Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Délutáni numera

Egy szép napon átjött hozzám a legjobb barátom, hogy átbeszéljünk egy bulival kapcsolatban pár dolgot. Forró nyári nap volt, így lassan lekerült rólam a lenge ing, s egy szál toppban ültem a fiú mellett a gép előtt.
Nagyon untuk már dolgot, s mikor pillantásunk találkozott mindketten tudtuk, hogy ez nem mehet így tovább. Hirtelen közelebb hajolt hozzám és vadul csókolózni kezdtünk.
Gyengéden simogatta az arcom, majd a nyakam, s egyre lejjebb ment, derekamra téve kezét az ajkaimat harapdálta, amire nagyon felizgultam, éreztem a bugyim egyre nedvesebb.
Egyszercsak felemelt erős karjaival és a mögöttünk lévő ágyra fektetett. Lehúzta rólam a nadrágom, és gyengéden cirógatni kezdte combom belső részét. Éreztem, hogy lüktet a puncim, s ő is látta, hogy előnedveim már beterítették tangámat.
Lassan lehúzta azt róla, s így már szabad volt az út csupasz puncimhoz.
Óvatosan érintette meg lehelet finoman szeméremajkaimat, majd közelebb vitte arcát, s nyelvével kezdett izgatni. Mikor hozzáért nagy ajkaimhoz halkan felnyüszítettem, nagyon jó érzés volt.

Egyre erősebben dörzsölt nyelvével, majd mikor már elég nedves voltam bedugta egyik ujját, s ki be húzogatta. Egyszercsak megállt az ujja bennem, s egy kis simogatás után éreztem, hogy feljutok a csúcsra, megtalálta a G-pontomat, s kis ingerlésre rögtön kis sikollyal elélveztem. Ernyedten feküdtem, de még többet akartam. Mikor már magamhoz tértem fogtam magam és levettem minden ruhát a fiúról.
Forró teste minden porcikája rajtam volt, s éreztem, hogy dagadó falosza a combomhoz simul.
Egy erős lökéssel a hátára fektettem, majd lassan a puncimat a kincséhez érintettem, így szerszáma kéjnedvemtől elázott kissé. Erre mégjobban felizgult, s ezt felfogva megfogtam vesszőjét és magamba mélyesztettem.

Mindketten hangosan felnyögtünk, s minden egyes lökésnél egyre közelebb jutottunk az orgazmushoz.
Láttam rajta, hogy nagyon élvezi, így még jobban élveztem én is, s majdnem egyszerre jutottam el a csúcsra, pont mikor belém lövellte meleg nedvét.
Mindketten megrándultunk, s szerszáma bennem maradt egy kicsit, míg túljutottunk a csúcson.
Egymás mellett feküdve élveztük még a melegséget, mikor az órára nézve látta, hogy mennie kell. Gyorsan felöltözött, majd egy hosszú csók után megmarkolta melleimet, s elment.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Endana Telares ·
Hol van olyan pasi, aki megtalálja a G-pontot? A legtöbb azt sem tudja, a csikló hol van :yum:

MaTa ·
Rövid volt és ennek ellenére is nagyon jó. Grat. (Legyen már nyááár!) :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: