Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy emlékezetes nyár...

Történetem idén nyáron esett meg velem. 16 éves lány vagyok. A barátommal a Balatonhoz mentünk nyaralni.
Bár már sokat beszéltünk a szexről, még nem feküdtünk le egymással. Amikor ez történt, 3 hónapja voltunk együtt. Szóval a barátom nagyon szerette volna, ha lefekszek vele, de mivel én nemet mondtam, ezért belenyugodott. Viszont ha a szexet nem is, de a testi kontaktust mindenképpen kívántam, és akárhányszor megcsókolt vagy megsimogatott ,mindig felizgultam. Egyszer észrevette ezt, és elkezdett simogatni...

Aztán egyre lejjebb tévedt a keze, a szeméremdombom tájékára, majd hirtelen kigombolta a nadrágomat.
Ekkor nagyon megijedtem, mert még senki nem csinált velem ilyet, és nem engedtem meg neki, hogy bármit is csináljon. Ő ezt tudomásul vette, hogy én nem akarom a dolgot, de azt mondta, hogy azért még próbálkozni fog. Mikor elmentünk nyaralni, már rögtön első este bepróbálkozott...
Mivel akkorra már nagyon kívántam, nem álltam neki ellen, és hagytam, hogy hadd pásztázza a keze a testemet. Először levette a pólómat, ami alatt nem volt melltartó, és el kezdte simogatni, meg csókolgatni a melleimet. Aztán ismét elkalandozott a keze, és elindult lefelé, miközben a nyakamat csókolgatta. Benyúlt a szoknyám alá, ami alatt csak egy bikinialsó volt.

A bugyin keresztül simogatott, majd mikor érezte, hogy már teljesen nedves vagyok, lehúzta a bugyimat, és elkezdett finoman dörzsölni. Nagyon jó érzés volt, és én piciket sóhajtottam. Aztán mikor kemény csiklómra tévedt a keze, felsikoltottam. Annyira jó érzés volt, hogy már attól majdnem elmentem. Majd egy hirtelen mozdulattal tövig nyomta belém a középső ujját. Ismét felsikítottam, rettenetesen élveztem, és kértem, hogy még egy ujját tegye be. Ezt meg is tette nekem, és finom mozdulatokkal ujjazott...

Vadul csókoltam, miközben az ujjai ki-be jártak. Másik kezével közben a melleimet simogatta. Egyre hevesebben vettem a levegőt, és halkan sikongattam. Teljesen nedves voltam, csak úgy tocsogott minden a nedveimtől. Ujjait könnyedén jártak ki-be, néha játékosan a csiklómmal bíbelődtek, majd mikor egyszer tövig benyomta ujjait, és a hüvelyemben mozgatta azokat, egy hatalmas sóhaj mellet elélveztem.
Azután ezt még háromszor megismételtük, majd mikor már mindketten totálisan kifáradtunk, akkor a mellkasára dőltem és úgy aludtunk el...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Hirtelen kigombolta a nadrágodat?
Azt hogy kell?

Arikon ·
Ő mibe fáradt el?
Az ujjazásba? Mondjuk megértem szegény fáradt ujjait.
Nem tudom milyen hosszúak a barátod ujjai,de ha tövig belédnyomta akkor nem vesztetted el a szüzességed?
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: