Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy 3-as igaz története 1

Újdonsült barátnőnkkel az első, ismerkedő találka alkalmával, meghívást kaptunk a lakására.

Eljött a nap és nagy izgalomban vártam a találkozást. Szeretőmmel - akit most már azt hiszem ideje névvel felruháznom az egyszerűbb fogalmazás érdekében, legyen, mondjuk Gabi - a kocsiban ülve tényleg felfokozott állapotban, mindkettőnkön a félelem és az izgalom együttes érzésének ábrázatával haladtunk új barátnőnk (legyen mondjuk Emi) lakása felé. Még mielőtt oda értünk volna, megálltunk egy benzinkútnál, valami kis apró ajándékot venni. Készültünk a találkozóra. A kocsiban egy erotikus társasjáték, pihent. Reméltük, hogy ez majd segít feloldani a gátlásokat.

A cím pontosítása érdekében telefonon felhívtuk Emit és jeleztük, hogy lassan odaérünk. Szerintem a hangom reszkető és félszeg volt, de igyekeztem leplezni izgalmamat. Megérkeztünk a ház elé. Kiszálltunk, és a szemünk Gabival egymásra szegeződött. Egy huncut fény csillogott a szemében és láttam rajta, hogy benne is kavarognak az érzelmek. Nagy levegőt vettünk, és bementünk. Emi már várt bennünket. Gyorsan körbevezetett a lakásban. Meglepődtem, hisz egy igen ízléses, barátságos lakás volt a szemem előtt. Aztán természetesen a legutolsó szoba a háló volt. Egy nagy franciaágy volt a szobában. A szoba hangulatos fényben úszott. Az ablakok lesötétítve, az asztalon gyertyák lángjai táncoltak. Leültetett egy ülőgarnitúrára bennünket és itallal kínált. Egy picit feszélyezett volt a hangulat, egyikőnk sem mert igazából kezdeményezni. Gabi törte meg a kényes helyzetet, és felvetette a hozott játékot. Kaptunk az ötleten és elővettük a játékot. A leírás szerinti kellékeket méz, testápoló, gyümölcsök, stb. Emi prezentálta a konyhából!:). Elolvastuk a leírást, és már ettől oldódott a hangulat. A játékhoz két fajta kártya is tartozott, melyből jó pár állt rendelkezésre.
Az egyiken érdekes pozitúrák, a másikon írt feladatok (pl.: vegyél le egy ruhadarabot, vagy csókold meg a párod, stb) voltak.

Elkezdtünk játszani. Rövid időn belül azon kaptam magam, hogy lekerült rólunk szinte minden ruha és ott voltunk fehérneműben (ami a lányok esetében fekete volt). Gyönyörű volt a látvány, ahogy két lány előttem volt szexi fehérneműben és csábító neccharisnyában, mint ha összebeszéltek volna! Aztán egy szerencsétlen (vagy épp szerencsés) dobással az utolsó ruhadarab is lekerült rólam. Ott voltam anyaszült meztelenül, miközben a két lány még melltartóban, bugyiban méregetett. A játék során különböző feladatok voltak, ahogy haladtunk egyre merészebb és már-már pornográf. Csókolóznunk kellett, finoman kézzel, majd nyelvel izgatni különböző testrészeket. Aztán Emi belehúzott egy számomra igen kellemes feladatba. Orálisan kellett hogy kényeztessen. Miután a játék fiú és lány párokra lett kitalálva, mi úgy játszottuk, hogy ha feladat van azt nekem mind két lányon végre kellett hajtanom, illetve ha a lányok húztak feladatot mind a kettejüknek teljesíteni kellett azt. Már feladat felolvasásától is éreztem, hogy a férfiasságomba lassan vér árad. Aztán Emi az egyik feladatot teljesítve, közelebb jött, letérdelt előttem, és finoman a szájába vette a rudam. Éreztem, hogy amit csinál azt nem csak azért csinálja, mert feladat, hanem mert szereti is. Természetesen rövid idő alatt tetrekész lettem. Aztán, hogy a gyönyöröm még teljesebb legyen Gabi következett. Nagyon érzékien kényeztetett. Előnyben volt, hisz jól tudja, mi az ami nekem jól esik, hisz némileg mi már ismertük egymást! :) Szóval ott voltam a két lány elött és a férfiasságom elérte a maximális méretét. (halkan jegyzem meg, hogy nem vagyok ezen a téren eleresztve) Most már egyre inkább elveszőben volt a kezdeti félelem és csak a vágy és az izgalom maradt a helyén. Aztán valamelyikőnk felvettette, hogy nem lenne e kényelmesebb az ágyon folytatni? Természetesen egy emberként indultunk az ágy felé, átadtuk magunkat egy hihetetlen élménynek...

Miközben áthelyeztük székhelyünket a fekvőalkalmatosságra, vagy hogy úgy mondjam buja vágyaink kiélésének színhelyére, gyönyörködtem a két formás női test látványában. Mezítelen testüket csak a neccharisnya fedte. Mondanom sem kell, hogy férfiasságom folyamatos lüktetésben volt. Izgultam hisz ilyen együttlétben sem Gabinak sem nekem nem volt még részem. Tartottam tőle, hogy mindez (mármint, hogy Gabi ott lát majd egy másik nővel) hogy csapódik le majd benne, hogy éli meg. Nem akartam, hogy egy fél pillanatra is, de felmerüljön benne a féltékenység érzése. Belül tudtam, hogy nincs rá oka, nem kell hogy ilyen gondolatok egyáltalán felmerüljenek benne.

Szóval ott vagyunk az ágyon. Meglepődtem, mikor Gabi szinte kérés és késztetés nélkül hihetetlen érzéki módon szájon csókolta Emit. Ez egy férfi számára hihetetlen izgalmas és rendkívül izgató látvány. Gabin a legcsekélyebb zavart sem vettem észre, pedig most csókolt először lányt. Finoman simogattuk, izgattuk egymás testét. Mindenki mindenkivel csókban forrt össze. Sokszor elképzeltem már ezt a szituációt, de megélni és elképzelni nem összehasonlítható érzés. Magam sem hittem, hogy részese vagyok a történtekek. A bőség zavarában voltam. Hol ide, hol oda igyekeztem kedveskedni. Aztán tovább mentünk és még intimebb helyzeteket próbáltuk. Hármasban fedeztük fel egymás testének minden zugát. Igyekeztünk megtalálni az erogénzónákat, és ott kényeztetni a másikat ahol neki a legjobb.

Aztán a lányok mintha összefogtak volna, hanyatt fektettek. Hihetetlen érzés volt, hogy egyszerre két lány foglalkozik velem. Én sem akartam adós maradni így miközben Gabi a férfiasságom kényeztette a szájával, kezemmel Emit a fejem fölé irányítottam, Gabival szemben. Kényeztetni akartam, viszonozni az eddigi kedvességét. Szinte égtem, ahogy -miközben éreztem Gabi csodás ajkainak kényeztetését - Emi borotvált, de nem csupasz puncija teljes életnagyságban az arcom előtt volt. Érdekesen fazonírozta, eddig még nem volt ilyen puncikával dolgom. Felül teljesen le volt szőrtelenítve, a nagyajkaknál finoman rövidre hagyva.

Szóval hogy ott feküdtem előttem Emi legféltettebb kincse, hihetetlen késztetést éreztem, hogy megkóstoljam. Lassan kinyújtottam nyelvem és belenyaltam a résbe. Éreztem, ahogy izgalmától már a nedvtermelése megindult és síkossá varázsolta a barlangjának bejáratát. Igyekeztem a csiklójára összpontosítani, miközben engem is folyamatosan kényeztettek. Hol Gabi, hol Emi vette a szájába rudam, néha meg egymást csókolták. Lassan gyorsítottam a nyelvem tempóján és éreztem, hogy Emi lassan elindult az úton, ami az orgazmus felé vezet. Ezt Gabi is érezte, hisz egyre többet kezdet Emivel foglalkozni ezáltal magára hagyva a rudam. Aztán úgy döntött, hogy úgy is tud Emivel foglalkozni, hogy közben engem is kényeztet. Lassan a férfiasságom fölé guggolt és finoman beleült. Emi eközben egyre hangosabban zihált és nyögdécselni kezdett. Gabival egyszerre összpontosítottunk újdonsült szeretőnkre. Éreztem, ahogy az izgalma fokozódásának hatásra ütemes mozgásba kezd a számon és a nyelvemen. Egyre gyorsult az iram és tudtam, hogy Emi már olyan úton halad, amiről már nincs visszatérés. Egyre szenvedélyesebben mozgott és nyögött. Egyszer csak a teste megfeszült és hangos nyögéssel élvezett. Szinte együtt éreztük vele mi is az élvezete hullámait!

Figyelmem immár Gabi felé terelődött és szerettem volna neki is örömet szerezni. Érzékien csókolóztunk miközben benne voltam. Aztán hanyatt fektettem és a számmal, a nyelvemmel a puncija felé közeledtem. Közben Emi is Gabi kényeztetésére sietett és csókjaival halmozta el. Aztán lassan Emi Gabira feküdt, mint egy felkínálva ezzel a punciját. Lassan mögé helyezkedtem, és miközben ő Gabival foglalatoskodott finoman a puncijához igazítottam a rudam. Lassan nyomultam befelé és éreztem ahogy finoman ráhúzza magát. Lassú ütemet diktálva mozogni kezdtem. Mozgásom ütemét Gabi is érezte Emi testén keresztül, és minden egyes ütemnél finoman zihált. Valószínűleg izgatta, ahogy Emiben történő mozgásom hatására Emi szeméremdombja az ő dombját masszírozza minden egyes lökésnél. Szinte hihetetlen volt, ahogy Gabi egyre gyorsuló ütemben halad a gyönyör felé. Hangosan élvezett el! De itt még nincs vége... Sziasztok!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angyalka29 ·
hát.... ez olyan összehajított volt...se füle se farka. kicsit nagyon elszaladt a kedves író. Ez nem beszámoló, nem elég a lényeg. egy kicsit részletezni is kell. mindazonáltal, ha tényleg megtörtént vele, akkor gratu neki

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: