Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Didlina

A nő morcosan álldogál az októberi esőben. Végignéz magán. Blúzán macskák táncolnak. A farmere kopott és áttetszenek rajta vastag szeméremajkai. Sajnos eléggé be van már járatva. Nem mai csirke.
Ha balra néz, egy rakodódarut lát, régi, szocialista vaskohók termékéből öntöttet. Kamazok gyomra okádja a követ a futószalagra, azok pedig, uszályok feneketlen bendőjébe. A folyó felett sápadt színtelenséggel bukik le nap.
Másik irányban embertömeg táncol. Hosszú hajú férfiak árulnak könyveket a mocskos járda szélén. Egy lemezbolt kirakatában hatalmas fekete kandúr trónol üres CD-tokokon. A többemeletes, okker téglákból épült tornyok Istár kapujaként magasodnak az emberek csapzott feje fölé. Koldus kéreget a McDonaldsból kiözönlő fiatalok önző siserehadától.

A nő, aki Didlinának hívja magát, izgalmat és éhséget érez. Belép a bárba, mely szorongva bújik meg a csöpögő árkádok alatt. A pultos pillantása azonnal tudat vele mindent, amit nem akar tudni.
Melegszendvicset rendel és sört. Érzi harisnyája feszülését. Mi lesz, ha túl tágnak találja? Hiszen az. Három férjet fogyasztott el, nagy természetű tenyészbika volt mindahány.
De vannak trükkjei.
Míg állkapcsa őröl, politika bömböl a televízióból, és cigarettafüst kígyózik a plafon felé. A sör nem túl hideg. Rendel egy felest. Kövek dübörgő hangja a fémen. Motorok sivítása, modern kalmárok pattogó hangja. Ám gyerekzsivaj sehol, itt nincsenek gyerekek. És Barbra Streisand sem énekli, Szerelmes asszony vagyok.

A férfi hamarosan megjön. Nagy tokás és szürkebőrű, mint a vemhes víziló. A ruhája tiszta, még Barbonnal is meglocsolta magát, de érződik alatta a munkásszag. Ám Didlina szereti a munkásszagot. Feszülő izmokat juttat eszébe, s könyörtelen farkakat. Három közös feles után már nedvesedik a puncija.
Kilépnek az utcára, s felpattannak a sasok szárnyára. Ezek a sasok fekete-fehérre vannak festve, és nagyon gyorsan repülnek. A hátukról az ember még a napot is láthatja. Didlina ül elől, és nagy seggénél érzi a férfi ágaskodó faszát. Begerjedve érkeznek el a kiürített palotába. A folyó szaga már a tengeré, s delfinek kefélnek a parti fákon túl a homokvárak vizesárkaiban.

Lehanyatlanak az ágyra és letépik egymásról a ruhát, és meztelenül néznek és szemükben hullámok. Didlina hagyja, hogy a férfi csókolgassa, élvezi borostája szúrós izgalmát, s lehelete piaszagát, melytől még jobban berúg. Végül képszakadás.
A nő szálfaegyenesen, karót nyelve áll a tükörben, és a punciját simogatja. Meredő farok villog a fényes lapban. Hozzáér a valóság hideg másához, és szétkeni rajta előnedveit. A tükör elhomályosul s nem látnak általa.
Majd a férfi térdel, és Didlina 30 centis vibrátorával izgatja a fenekét. Jó szőrős. Szétszakítja a homoerotikus gátakat, de nem hatol be. Elfenekeli. Megkorbácsolja. Beleizzad a műveletbe, haja tépett, seszínű tincsei szemébe hullnak. Nofretiti most megbünteti a picifiút, gondolja.
Aztán a férfi következik. A korbáccsal nagyokat csap Didlina pucsitó fenekére, duzzadó, nedvedző szeméremajkaira. A nő sikongat a kéjtől s fájdalomtól. Egymás után éli orgazmusait. Koszos járdakra gondol elszórt csikkekre s kiköpött rágógumikra.

Végül a férfi beléhatol. A farka nagyon kemény, a szaga nagyon poros és férfias. Hatalmas tenyerével Didlina lógó melleit markolja. A nő narancsbőrős feneke hozzátapad a csípőjéhez, észveszejtően forró és nyúlós. A pinája tág, igen, de a fasza teljesen szétfeszíti. Edény, melybe Alkaiosz fattya tölti pimpós borát.
És nyögés sikoltás és izzadás és cuppogás. Baszás. Repednek a kristályok, amik nincsenek.
Didlina kielégülve ugrál, üvölt és sikongat. A férfi cigarettázva nézi, löttyedt pöcse a szennyes ágyneműre lóg. A nő rácsap a combjára: bazmeg! Aztán rácsap a hasára: bazmeg! És ujjazza magát és elhúzza a függönyöket s nézi a sasokat és a felkelő napot, mely a Heszperidák kertje felett száll. „Mindent megtehetek!” – kiabálja, és szeme őrülten csillog. „Van hasam, combom, seggem és pinám! Mindent megtehetek! Mindent!”
És rántottát főz és kávét, és rágyújtanak, és a férfi fingik. Aztán beakaszt újból Didlinának, a nő féllábbal áll az ablakpárkányon, és melleit lengeti a járókelőknek. Eggyé válik a benne járó farokkal. Aztán egyensúlyát veszti, ahogyan a csúcsra jut.
Reméli, hátukra kapják a sasok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lulluska ·
tudom, veletlenek nincsenek, megis megkerdezem: a didlina nevvalasztas tudatos volt, ismered a nemet kabalafigurat? (tudod, az az idetlen talpas eger, rozsaszin masnival a fejen) nalam mindenesetre ezert kulon pontot kaptal - kellemesen osszemosodott a csikkszagu lakas a babarozsaszinul lengo szalagok kepevel. ;)

Athos ·
Az első olyan írásod amiben látok némi fantáziát!
Nem volt szívem 3pontnál rosszabbat adni rá, amit vegyél igen egyértelmű bíztatásnak.

Még valami: MI A RETKES FENÉÉRT ÍRSZ NAGY BETŰKKEL

AMIKOR MINDENKI EL TUDJA OLVASNI, HA NORMÁLIS A

BETŰMÉRET!!!

Az előző storyd viszont gyenge bár hozzád képest ez átlagosat jelent.
BURGONYA ·
MERT AKI HALOTT MEGBOCSÁT RAGYOG AZ ÉG SÁTRA TESTVÉREIM HA TÚL LESZÜNK SOSE NÉZZÜNK HÁTRA

MERT CINEGÉK LOPTÁK EL A CINOBER-TESTVÉREK VIZESKALAPJÁT S AZT MONDTÁK ITT LESZÜNK EZENTÚL HEJ HEJ HEJ

MERT AZ ALAÍTVÁNY ELSZEDTE A PÉNZEM A CSILLAGOKBAN DE TEJFELT CSEMPÉSZETT A PÉNZ HELYÉBE A FOGTÜNDÉR

MERT KÜLÖNÖS NAPOK JÖNNEK MONDTA A RETKES SARKÚ MUFFLONVADÁSZ HALOTT NAPOK

MERT ARCTALAN PIRÍTÓSOK VITTÉK TÁNCBA MENNYEI NŐVÉREMET A VÁRALJAI PECSENYESÜTŐ FESTIVÁLON AHOL EGY FOGASKERÉK-MEDALION VOLT A KÜLÖNDÍJ

MERT ROTHADÓ HÍNÁR BÉLELTE A TAVAT A BAJORORSZÁGI ROGGELFINGBEN 1998 OKTÓBERÉBEN AMIKOR A FÁK MINT LÁNGOLÓ ARANY S KECSKE MENEKÜLT ELŐLEM A FEHÉR RÉTEN

MERT ALICE SOSEM TUDTA MEG MIÉRT ROHAN A FEHÉRNYÚL ÉS SZIVKIRÁLYNŐ SOSEM ISMERTE FEL HOGY FÉRFIRA VAN SZÜKSÉGE

MERT AZ BOLYGÓK NEM ELEMEK S A FEJ NEM FAROK, DE ÉN MEG LUCIFER VAGYOK

MERT A KÉRDÉSEK ARRA VALÓ HOGY NE FELELJÜNK RÁJUK

MERT EGYSZER MEGFOJTJA SZÍVED EGY JEGES ÁTOK.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: