Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edda blues... helyett!

Fiatal korom óta szeretem a szexet, már az első sikeres szárnypróbálgatásaim óta életem részének tekintem, hogy rendszeresen műveljem és élvezzem, ennek érdekében hajlandó vagyok sok mindent megtenni. Mindezek ellenére nem vagyok egy ronda nő és fiatal koromban sem kellett rohannom a fiuk után. Amit el szeretnék mesélni az kb. egy jó tíz évvel ezelőtt esett meg velem még a középiskolában.
Akkoriban játszottam az iskolai röplabda csapatban (én voltam a legrosszabb játékos, de ez most nem tartozik ide). Az iskola meg volt győződve a csapatszellem fontosságáról ezért minden nyáron táborok sokaságát szervezte. Én mint a röpi csapat oszlopos tagja természetesen edzőtáborba mentem. Az edzőtáborokról azt kell tudni, hogy vidéken rendezték, és mindig együtt tartottuk az ország más pontjairól érkezett csapatokkal (hogy szokjuk az ismeretlen ellenfelekkel való játékot). Természetesen a táborba fiú csapatok is érkeztek, ugyan nem sokan de azért jöttek, a legnagyobb örömünkre.

Ebben az évben Miskolc közelében volt a tábor. Ez volt minden idők legrosszabban szervezett tábora, mert a szállásunk az erdőben volt egy faházas táborban/kempingben (vagy tudom is én hogy hívják az ilyet), az edzéseket pedig Miskolcon tartottuk egy iskolában. Tehát minden nap négyszer kellett ¾ órát utazni az edzésekre, mivel enni a táborban ettünk.
Az első nap délutánján, az aznapi utolsó edzés után legjobb barátnőmmel kis sétát tettünk Miskolcon (rém unalmas város, elnézést a miskolciaktól). Séta közben az egyik étteremben egy 7-8 fős fiú csapatra lettünk figyelmesek.

Elsőre az szúrt szemet nekünk, hogy milyen nagy arányban vannak köztük helyes srácok, egy ekkora csapatban jó ha 1-2 fiú néz ki jól, de ebben a csoportban csak két olyan volt akiket csak egy üveg vodka mellett vállalnék be. Mikor elhaladtunk az étterem bejárata előtt a barátnőm Evelin így szólt: -Te én olyan éhes lettem hirtelen. -és közben megjelent egy huncut mosoly az arcán. Evelinről azt kell tudni, hogy mindig is bevállalósabb volt, mint én, és rettentő árulkodó a testbeszéde, valahányszor huncutul mosolyog mindig valaki ágyában köt ki (vagy az őrszobán). Tehát nagy éhségünket csillapítandó bevonultunk az étterembe, és ki is választottuk a fiúkhoz legközelebbi asztalt. Fogyasztásunk egy teára és egy sörre korlátozódott, amitől ugyan kevésbé éhesek nem lettünk, de legalább megtudtuk, hogy mi vagyunk az ország legszerencsésebb női. A fiúk beszélgetéséből „véletlenül” kihallott mondatokból kiderült, hogy ők a Pécsről jövő röpi csapat. Evelin meghazudtolva önmagát gyors távozásra bíztatott.

Vissza érve a táborba persze egyből megtudtam mi késztette a szokatlan lépésre: rögtön elő kerültek a csomagjából a falatnyi bikini felsők és az általunk csak picsa-gatyának nevezett ruhadarab (tényleg nem tudom mi a rendes neve, talán: nagyon-nagyon rövid feszülős gatya).
Majd rövid sminkelés után rettentő fontosnak érezte, hogy napozni menjünk a bejárat mellé. Az időzítése remekül sikerült, alig feküdtünk ott pár perce máris megjöttek a fiúk. Mondanom se kell három közülük úgy gondolta, hogy nálunk érdemes a szállásról érdeklődni és nem a portásnál. Evelin kicsit húzta a száját, de végül megmutatta nekik a faházukat (miután a portástól megtudtuk melyik az). Kicsit panaszkodtunk nekik, hogy a miénk sokkal kisebb, csak egy szoba van és nincs benne saját zuhanyzó, a közös pedig rettentő mocskos.

Meglepő módon azonnal felajánlották, hogy náluk zuhanyozzunk, amikor csak akarunk, mi persze mondtuk, hogy meggondoljuk. Míg ők berendezkedtek mi elvonultunk átöltözni, hogy minek azt nem tudom, mert az átöltözés után egy négyzetmilliméterrel sem volt rajtunk több ruha.
Az ismerkedés este a büfében folytatódott, ahova a srácok közül csak az a három jött le akik a kapunál is odajöttek hozzánk. Én egy kicsit sajnáltam a dolgot mivel akit kiszúrtam magamnak az nem volt köztük. A három srác azért elég jól nézett ki, és hál’ istennek egy olyan sem volt köztük amelyiket csak bottal piszkálnám meg. Ám az arcukon látszott, hogy az előttük lévő üveg sör sem nem az első sem nem a legerősebb italuk azon az estén. Ebből kifolyólag egy olyan 40 perc után a beszélgetés minden harmadik szava a szex vagy a dugás valamely szinonimája volt. Miután a háromból az egyik elment megnézni a WC kagylót, a másik két srác aktiválta a manuális motivátorát és elkezdték ellenőrizni a combunk felületi értékeit. Általában ezzel nem szokott bajom lenni, de akkor és ott rettentően megundorodtam tőlük, úgyhogy menekülőre vettem a figurát. Próbáltam Evit is magammal vinni, de ő ragaszkodott a maradáshoz. Így egyedül kerültem ágyba. Evelin valamikor hajnalban zuhant (szó szerint) a csapat házába, fölébresztve rajtam kívül még három lányt. Talán kitaláltátok, egy kissé el volt ázva, tehát egy kérdés nélkül ágyba tettem.

Másnap egész délelőtt aludt, szerencsére az edzőnk egy nagyon jófej fiatal figura volt, tehát nyugodt szívvel mondtam el neki, hogy azért nem edzett, mert benyomott, mint az állat. Persze ebédkor azonnal faggatózni kezdtek a lányok, de se én, se Evi nem mondtunk nekik semmit. Négyszemközt aztán elmondta, hogy mi történt. Egyfelől zavarja, hogy nem minden részletre emlékszik, de abban biztos, hogy az egyik sráccal közelebbről megismerkedett, a fő probléma, hogy nem tudja melyikkel. Ez a probléma szerencsére még aznap megoldódott, mert a Géza nevű oda ment hozzá bocsánatot kérni, hogy letámadta, habár neki nem ez a stílusa bla. bla. bla. bla. Na, lényeg a lényeg Evi attól kezdve rá volt kattanva a késő esti zuhanyzásra a fiúknál.

Ezután napokig nem történt semmi, habára fiúk egy része rászokott közös zuhanyzó használatára és minden este egy szál törülközőben vonultak el a lányok házai előtt. Én pedig végre megismertem azt a srácot amelyiket kinéztem magamnak, az egyik nap velük meccseztünk, én pedig a kispadról jól megnéztem magamnak. Eszméletlen jól nézett ki, nem volt kigyúrt de még csak túl izmos se egyszerűen pont jól nézett ki és szép széles vállai voltak. Kiderült, hogy Lacinak hívják. Megkértem Evelint, hogy a Gézánál érdeklődjön utána, és kiderült, hogy ő a csapat kakukktojása, mert 7 macsó, nyomulós srác közül ő az egyetlen aki csendben visszahúzódik (féltem is, hogy nő van a dologba, de nem). Még aznap letámadtam a tábori büfében és beszédbe elegyedtem vele, kiderült róla, hogy ne is olyan mulya mint az híresztelik, intelligens, humoros, és ami fő, nem beszél túl sokat, de nem is hallgatag. Kiderült, hogy még a zenei ízlésünk is hasonló.

Ettől kezdve két napba tellett mire sikerült, „úgy” is megismerkednem vele. Ez alatt a két nap alatt rettentő sokat beszélgettünk, engem viszont kezdett idegesíteni, hogy csak beszélgetünk. Rettentő lazán beszélt mindenről, még a szexről is. A végén már direkt hoztam szóba, hátha érti a célzást, de ha értette is, jól titkolta (pedig minden önzőség nélkül mondhatom jól néztem ki már akkor is). Aztán végül életembe első alkalommal én kezdem el pasizni (azóta is csak rendkívüli esetben teszek így), igyekeztem óvatosan mindig meg-meg simítani, apró célzásokat ejtettem el, de semmi sem használt.

Végül az egyik este végre megtört a jég. A fiúk edzője minden napra kötelező futást írt elő nekik amit ők akkor teljesíthettek amikor csak akartak, Laci egyedül szeretett futni, így nem tartott azokkal a srácokkal akik reggel mentek ki, hogy vagy induljanak vagy érkezzenek amikor a lányok ébredeznek. Ő mindig este 10 körül indult ki, amikor már jó hűvös volt, én furcsálltam is ezt, de kiderült, hogy mielőtt röpizni kezdett erdei futó volt (vagy mi) és ott szokásos az éjszakai versenyzés. Aznap 11-kor ért vissza. Én tudtam, hogy zuhanyozni megy, és mivel már nagyon szükségem volt egy ki szexuális törődésre elhatároztam, hogy most aztán bedobom magam, és ha így sem kellek neki akkor valamelyik másik rám sóvárgó fiúval helyettesítem a őt és a az esténkénti mutatóujj gyakorlatokat. Mikor láttam, hogy be ment a férfi zuhanyzóba, utána siettem. Szerencsémre ilyenkor már (még) mindenki vagy alszik vagy a tábor másik végén a büfében lazít. Tehát rajtam kívül egy teremtett lélek sem volt ott, de a bátorságom így is kezdett elszállni és nem mertem az előtérnél jobban bemenni.

Megálltam a zuhanyzókkal közös ajtaja előtt és füleltem, hogy meghallott-e, de nem. Ettől aztán nagyon profinak éreztem magam, és amikor meghallottam a zuhany csobogását, résnyire nyitottam az ajtót. Megint füleltem, majd óvatosan benéztem, közben pedig azon szurkoltam nehogy az ajtó felé fordulva zuhanyozzon (vagy meg ne hallja a szívverésem, mivel a pulzusom szinte már mérhetetlen nagyságot öltött). Hát Fortuna megint mellém szegődött, Laci az öt zuhanyzóból a középsőben volt háttal nekem, törülközője a két távolabbi válaszfalán átdobva, a fülkéjével szemben pedig egy csurom vizes szék. Nem semmi látvány volt, izmai enyhén kirajzolódtak a víztől csillogó hátán, miközben a fejét előre hajtva támaszkodott a falnak és mosta le a hátáról a habot. A feneke hihetetlenül formás volt, addigi életemben csak férfi fehérnemű katalógusokban láttam ilyet. A lába pedig elképesztően izmos, kifejezetten futó alkatú volt. Combjai egyenként nagyobbak voltak, mint az én két combom együttvéve.

Gyönyörű látvány volt, legszívesebben ott helyben letámadtam volna, de ehelyett csak a combomat és lábam közét simogattam miközben figyeltem, ahogy csukott szemmel az arcát mossa a vízsugárral. Hirtelen újra a falnak támaszkodott és hátát tartotta a vízsugárba, és megszólalt: -Nyugodtan gyere be!- Ijedtemben hátra ugortam, azt gondoltam biztos azt hiszi, hogy egy srác akar zuhanyozni. Erre ő a résnyire nyitva maradt ajtó felé fordult és folytatta: -Na, ne kéresd magad, gyere csak be! Be lehet zárni!- Én rettentő félénken, de beléptem, szerintem tiszta vörös lehettem, az biztos, hogy remegtem mint a kocsonya. Eközben ő még egyszer leöblítette magát és elzárta a vizet. Mosolyogott, én pedig most először csodálhattam meg őt úgy ahogy az isten megteremtette. Lapos, enyhén szőrös hasán és kissé domborodó szintén enyhén szőrös mellkasán csillogott a víz.

Mikor tekintetem kissé félénken lejjebb csúszott megcsodálhattam átlagosnál kicsit nagyobb férfiasságát. Ettől félelmem kezdett egy kicsit másfajta izgalomba átcsapni, és abból hogy az ő farka sem volt teljesen kókadt, arra a következtetésre jutottam, hogy neki is tetszik a helyzet. Ezután kilépett a zuhanyzóból, odajött hozzám és megcsókolt. El sem tudom mondani mennyire jól esett a csókja, mint amikor jón a szülinapod és megkapod a rég áhított ajándékot. Mondanom se kell egyből visszacsókoltam. Neki is jól eshetett, mert a farka szinte azonnal harcállapotba jutott. Nem tudom meddig csókolózhattunk sem azt, hogy hogy csinálta, de egyszer csak azt vettem észre, hogy a nadrágom a bokámnál van a felsőm pedig csak azt várja, hogy szétváljon a szánk és egyből leugrik rólam, így hát engedtem neki és a nadrágomból is kiléptem.

Mivel melltartót akkoriban nem nagyon viseltem, mert büszke voltam átlagon felüli, feszes idomaimra, ezért ott álltam előtte egy szál fehér csipkés bugyiban. Nem tudtam eldönteni, hogy izgatottságomtól vagy a hűvöstől, vagy inkább mindkettőtől de mellbimbóim megmerevedtek és olyan kemények lettek, mint két kavics, bőröm pedig elkezdett libabőrözni. Hirtelen ötlettől vezérelve megfogtam a farkát, ami akkori tapasztalatommal elképesztően vastagnak tűnt, alig bírtam körbeérni, és olyan hihetetlenül kemény volt amivel addig még nem is találkoztam. Ekkor megszólaltam: -Beállnék a melegvíz alá, mert egy kicsit fázok- avval a farkánál fogva elkezdtem a zuhanyzó felé húzni, mire megkérdezte: -Nem kár ezért a szép bugyiért ha vizes lesz-. A bugyimról teljesen el is felejtkeztem. Mikor nyúltam volna, hogy levegyem, ő hirtelen kiszabadította magát és elém térdelt. Két kezével a csípőmnél átkarolt, tenyerét bugyim alá csúsztatva megsimogatta a fenekemet, majd erősen megmarkolva az arcához húzott és puszit nyomott bugyimra, majd kezét előrébb hozva a combomat simogatta miközben a köldökömet csókolgatta és puszilgatta.

Óvatosan, éppen csak hozzá érve a térdemet cirógatta miközben egy pillanatra sem hagyta abba a puszilgatást, de időnként bele-bele kapott a szájával a bugyim gumijába. Ezután őrjítő lassúsággal elkezdett kezeivel a combom belső oldalán felfelé haladni, miközben az egyetlen megmaradt ruhadarabom szélét a szájába véve lefelé húzta, lehúzni ugyan nem sikerült, de arra jó volt, hogy engem megvadítson a látvány amint egy fiú a szájával tépi le rólam a bugyim. Mikor kezével elérte a bikini vonalamat, és a bugyi anyagát a puncimhoz nyomta éreztem: olyan nedves vagyok, hogy mindegy lenne ebben zuhanyzom-e. Ekkor egy hirtelen, vad mozdulattal lerántotta a bugyimat a térdemig és teljes nyelvvel belém nyalt. Én egy pillanatra megszédültem a rámtörő hihetetlen kéjes érzéstől, ha csak még egy pillanatra hozzá ér izzó ölemhez biztos, hogy elélvezek.

De ő nem tette, helyette nyugodtan csókolgatta combom belső oldalát olyan közel a puncimhoz, hogy éreztem nedvem hidegét minden egyes meleg levegővételénél. Láttam rajta, hogy nekem kegyelmezvén nyelvét készül az előbbinél tartalmasabb, ám semmi rosszabbal nem kecsegtető akcióba vinni. Én viszont megálljt parancsolóan felhúztam magamhoz, és hosszan megcsókoltam. Csók közben a szék felé tereltem és leültettem, majd egy lépést hátra léptem. Ő fel akart állni de intettem neki, hogy ne, így engedelmesen a helyén maradt. Gyönyörű látvány volt ahogy ott ült az izgalomtól pirosló arccal, álló férfiassággal amely tökéletesen egyenesen meredt az égnek, és láthatóan nem a tusolástól csillogott a vége. A látvány engem annyira felizgatott, hogy majdnem sikkantottam egyet, amikor megéreztem, hogy nedvem csurog lefelé a combomon.

Most látszott meg rajta, hogy legszívesebben nekem ugrana, de tudja, hogy valami kellemessel készülök neki, így inkább nyugton maradt. Én megráztam vállig érő fekete hajamat (elég hülyén nézett ki, de valami filmben láttam) és elkezdtem a melleim simogatni. Általában az, hogy magamnak simogatom a melleim nem nagyon izgat fel, de most felizgatott volna, ha lehetett volna engem még tovább izgatni. Láthatóan neki sem ez volt a kedvence, mondjuk azért kigúvadó szemekkel nézett. Úgyhogy áttértem a hasam és a combom simogatására, majd egy pillanatra elkezdtem maszturbálni, de aztán vissza tértem a simogatáshoz. Csakhogy a maszturbálás olyan jó esett, hogy nem tudtam megállni, hogy ne folytassam.

Ahogy elkezdtem a csiklómnál körözni, rájöttem, hogy elvesztettem az uralmam a kezeim felett. Lerogytam a zuhanytálcára, szétraktam a lábaim, csak annyit tudtam kinyögni, mikor láttam, hogy Laci állna fel hogy: -Marad!-. Kb. egy percig játszottam magammal anélkül, hogy a környezetemből bármit is felfogtam volna. Ekkor szerencsére egy apró fájdalom, amit a körmömmel okoztam magamnak észre térített és vissza adta az önuralmamat. Magamat még mindig simogatva felnéztem és láttam, hogy Laci sem maradt tétlen, ő is felfedezte a kezét. Észrevette, hogy nézem és abbahagyta, de kezével továbbra is markolta most már teljes egészében csillogó farkát. A bőr tövéig hátrahúzva tartotta. Így feszített tőlem alig egy méterre egy vöröslő fasz. Igen egy gyönyörű fasz, láttam rajta a benne feszülő erőt, a kitörni készülő vulkánt. És szép volt, elbűvölt és erőt vett rajtam az érzés, hogy én ezt akarom.

Teljesen új érzés volt ez számomra, ezelőtt a szex csak egy kellemes dolog volt a számomra, de itt megfordult valami. Életemben először akartam egy faszt magamban. Éreztem ahogy szétnyílt puncimból csöpög a nedvesség. Egy pillanatra átfutott az agyamon: mi van ha jön valaki és ennyi volt az egész? Elhessegettem ezt a gondolatot, de tudtam, ha így is lenne akkor a faházba feltolnék magamnak egy széklábat. Ám vágyaim átvették az irányítást, felpattantam és terpeszben Laci farka fölé álltam. Hirtelen, magam se tudom hogyan de egyszerűen bele zuhantam az ölébe, mintha csak kicsúsztak volna alólam a lábaim. Azonnal, elsőre tövig merült bennem a fasz, valahonnan távolról hallottam, hogy ő is felnyög, meg mond valami olyat, hogy el fog élvezni. De én semmit nem tudtam vagy gondoltam, még azt a halovány fájdalmat sem fogtam fel amit a belezuhanás okozott. Teljesen megszűnt minden és én csak egy hatalmas punci lettem ami nem akar mást csak minél jobban érezni a faszt. Egy kicsit feljebb emelkedtem majd vissza, a messzeségből hallottam, hogy ez nem csak nekem esik jól.

Elkezdtem aprókat mozogni oldalra, amitől úgy éreztem, hogy én csak egy lufi vagyok, amibe egyre nagyobb köveket raknak. Újból megemelkedtem egy kicsit és ahogy vissza süllyedtem éreztem, hogy Laci is tol rajtam egyet, de ennél mélyebben nem tudtam magamba nyelni. Ekkor úgy éreztem a fasz még nagyobbra dagad bennem és ugyanebben a pillanatban elkezdte ontani belém a forró magját. Én meg voltam győződve arról, hogy eddig egyfolytában élveztem, de ekkor igazán elszálltam. Teljesen megszűnt körülöttem minden, nem éreztem mást csak, hogy a meleg geci elemi erővel a hüvelyem falának csapódik és csak jött belőle, de nem marad abba. Tudtam, hogy sikítok de egy hangot se hallottam, sem az enyémet, sem másét. Aztán lassan éreztem, hogy kezd visszatérni az érzékelésem, először csak azt éreztem, hogy Laci ölében ülök, aztán az orgazmusom kezdett visszahúzódni a lábam közé, míg végül csak a pinámba lévő fasz érzése maradt. Ezután kinyitottam a szemem, és láttam, ahogy a

Laci engem bámul tágra nyílt szemekkel és kissé nyitott szájjal. Lenéztem az ölébe és láttam, hogy az én combom és az ő farka töve tiszta geci, mintha csak én élveztem volna oda. Ekkor megszólalt: -Ilyet még életembe nem láttam, mint amit műveltél! De ekkorát és ilyen fájdalmasat sem élveztem még.- Már majdnem megkérdeztem, hogy miről beszél amikor megláttam a véres harapásnyomot a bal vállán.
- Bocsánat, véletlen volt! - mondtam.
- Semmi gond! Megérte a látvány. - válaszolta mosolyogva.
- Elmondod? Mert én nem láttam.-
- Ja, azt hittem ez nálad teljesen átlagos. Csak annyi, hogy legalább két percig nyüszítve haraptad a vállam miközben aprókat rángtál és úgy rászorítottál a farkamra, hogy ha akartam volna se tudtam volna kihúzni.- magyarázta és még szélesebben mosolygott.
- Nem! Most fordul elő velem először. De azért volt benned anyag rendesen.- próbáltam kontrázni
- Viccelsz, jó rég nem voltam nővel.- és egy kicsit mintha visszább vett volna a mosolyból. Viszont bennem ekkor tudatosult, hogy még a farkában ülök, de az nem kezdett el összemenni, mint azt addig megszoktam. Kicsit megemelkedtem, mint aki fel akar állni, de aztán visszacsúsztam és mivel láthatóan tetszett neki a dolog, még párszor megismételtem.
- De látom van még tartalékod.- Azzal felálltam, a lábam közül szó szerint csöpögött a nedvemmel összekeveredett geci. Annak ellenére, hogy utálom így csinálni, elé térdeltem és kezembe vettem félkeményre lágyult fegyverét. Legnagyobb meglepetésemre ez érezhetően tetszett neki. Először csak lassan húzogatni kezdtem rajta a bőrt, majd egyre gyorsabb iramot diktálva elkezdte verni a farkát. Nem tudom mi üthetett belém, de ahogy éreztem keményedő férfiasságát a kezemben, újból elkezdtem benedvesedni.

Egyszer csak megcsapta az orromat a gecijének savanykás illata és ettől újból felébredt bennem a vágy, hogy birtokoljam ezt a faszt, de most megelégedtem avval, hogy a kezembe tarthatom. Felnéztem a szemébe és láttam benne, hogy mire van szüksége, úgyhogy a nyelvem hegyével megnyalogattam a makkja tetejét. Ezután a farkát a hasához szorítottam és a golyóitól a makkig végig nyaltam, gecijének, legnagyobb örömömre kellemes édeskés íze volt amiből néha kiéreztem a saját nedvem ízét. Ezt kétszer háromszor megismételtem, azután lassan elkezdtem a számba venni, miközben a bőrt hátrahúzva tartottam, majd hirtelen elkezdtem olyan intenzíven szopni amennyire csak bírtam, ahogy felsandítottam láttam, hogy becsukott szemmel szuszogva élvezi a dolgot.

Ekkor amilyen hirtelen elkezdtem, abba is hagytam és végignyaltam a farkát, majd verni kezdtem, ahogy csak bírtam, eközben térdelésből guggolásra váltottam és a szabad kezemmel elkezdtem magamat simogatni. Mikor elkezdett fájni az alkarom, akkor közelebb hajoltam a szerszámjához és visszahúztam a bőrt hogy a számba vegyem, de abban a pillanatban éreztem, hogy megfeszül a teste és kitört belőle egy nagy adag fehér geci beterítve az arcomat. Én a makkjára tapasztottam a szám és húzogatással segítettem, hogy megváljon a maradéktól. Sosem undorodtam a gecitől de akkor először esett jó, hogy végigfolyik a torkomon a meleg folyadék. A makkja tetejénél fogva minden oldalról körbe nyalogattam, majd utoljára olyan mélyen a számba vettem amennyire csak tudtam. Ő felállt, felhúzott magához és megcsókolt. Ez rettentő jól esett, már többször élveztek az arcomra vagy a számba de ő volt az első aki hajlandó volt megcsókolni utána. Óvatosan a számtól egy pillanatra sem elszakadva a zuhanyzóba terelt, és együtt élveztük a melegvíz simogatását.

Folyt. Köv. (ha akarjátok)

A történet nem kitalált, bármely hasonlóság élő személlyel vagy megtörtént eseménnyel az csak az élet és a szerző műve lehet! Minden jog fenntartva, beleértve az események részének vagy egészének reprodukálását!
Copyright 2004. Enya™
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Hát szerintem meg nagyon is életszagú, és kellemesen mutatja be a vágykozó nőstényördögöt....

libido ·
Életszagú, az kétségtelen, és nem csak ez elején. Ez nekem is tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: