Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy átlagos estének indult

Egy átlagos estének indult. Kicsit fáradt voltam, inkább otthon maradtam, nem volt kedvem különösebben semmihez. Lementem a boltba pár apróságért. Ahogy hazafelé tartottam, a folyosón a szomszédból érkező hangokra lettem figyelmes. Áhá, biztos a Szilvi megint valami összejövetelt rendez. A szomszédom, Szilvi majdnem dupla annyi idős, mint én, ám igen fiatalos, mindig is tegeztem. Olyan 38 éves lehet, elvált, és az ilyen összejövetelek alkalmával a hasonló korú és társadalmi helyzetű barátnőivel szoktak szórakozni. Körülbelül minden hónapban egyszer néhány szintén igen jó karban lévő hölgy érkezik a szomszédba, innen tudom, hogy buli van. Lopva bepillantottam az ajtón, mert az ablaka nyitva volt. Lehettek vagy öten, és iddogáltak meg beszélgettek.

Szilvi épp kijött valamiért az ajtó mellett lévő konyhába, és észrevett, bár amint megláttam, igyekeztem úgy tenni, mint aki csak beköszönnék és mentem is haza. Ő mosolyogva köszöntött és érdeklődött hogylétem felől. Mondtam neki, hogy az elmúlt napok igen kifárasztottak és megyek is haza ejtőzni kicsit. Mondta nekem, hogy itt van néhány barátnője, és épp kártyázni készülnek. Kérdezte, esetleg nincs e kedvem csatlakozni. Hát egy ilyen ajánlatra csak egy hülye mond nemet. Izgatott lettem, de abban reménykedtem, hogy nem vette észre rajtam Szilvi. Mondtam, hogy hazaviszem a vásároltakat, egy negyed óra és átnézek.

Gyorsan bementem lakásomba, leraktam a szatyrot, és lezuhanyoztam, majd kicsit igényesebb ruhát öltöttem magamra. Magamhoz kaptam egy üveg bort, majd átmentem. A hölgyek - 5 elképesztően dögös, érett, vidám, mosolygós nő – pompás látványa fogadott, ahogy bementem. A barátnőket csak látásból ismertem, de kedves vendéglátóm bemutatott vendégeinek: Katának, Zsófinak, Annának és Nórinak.
Elkezdtünk beszélgetni, közben iddogáltunk, mindenki mesélt magáról, megtudtam, ki hogy vált el, szóval mindenkit megismertem egy kicsit. Közben elkezdtünk kártyázni – megmutattam nekik, hogy kell pókerezni, magyarázgattam a szabályokat, mert nem nagyon ismerték, csak römizni szoktak.

Ahogy fogyott az alkohol, a hölgyek egyre felszabadultabbak lettek, Anna például megkérdezte tőlem, hogy van e barátnőm. Mondtam, hogy sajnos nincs. Kérdezte, hogy miért, hiszen szerinte igen helyes vagyok. Elmeséltem, hogy nemrég fejeződött be egy kapcsolatom, és még nem találtam új lányt azóta.

Nagyon jó volt a hangulat, és hát mivel férfi vagyok, egyre nehezebben tudtam koncentrálni az elképesztő női társaságban. 5 igazán jó alakú, csinosan felöltözött, érett nő, huh. Azon kaptam magam, hogy kártyázás közben egyre csak bedobom a lapom, és partnereim alakját szemlélem. Persze igyekeztem mindezt észrevétlenül csinálni, mert Szilvi mégis csak a szomszédom, nem akartam semmilyen kellemetlenséget.

Egyik pillanatban Zsófi elkezdte mesélni, hogy hallott egy olyan játékról, ami állítólag manapság igen elterjedt bulikon, de mivel eddig nem tudott pókerezni, nem volt alkalma kipróbálni. A vetkőzős pókerre gondolt. Hát én nem hittem el, amikor kimondta. Reménykedve figyeltem a többiek reakcióját, hiszen egy ilyen pompás játékot ilyen elképesztő társaságban csak valami félidióta hagyna ki. Igyekeztem nyugodt maradni, bár nem mondom hogy egyszerű volt. Már igencsak tombolt a vérem, a fantáziám.
A többi nő már szintén jókedvű volt hála az elfogyasztott italoknak, így mosolyogva beleegyeztek, az én legnagyobb örömömre.

Mindenki rákészült a játékra, Kata és Nóri kiszaladtak a kosztümjeik zakójaiért, hogy minél több ruhával induljanak. Kiosztottuk az első kört. Mindenki bedobott egy ruhadarabot. Megnéztem lapjaimat, és aránylag jók voltak: két magas pár. Igyekeztem koncentrálni, bár kissé extázisban éreztem magam a helyzettől. Az első tétek ékszerek, fülbevalók, illetve az én órám volt. Mindenki bátran licitált, ami kellemes alapot kölcsönzött a játéknak.
A szabályokban úgy állapodtunk meg, hogy minden ruhadarab egy egységet képvisel, és további tétként csak az adott körben visszanyert saját ruhadarabokat lehet felhasználni. Az első kört szerencsémre sikerült megnyernem, így megszereztem az ékszerek körülbelül felét. (Ez azért volt kecsegtető, mert ha az ékszereket elnyertem, már a ruhadarabok következhetnek.)
S
zóval, a második körben gyenge lapom volt, így bedobtam a lapot, ezzel buktam egy pulcsit. A kört Szilvi vitte. Anna és Zsófi hasonló cipőben járt, mint én. Nekünk már valóban élesbe ment a játék. A két nőtől egy-egy cipő került az asztalra, (ha sikerült jól leírnom a hölgyek stílusát, az igen megnyerő magasabb sarkú cipők már nem okozhatnak meglepetést) és így láthatóvá vált egy-egy elképesztő női lábfej, harisnyában. Én is bedobtam a cipőm. Nem jöttek a jó lapok, bár ez más esetben valószínűleg jobban aggasztott volna; itt csak a ruháimat veszthettem, ebben a körben két cipőmet és egy zoknit. De mivel hatan játszottunk, és Nóri nyert, a másik öt hölgy is elhagyott pár ruhát, nevezetesen: Szilvi, csodás vendéglátóm, aki egyébként fodrász, megszabadult mindkét papucsától és zoknijától. Mivel odafigyelt magára, és festette lábujjkörmeit, két dögös lábfej látványával lettünk gazdagabbak.

Anna megszabadult mindkét cipőjétől, és nadrágja övét is eljátszotta, így a következő kört már alig vártam, mert már csak a nadrágja, blúza és az alatta lévő csodák maradtak számára. Zsófinak, aki mellettem ült, egy fél zoknija maradt meg, így az ő csodás lába mellettem tetszelgett. Kata állt a legjobban, egyik cipőjét vesztette csak el eddig. A harmadik kör kezdeti téteket követően már kezdtek kirajzolódni az „erőviszonyok”. Anna beadta blúzát tétnek. Hát én majdnem eldobtam az agyam. Eszméletlen, nem hittem el hogy ez megtörténhet. Ha jellemezni kéne az eddig láthatóvá vált dolgokat: Anna, mint mind az öt nő, foglalkozott magával, gondolom járt tornázni vagy valami hasonló, mert igen jó formában volt, teste barnás volt, haja fekete egyenes (gondolom Szilvihez járt fodrászhoz), és a melltartója fekete, nem túlságosan átlátszó de sejtéseim már voltak alakjáról. Mindenféleképpen nagy volt.

Nagyon megindító látvány volt ott egy melltartóban és nadrágban. A többiek mind megszabadultak a cipőktől, Nórin szoknya volt, így ő még a harisnyáját is elhasználta blúza előtt. A hölgyek, akikre egyre nagyobb csodálattal tekintettem, minden ruhalevételkor nevedgéltek. A negyedik körben szerencsére mindenki jó lapokat kapott, így kicsit felgyorsult a játék. Tétnek már csupán a nadrágomat tudtam beadni, így egy szál boxerben ültem. Mivel kevesebb ruhám volt, mint a nőknek, én álltam a legrosszabbul, másrészt viszont kissé izgatott volt egyetlen addig fel nem fedett részem. Jó lapjaim voltak, de kicsit féltem a további téttől, mert Anna volt csak melltartóban, a többieken még blúz volt, nekem pedig már a nadrágom következett. Megkértem őket, hogy hadd maradjon rajtam a kör végéig, és ha veszítek, leveszem. Azt kérték cserébe, hogy aki nyer, az személyesen vehesse le rólam. Éreztem, hogy ők is szeretnének engem látni, engem meg megőrjített a vágy, így az ajánlatot elfogadtam. Szóval Nóri nyerte végül a kört.

Hát alig bírtam felállni a székről, úgy izgultam. Soha nem örültem még így vereségnek. Nóri kicsit hátrébb húzódott az asztaltól, én pedig közvetlenül elé álltam. Kicsit lelassult az idő. Kezei lassan megindultak a csípőm felé, majd szépen lassan lehúzta a boxert, egészen a „kritikus” pontig, ott megállt egy kicsit mielőtt felfedte volna szerszámomat. Rámnézett, mosolygott egyet, kivillantotta csodaszép fehér fogait, majd lehúzta a nadrágomat. Az egész úgy zajlott le, hogy csak ő láthatott, a többieknek háttal álltam. Majd fogtam magam, és eltakarva férfiasságom, visszaültem a helyemre.

Nóri mosolygott rám. A többiek kíváncsian mosolyogtak. Mivel teljesen kifogytam a tétből, és nem akartam kiesni, azt ajánlottam, hogy aki a következő partit nyeri, annak lehet egy kívánsága. Ebbe mindenki belement. A következő körben azonban jó lapjaim voltak, így én fosztogattam, begyűjtöttem például az összes még rajtuk levő blúzt, ráadásul Anna és Zsófi nadrágját is. Hát azok a formás lábak. Elképesztő, komolyan mondom, csodásak voltak. Annának igen formás, feszes feneke és csodás lábai voltak. Zsófi sem panaszkodhatott az alakjára, bár az ő fenekét sajnos nem láttam tejesen, de hát ami késik nem múlik..

Mindannyiuk bőre szép barna volt, valószínűleg rendszeres szolárium-látogatók voltak. Szilvin is csak egy melltartó volt, és hát azért ő is igencsak el volt látva adottságokkal. Ott ült velem egy asztalnál 5! nő, mind melltartóban. Szilvin fehér, Nórin és Zsófin fekete, Annán halványkék, Katán pedig egy kifejezetten merész csipkés vörös darab, mely kevesebbet takart a többiekénél. Ahogy körbenéztem, önkéntelenül mosolyogtam. Micsoda látvány tárult elém. Örömben kiáltottam egyet, amire 5 pompást mosolyt kaptam, meg egy kis helyezkedést a székeken.

A férfiasságom már a fellegekbe emelkedett, és érkeztek a következő kör lapjai.
Megint jók, 3 egyforma, 3 bubi. Ezzel mertem licitálni, Kata és Nóri bátor volt, ők is licitáltak velem. Kata bedobta a nadrágját, és Nóri legnagyobb meglepetésemre nem a szoknyáját, hanem melltartóját bocsátotta áruba, ezzel láthatóvá téve észbontó mellét. Megkérdeztem, hogy miért tett így, bár megdicsértem meglepő döntéséért. Azt mondta, majd megláttam, és rámmosolyott. Még egyet emeltem, hiszen nekem már úgyis mindegy volt, és hajtott a vágy, hogy minél többet lássak. Kata is levette vörös melltartóját, hiszen úgyis kezdett melege lenni, ahogy mondta. Nóri is tartotta a kört, de azt mondta, ha veszít, a győztes leveheti róla, hasonlóan az én boxeremhez. Utána terítettünk.

Katának két párja volt, Nórinak pedig semmije. Blöffölt a drága, de hogy örültem neki. Hátrébb húztam a székem, ő pedig felállt, és odalépdelt elém. Fekete, térdig érő szoknya volt rajta, bal oldalt cipzárral. Lassan lehúztam a cipzárt, és feltűnt, hogy nincs rajta bugyi. Letoltam a földig a ruhát, majd gyönyörű lábaival kilépett belőle. Előttem állt meztelenül, én szintén meztelen voltam. Ránézett szerszámomra és mosolygott. Kezével megsimogatta arcom, majd visszaült. Ahogy hátat fordított nekem, kerek, ennivaló fenekét is megcsodálhattam. Fekete félhosszú haj, vékony, magas nő, csodás lábakkal és apró, kerek, formás mellekkel.

A következő leosztásnál már alig bírtam magammal. Legszívesebben letepertem volna Nórit, de a többi nőre is kíváncsi voltam, így a szerencsére bíztam magam. Hála az égnek gyenge lapokat kaptam, viszont licitáltam végig. A kört Szilvi nyerte. Rajta volt a sor, hogy kívánjon. Azt kérte hadd harapjon bele a fenekembe. Felálltam, eltakarva szerszámom, és odamentem hozzá. Ő megérintette csípőm, és háttal fordított magának, majd megnyalta fenekem, és ugyanazon a helyen beleharapott. Alig bírtam magammal, de éreztem, hogy ez a játék a lassú tempóval még sok jót tartogat számomra. Visszaültem hát helyemre.

Az állás a következő volt. Nóri és én teljesen meztelenek voltunk, így nekünk már bátran lehetett licitálni. Anna egy szál bugyiban volt, Kata, Szilvi és Zsófi szintúgy. A következő körben, mivel minden bugyi tétként az asztalra került, szép sorban kirajzolódtak a 40 felé járó, ám még mindig csodás, férfiak álmaiba illő testek. A kör nyertese mindenkitől kívánhatott, így nem volt kicsi a tét. Nekem azonban gyenge lapok jutottak, de Nóri mosolygott, és szájáról leolvastam, ahogy azt tátogja, pókere van. Nem várta meg a licitet, leterítette a lapjait, és odajött hozzám. Hátulról végigsimította a hátam, majd felállított, és ő is megnyalta a fenekem. A többi hölgy is körém sereglett, és kezdetét vette egy olyan álom, melyből sosem akartam felébredni.

Úgy tűnt, nem először csinálhatják, mivel egymást csókolta Szilvi és Kata illetve Zsófi és Anna. Nóri felállt, megfordított, és megcsókolt. Majd jobb kezével megfogta férfiasságom, mely a robbanás határán volt, és Szilvi ágyához vezetett. Ott lefeküdt, és megkérte a többieket, hogy mind foglalatoskodjanak vele, a győztessel. Kata és Szilvi a melleit csókolgatták, Anna a száját nyaldosta, én pedig lila lábujjkörmeitől indultam lassú és alapos felfedezőútra. Mindegyik nő csodás volt, a bőségzavarát éreztem, mert ahogy jobbra fordítottam fejem, ott állt Zsófi, és oda hívott pompás feneke, ahogy előre hajolt. De maradtam egyenlőre, és végignyaltam lábait, majd lassan eljutottam ahhoz, amit nem is olyan régen én fedtem fel a szűk szoknya alól. Ha lehet még csodásabb volt.

Elkezdtem cirógatni, miközben megérkezett mellém Zsófi. Megcsókolt, majd nyelveink egymás mellett nyaldosták Nóri kéjbarlangját és környékét. Közben belső combját és Zsófi mellét simogattam. Nem bírtam betelni velük. Nóri lassan elkezdett nyögdécselni, majd mielőtt még behatolhattam volna, elment. De hát semmi baj, maradt még hova bújni. Megkértem a lányokat, hogy álljanak fel, és mindenki álljon körül engem, és mindenki öleljen meg. A fellegekben jártam, ahogy a tíz mell közrefogott, és hozzámért. Fogdostam néhány feneket, de nem tudtam pontosan kiét. Majd az ágyra dőltem, és folytatódott.

Annának voltak a legcsodásabb, legnagyobb mellei, elmerültem tehát arcommal köztük. De nem időztem ott soká, hisz mindent akartam. Csodás, mámoros érzés volt. Nóri elkezdte simogatni belső combomat, majd férfiasságomat. Puha keze csodásan mozgott szerszámomon, majd nemsokára meg is ízlelte a már nedves végű rudat. Szopogatta egy darabig, de aztán Szilvi kitépte a kezéből majd szopni kezdte. Egy pillanatra kivette szájából, és ezt mondta: „Nem gondoltam volna, hogy egyszer veled is…” majd már nem bírta tovább és visszavette szájába a nyalókámat. Kata helyet cserélt Annával, majd Anna nyalni kezdte Kata fenekét, Kata pedig elkezdett csókolni.
Abbahagyta, levegő után kapkodott.

Egyszer kicsit jobban felemelkedett, és melleit meglóbálva arcon pofozott a csodás keblekkel, majd mosolyogva visszahajolt és csókolt tovább. Az akció nem tartott soká, mert Szilvi szájába élveztem. Átadtam magam a gyönyörnek, de amint feleszméltem, rögvest folytattam a nyalakodást, hiszen valószínűleg most fordult velem elő ilyen először és utoljára, így ki akartam élvezni minden pillanatát. A következő Kata volt, Annának hála már alig bírt magával. Feltérdelt az ágyra és kérte hogy nyaljam én hátulról, mert azt nagyon szereti. Közben egyszer csak Anna bekapta az előbbi fáradalmakat már kiheverő szerszámomat, és kis nyalakodás és simogatás után újra csatarendbe állította. Kata csodás puncija ott ringott előttem, így megkíséreltem behatolni.

Még eszméleténél volt, és megkért hogy ne élvezzek bele, majd utána nem sokkal el is ment. Én tiszteletben tartottam kérését, és Szilvit húztam magamhoz, majd a már Zsófi által előkészített, nedves punciba hatoltam, és nemsokkal később elélveztem újra, majd pillanatok múlva ő is követett. Az egész tényleg végkimerülésig tartott. A lányok nem kímélték persze egymást sem, ami ha lehet tovább emelte az estét.
Másnap reggel felébredtem, és látva, hogy ott fekszik mellettem Szilvi, megnyugodtam, hogy nem csak egy álom volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kismacska ·
Nekem tetszik, de a vége tényleg össze lett csapva

dark angel ·
Igen, a vége valóban el lett kapkodva

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: