdnem el, még nevetnék is rajta.
"Azért látom, mosolyogsz banya. Bár a káröröm legalább őszinte, nincs benne irígység. De legalább ez a tuskó meg
a haverjai nincsenek most mögöttem."
- És most hova rohantál, mielőtt el akartál ütni?
- Még nem tudom hova tudok menni, majd kitalálom.
- Az jó, haza tudsz menni?
- Szerinted? Akkor már otthon lennék.
- Francos mobil, teljesen elázott. Na mindegy. Ha elérünk hozzám, onnan tudok telefonálni, tudok egy motel-számot, ahol a tulaj soha sem kérdez semmit.
- Kösz, de minek segítesz? Nem kértem.
- Mert ez a szitu roppant mókás.

- Kösz, én nem tudok nevetni rajta valamiért. De ha már itt járunk, te mit kerestél az éjszaka közepén, az utca közepén?
- Az éjszakai buszhoz igyekeztem, jöttem volna haza. De jött egy ámokfutó és majdnem elcsapott, nem ismered?
- Ejnye de felvágták a nyelved. De azért bocs. Azt hiszem nem mondtam még.
- Hát nem.
"Ezt nem hiszem el egy vadidegen csajjal vitatkozok egy kocsiban, aki éppen a kínom miatt szívja vérem. Röhejes.
Ha lenne fegyverem, meg merszem tuti lelőném. Csak tudnám, hol láttam? Az arca... lehet keverem valakivel."
- Na meg is jöttünk, megvárlak kinn amíg telefonálsz.
- Na mi az a tapasztalat megrémít? Nyugi nekem nincs férjem aki ki akarna nyírni mert beszálltam a kocsidba.
És mellékesen én tudok vigyázni magamra.
- Vettem észre. Már a vigyázást. De oké, bemegyek, van egy kávéd?
- Hatfogásos vacsora pezsgővel nem kéne? Na menjünk.
"Ezt a lepukkant helyet, tipikus belvárosi házak, lakások. És ez a belső udvar? Úristen, régen laktam már Pesten.
El is felejtettem milyen lepukkant itt minden. Na jó majdnem minden. Így a lépcsőn nézve ez a sárkány nem is olyan lepukkant. Formás feneke van az szent. Na meg ez a vörös haj? Most így a fényben legalább látom is. Imádom a vörös hosszú hajat. Vajon ha azt a sárcsimbókot lekapom a combjáról, akkor megpróbál képen verni?"

- Mit dolgozol? Így öltözködésre olyan titkárnő-típus vagy.
- Nem hiszlek el, családfát ne rajzoljak? Egyébként meg irodában dolgozom, ez stimmel.
"Azt hiszem, megölöm. Kicsit próbálom oldani a hangulatot, erre megint beszól. Még mindig ott van az a sár-csomó.
Mókás és izgalmas helyen van. Csak le kéne venni onnan. Oppáré, szép lakás. Na igen, a külső nem minden. Bár ez
nem mindenre igaz, de itt bejön. Tuti, hogy egyedül él. Nincs hatalmas rend, de azért mindennek van helye.
Ott a szárító. Húha. Csini kis tanga. Vajon most is az van rajta? Úristen térj már magadhoz, most másztál ki a
slamasztikából, nem kell mégegy gyorsan. Na nézzük csak, egy szoba, egy nappali, konyha, fürdő wc egyben.
Nem rossz lakás. Na szép, ez is Ferrari-rajongó. Még a végén kiderül, hogy a telefon-háttérkép is Schumis."
- Erős vagy hosszú kávét kérsz?
- Tessék? Bocs, nem figyeltem.
- Erős vagy hosszú kávét kérsz? Merre járnak a gondolataid ember?
- Erre te most nem vagy kiváncsi. Egyébként meg erőset tejjel cukorral ha lehet.
- És ha igen? Mindjárt kész van. Tej, cukor ott van, a csészét itt találod, rakj magadnak.
- Látom ezt a konyhát is csak egy főre találták ki.
- Irodai munkából nem tellik rózsdombi villára.
- Nem is azért mondtam.
"Most elég közel tudok kerülni, le tudom venni azt a sár-csomót. Talán észre sem veszi, mert hozzá kell érnem,
hogy el tudjak menni mellette. Na, hopp sikerült."
- Hátrább az agyarakkal playboy, nem nyúlkálunk, mert morcos leszek.
- Csak ezt a sárcsomót vettem le. Már a lépcsőházban is láttam, és iszonyatosan idegesített.
- Ja, persze, és ezt most el is hiszem jó? Inkább a hely piszkálta a kisagyadat nem a sár.
- Nézd meg, itt van a kezemben. Á, de minek is vitatkozok.
"Levágta egyből. Nem hiszem el. Ez ma nem jön össze. Nem rossz nő, és még az illata is jó. Leszámítva azt, hogy kicsit most sáros, még szexi is. Vagy pont ezért? Na nem. Valami asszexuálisra kell gondolni, hogy is volt a Pitében? Trombita, furulya... Hülye, furulya, mint asszexuális? Állat vagy, más, zongora, zongora.
Az sem rossz hely. Nem hiszem el, bármire gondolok mindig ugyanaz, ne inkább kávézzunk."
- Amíg megiszod, addig előkeresem a telefonszámot.
- Oké, köszi.

"Reméltem, hogy előbb le akar fürdeni. Franc, már megint álmodik a nyomor. De a kávéja nem rossz. Vajon ilyen jól főz is? Megtartjuk. Még jó, hogy nem tudnak az emberek a gondolatokban olvasni. Már biztos pofonvágott volna.
Bár ki tudja. Meg kell próbálni kihasználni a szitut. Meghívott a lakására, kávét kaptam, segít. Lehet még össze
is jönne. Bár ahogy válaszolgat, maximum szánalomból segít. Bár ez is egy ok a szeretetre. Na jó nézzük csk mit
lehetne tenni?"
- Nem találom, várj felhívom az egyik barátnőmet, ő biztos tudja. Tőle kaptam anno.
- Csak nyugodtan.
"Na figyeljünk csak mit beszél? Nikinek hívják. Nem a barátnő vette fel, a barátnő meg Anikó. Aha. Mik ki nem
derülnek. Bár a nevét el is olvashattam volna, biztos kinn volt az ajtón, de a sárcsomó elvonta a figyelmem.
Anikó nincs otthon, buliban van. Jó, ez nagyon jó. Mikor érkezik vissza? Ezt nem értettem. Nem hiszem el, el kell menni fülészetre. Mindenképpen hívja fel ha megjött? Vajon mennyi időm lehet? Fene se tudja. Na most mi legyen?"
- Kénytelen leszel szobrozni még egy kicsit, mert a telefonszámot csak később tudom megszerezni. A telefonokhoz értesz?
- Hát jó, bár kicsit álmos vagyok már meg egy fürdés sem ártana, mert leizzadtam most. Valamit konyítok, miért?
- Meg kéne nézni, mikor elcsaptál leesett, azóta nem tudom bekapcsolni. Hát ezen igényeiddel még várnod kell.
- Add ide, megnézem, bár szerintem csak elázott. Ja és nem csaptalak el, csak majdnem, hogy pontosak legyünk.
- Szőrszálhasogató. Na jó amig babrálsz vele én lefürdök, mert mindenem sáros.
"Ez érdekes. Minden álmom így váljon valóra. Na nézzük ezt a kütyüt. Amíg levetkőzik addig szétszedem, felpakolom a radiátorra és már csak várni kell. Tavaly én is jártam így. Akkor is csak ki kellett szárítani.
Gyere már le te vacak. Á, megvan. Így ni. Kész is van. Még mindig jó ez a kávé. Be kéne lőni a tévét. Az csinál egy kicsi zajt ahhoz, hogy tudjak garázdálkodni. Bement a fürdőbe. Ez zuhany. Akkor gyors lesz."
- Figyu, tévét belőhetem addig, hogy ne aludjak el.
- Persze, távbizergátor az asztalon, a Platinum meg az 51-es csatornán, mert gondolom csak az érdekel.
De nyomokat ne találjak!
- Hehehe, nagyon vicces volt.
"Ezt a nőt? Még mindig szívat. Nézzünk egy-két klipet. Push my button. Hm, nyomnám a gombodat ez tuti.
Jó ez a klip. A zene az nem de a többi az nagyon egyben van. Még egy kicsi hangerő. Így jó lesz, most várunk egy kicsit. Push my button, jó vicc...."
.....
- Hahó ébresztő playboy, nem itt kell aludni!
- Hm.. mi van, mennyi az idő?
- Nyugi csak 15 percet aludtál.
- Bocsi, csak kicsit fáradt vagyok.
"Meg büdös is. Ebből sem lesz ma semmi. Jó gyerek vagyok, jól bealudtam. Hmm, farmer megy egy blúz.

Ez sem rosszabb kombó és most még tiszta meg illatos is. Most nincs mellékzönge. És még mindig ott az a szemét tanga a szárítón. Legalább ne pont egy látószögben lenne vele. Áhh."
- Azt látom. Mit nézel annyira? Ja, mostmár látom. Nem tudsz kibujni a bőrödből mi? Tényleg hamár így megvendégeltelek,
mi a neved playboy?
- De bunkó vagyok be sem mutatkoztam. Szia Niki, Erik vagyok. És tényleg köszi mindent.
- Hallgatózunk, hallgatózunk? Szia Erik. Na mesélj nekem mi jót műveltél, hogy ennyire haragudtak rád.
Nem volt túl konkrét az a rossz nővel rosszkor dolog.
- Nem dehogy, de akaratlanul is halottam.
"Ébredj már fel, megint elszóltad magad. Ez megint egy rossz-pont. Most mit mondjak neki? Hogy én nőt akartam
a csajnak meg rossz a házassága és összejárkáltunk? Nem jó akkor azt hiszi hogy erre utazom. Vagy azt hogy csak egyszeri dolog volt? Akkor meg szoknyapecér leszek."
- Na mi van, ekkora nagy titok, hogy miért is ütöttél el?
- Mondtam már, nem ütöttelek el, akkor most korházban lennél. De nem nagy titok. Nem tudtam, hogy férjnél van, nekem nem mondta, én meg nem is kérdeztem.
- Hogy-hogy nem tudtad, nem kérdezted? Hogy fekszel le valakivel akit nem is ismersz?
"Tudtam, hogy ebben is talál hibát, erre nem lehet jót válaszolni?"
- Véletlenül nem rendőrségi irodán dolgozol? Úgy jött az egész. Buliban összefutottunk, ennyi.
- Jól van, nem muszáj beszélgetni. Telefonommal mi van?
- Bocs, csak kicsin ingerült vagyok. Ki kell szárítani és jó lesz, csak kicsit elázott.
- Az mennyi idő? Mondom nem értek hozzá.
- Mire reggel felünk jó lesz.
- Aha. Oké. Ébredj fel playboy! Tudod mit mondtál? Jó kis Freud-i elszólás.
"Állat! Utálom Freud-ot!! Hogy lehetek ekkora sügér? Ezt nem hiszem el. Most ezt bebuktam."
- Ott mosdó mosakodj meg, hátha akkor már magadhoz térsz.
- Kösz, izé, bocs. Most erre mit mondjak?
- Semmit sem tudsz. Elszóltad magad ennyi. De szép színed lett, szép vörös. Mokás egy fickó vagy te, leszámítva hogy kicsit gyorsan vezetsz.
"Na gyorsan húzás a fürdőbe. Most jól jön a hideg víz. Nem hiszem el saját magam, ekkora baromságot utoljára
18 évesen csináltam. Na póló le, és minizuhany. Bűzlök, mint egy görény."
- Törülközőt merre találok? Melyiket lehet használni?
- Várj, adok egyet. Hellóka, mi ez itt sztriptíz?
- Ha már kijöttem, akkor talán megoldottnak, láttam a hónaljszag-problémámat is. Baj?
- Hát éppen nem, csak meglepett. Mi az ott a válladon? Azt most szedted össze?
- Á, csak kicsi karcolás, valószínűleg amikor nekimentem a kukáknak nekiestem a telefontartónak.
- Adok egy ragtapaszt. Menj ki, ülj le.
.....
- Karcolás mi? Jó mélyen belevágott.
- Nem is fáj, annyira nem lehet mély.

"Úristen, itt ülök széken egy szál farmerban, egy bomba illatú nő a sebemet ápolja, valami fenomenálisan izgató illata van. Most ha törik, ha szakad, akkor is beleszippantok a haja illatába. Isteni. És a kezei, ahogy simítja el a tapaszt. Finomak és lágyak. Úristen. Ez most nagyon jól esik. Vajon mit néz most? Ennyire belemélyedt.
Ki kéne nyitnom a szemeim, de ez most annyira jó, annyira meseszerű. Látni akarom. Nyisd ki a szemed ember.
Csak előre néz és a tapaszt igazgatja. Most, most vagy soha. De hogyan? A szemembe néz. Elvesztem, meg sem fogok tudni mozdulni."
- Szép kékek a szemeid
"Ezek a suttogó hangok. Most már nem olyan erősek, nem olyan kemények. Célban vagyok."
- De elvesznek a tiédben. Gyönyörű vagy!
"Nem bírom tovább, magamhoz kell húznom. És nem ellenkezik. Jó. Finom. Édes a csókja. Finom a haja illata és kellemes a tapintása. Nem hiszem el. Alig ismerem. Sőt, pár órával ezelőtt még utáltuk egymást. De kit érdekel.
Jó. Villámok mindenhol. Itt cikáznak, minden érintésére. Jézus libabőrös lettem, pedig csak a hátamat simogatja.

Nagyon érzéki. Jól csinálja. Fel kéne állni, ez így nem kényelmes, csak kellemes. És nem ellenkezik. Miért tenné, elvesztünk, mindketten. Legalábbis remélem. Én biztos. Jó magamhoz szorítani. Kellemesen meleg és puha a bőre.
Nem kell már a blúz sem. Bevadult. Felső le. Nem kell már. Jól éreztem, nincs melltartó. És így is gyönyörű, mint két alma, vagy körte, vagy mittudomén. Két gyönyörű kebel. Finom puha érintésűek mégis feszesen merednek. Nagyon jól néz ki. Csókot neki. Finom. Nemhiába ő lefürdött rendesen. Nagyon finom. És keményedik a bimbója. Nagyon rosszul akkor nem csinálhatom. Mit csinál, kiszívja a nyakam? Nesze megkaptam a pillogom, de ez most kellemes. Jól csinálja.
A kezei már mindent felkutattak, mindent akar és gyorsan? Na most ő vezet, merre megyünk? Csak mosolyog és kislányos csibészséggel a szemében hívogat. Azt hiszem nem is tudnák már megállni, bár nem is akarok. Bomba a nő, és itt áll előttem egy farmerban. Ki akarom csomagolni most. Nem akarok semmi ruhát csak a tiszta, színtiszta élvezetet.
Csak őt és vele magamat. Az esti kis anyuka hozzá képes piskóta. Nem tudok betelni ezzel a csókkal. Nagyon érzéki, de közben azért picit vad is. Mint egy kiéhezett tigris úgy érzem magam. Már csak fél méterre van az ágy.

Na most megviccelem. Hátralököm. Hopsz, kicsi sikoly, és utána nevetés, édes kacaj."
- Bolond vagy playboy, de kellesz nekem.
- Ez már örökre rajtam ragad?
"És ez a jelző egy órája még komoly volt. Most meg úgy nevet közben, mintha már évek óta ismerne. De már engem sem zavar.
Így hogy egy ágyban fekszem vele és csak kettőnkről szól minden, így nem érdekel. Nagyon finom a bőre, és roppant érzéki, ahogy dorombol minden érintésemre, megőrjít, de jól csinálja. Na akkor húzzuk fel a kisasszonyt. Csókot a jobb mellre, csókot a bal mellre, simogatni a pocakot, és kicsi körzés. Áhh látom az eredmény megvan. Jó, hogy nem látom magam, biztos kajánul vigyorgok most, mint egy hülye. Ő meg csak becsukott szemmel szuszog itt előttem és a hajamat túrja. Tetszik neki. Akkor lépjünk át még egy határt. Na hogy is kell egy mozdulattal farmer-gombot kikapcsolni egy kézzel?
Á, megy ez még. A cipzár meg nem akadály. Mondott valamit, vagy csak a szuszogás? Csúszik a kéz, csúszik a kéz.

Na mindjárt lenn van az a farmer. A pocakja is keményedik, és libabőrös is. Finom csipke bugyi. Sok mindent nem takar. De jó is ez így. Na megpiszkállak kicsit most. Körbecsókolom a szegélyét. Mi lesz a reakció? Zihál, már tetszik neki.
Naná. Csókolni akarom mindenhol a combját, a hasát, a nyakát, a száját, a mellét, az egész testét. És tehetem, mert ezt várja, most erre vár. Szinte repülnek a másodpercek, száll az idő, és mi fekszünk egy helyben. Ez jobb, mint a szalon-spicc. Nevetni van kedvem, és közben csak vetkőzünk, ő is, én is. Ott fekünk egymáson, mint két tinédzser, akik hosszú szerelem után most érintik meg egymást először. Jézusom már szinte kívülről látom ezt. Egy más dimenzió, mikor a vágyak édes barlangjához érek, egy más dimenzió, mikor a forró leheletét érzem a végső tagomon. Egy más dimenzió, mikor egybeforrva fekve táncolunk. Egy más dimenzió mikor érzem itt a végem, és itt a vége."
.....
- Jó reggelt playboy!

"Egy nevetéssel teli halk mondat, és egy forró csók. Hol vagyok? Biztos a menyország. Nini egy Niki. És itt fekszik mellettem az ágyban.
- Szerintem mostmár jó lehet a telefonod.
"Nem tudom de nevetni van kedvem, és kívülről biztos nevetek is mint egy kisgyerek. Roppant bután nézhetek ki."
- Igen jó, már összeraktam.
- Nem azt mondtad, hogy nem értesz a telefonokhoz?
- De, azt mondtam.
- Megvagy. Egész este tudtam, hogy láttalak valahol. A mobilbolt szervizében 2 napja te vetted fel a telefonomat javításra.
Nem rossz trükk. És csak most jöttem rá.
"Megcsókollak boszorkány, és imádlak te bestia. Jó nő ez a Niki, és most én vagyok a legboldogabb a világon megint!"
.....

- Mit csinált tegnap este tíz és tizenegy óra között?
"Ez a hadnagy most vagy tök hülye vagy csak szívet, ha tudja, minek kérdezi?"
- Épp ágyban voltam.
- Egyedül, vagy valaki volt magával?
- Egy hölggyel.
- Neve?
- Éva. Többet nem tudok, előtte nap ismerkedünk meg egy szórakozóhelyen.
- Rendben. És gondolom intim céllal közeledett a hölgyhöz. Tudta, hogy férjnél van? Beszéltek erről?
- Igen pár szó elhangzott. De felnőttek vagyunk, és ha ő vállalja az az ő dolga. Tudtommal ezt a törvény itthon még nem bünteti.
- Nem persze, hogy nem, de számolni kell ilyenkor a következményekkel is. Például a feljelentéssel.
- Milyen feljelentéssel? Elmondaná, hogy miért is vagyok itt?
- Feljelentették önt nemi erőszak miatt, amit K. Éva sértetten követett el.
- Ez nem igaz. Lefeküdtünk ez igaz, de nem erőszakoltam meg. Sőt, igazából mielőtt befejeztük volna már rohannom kellett.
- És miért?
- Megjelent a férje. Azt hiszem elég jó indok a távozásra.
- A férjjel került valamilyen verbális vagy fizikai kontaktusba?
- Verbális az, mikor az ajtón keresztül üvölti, hogy levágja a faszom vagy megígéri, hogy megöl? Mert akkor igen. Látni csak a visszapillantóban láttam.
- Tehát elmenekült? Látni nem látta? Azt sem tudja mi történt a lakásban a távozása után?
- Nem. Az ablak volt a menekülési útvonal. Utána kocsiba szálltam és elhajtottam. Pár sarkot még követtek és utána leráztam őket.
- Utána mi történt?
- Behajtottam egy kis utcába, ahol nekimentem az út széli kukáknak. Ki kellett kerülnöm egy hölgyet, akit a sötétség miatt csak későn vettem észre.
- Ekkor már nem követték?
- Nem, azt hiszem nem. Bár így a reggeli affér után, korán sem biztos. Nem láttam senkit.
- És hogyan került N. Nikolett lakásába?
- Ő volt a hölgy, akit majdnem elütöttem. Kicsit piszkos lett, mert ő is félreugrott. Úgy beszéltük meg, hogy hazaviszem.
- De ön még reggel is ott volt. Azért ez több egy hazaszállításnál. Nem gondolja? Ismerte talán a hölgyet korábban is?
- Nem, akkor láttam először. Elmeséltem neki a történetet és úgy döntött segít egy kicsit.
- És miben segített?
- Haza nem mehettem, mert a papírjaim Évánál maradtak, így keresnem kellett, valami nyugodt helyet éjjelre. Ő felajánlotta...
- Hogy nála alhat? Eléggé érdekes.
- Nem, hogy keres egy motelt nekem. De ha hagyja, hogy végigmondjam akkor talán érthetőbb lesz.

- De reggel nem egy Motel-hoz hívtak ki minket.
- Nem tudom, hogy talált meg ott.
- Most itt nem ez a kérdés. Mit keresett N. Nikolett lakásán még reggel is.
- Hát kicsit összemelegedtünk, tudja az adrenalin sok dolgot megmozgat egy emberben.
- Tehát vele is szexuális kapcsolatba került?
- Jogilag nézve igen.
- Hogyhogy jogilag?
- Az sokkal több volt egy sima szexnél.
- Erre a jegyzőkönyv nem kíváncsi. Nem mellékesen K. Éva sértett most van igazságügyi orvos szakértőnél. Hamarosan megtudjuk megalapozottak-e a vádak. Ha igen, akkor ön barátom bajban van.
- De én nem csináltam semmit. Vagyis csak csajoztam és szeretkeztem. Ez is bűn?
- Én hiszek magának, de ha nem erőszakra utaló jelek vannak, akkor nem tudok mit tenni.
- Ezt nem hiszem el.
- Ez már csak így baráti kérdésként, őn megütötte Évát? Mert amikor bejöttek volt egy szép monoklija is, és a vád alapján azt is ön okozta.
- Dehogy is. Soha nem ütök meg nőt.
- Hááát. Akkor imádkozzon, hogy ne találjon az orvos semmit.
.....
- Uram, ön szabadon elmehet. Nem találtunk semmit. Bár megjegyzem, jó lenne ha hozna magának sofőrt, mert lent kisebb "rajongótábor" várja.
- Hadnagy úr, hamár úgyis délután van, munka vége, nem vinne el pár sarkot? Még a kocsim sincs itt. Addig telefonálok, hogy valaki jöjjön értem.
- Rendben, de akkor várnia kell, még legalább 30 percet.
- Mi az nekem a nyolc óra után.
.....
- Köszöntem Hadnagy úr a fuvart. Remélem, már nem találkozunk.
- Viszlát.
- Szevasz Tomi, köszi a segítséget. El kéne menni a kocsimért.
- Oké, semmi gond, de mi ez a sztori? Nemi erőszak, lövöldözés, jardok, féltékeny férj, megmentő maca. Nem vagy semmi. Mesélj csak.
.....

- Akkor már ott voltunk az ágy szélénél, hátralöktem, tudod, kicsi nevető sikoly, és nézett, bele a szemembe. Ember, tutira elvesztem. Az egy csak egy dolog, hogy nem akartam megállni, de nem csak fizikailag, lelkileg sem. Imádom. Aztán ott fekszik előttem, egy farmerban és látom, hogy kíván és várja, hogy menjek. Végigcsókoltam az egész testét. Hamvas, puha mint a selyem. Forró mint egy kitörni készülő vulkán. Régen éltem át ilyet. Teli volt érzékiséggel, minden mozdulat izzott, minden érintése örömet okozott. Ahogy a testem simogatta, ahogy a szám csókolta. Régóta először éreztem ezt. Oké, a szex az jó, de ez más volt, ez egy fülledt erotika, egy tánc.. a testbeszéd. Olyan volt megint, mint először, mintha valami újat fedeznél fel. Ahogy maradék ruha is lekerült már a tetőponton voltunk. Mindent érezni akartam, a testét végigcsókoltam. Ott volt minden a számon. Éreztem minden pontjának édes ízét, a teste hullámzását. Formás melleit a kezem közt, a csókja izét. Ismered te is, azt mikor minden szál szőr az égnek mered. Mikor libabőrös vagy, de jó értelemben. És mikor odaérsz, akkor mikor nyelved érinti a legfőbb vágyad pontjait, akkor érzed az érintésedre adott reakciókat, a remegést, az apró sóhajokat, a gyorsabb levegővételt, a feszülő és visszaernyedő testet. És közben a méz izével folyik a szádban. És tudod, hogy jó, érzed, hogy akarja, most ezt mindennél jobban, sőt követeli a folytatást, de nem szólaltok meg, csak önkénytelenül mozogtok. És mikor már nem bírta tovább felhúzott magához, nem szólt semmit, a szeme fátyolos volt, a keze remegett. Ott volt a pillanat, eggyé váltunk, táncoltunk. Ez inkább volt tánc, mint más. Becsuktam a szemem és csak csókoltam. Minden ütemes mozdulatra abbahagyta a csókot, majd újra. Mikor lejött az idő vadul kulcsolta át a derekam, mint egy anyatigris mikor a gyerekeire vigyáz, úgy ovta a pillanat érzéseit. Még hosszan csókolóztunk. Mosolyogtunk egyet és néztük egymást, a plafont. Nem tudom mikor volt ilyen. Nagyon rég, úgy aludtunk el, hogy nem szóltunk egymáshoz, csak néztünk ki a fejünkből és vigyorogtunk, mint az éretlen tizenévesek.
- Öcsém nem vagy te szerelmes?
- De azt hiszem, az érzékekbe biztos.
- Na itt a bolt. Mehetsz hozzá.
- Még egyszer köszi, a fuvart.
.....
- Szia. Bocs a reggeli műsorért. Ezt jobb lett volna kihagyni.
- Igen, de semmi baj. Te most végeztél az őrsön? Engem fél óra múlva elengedtek.
- Ne is mond. Fáradt vagyok, éhes vagyok. Igazából két dologért jöttem. Ez egyik a kocsikulcs, a másik meg a telefonszámod.
- A kulcsod otthon van, a telefonszámomat, meg nem is tudom megadjam-e. Ehhez még dolgoznod kell egy kicsit.

Ajánlva P.Zs-nek, üzenettel: Minden érzést 100%-ig élj meg, és tedd teljessé az életed, az utadat te választod meg.
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: