Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

December

Decemberben halk sopánkodással telnek az esték. Mikor a medvék álomra térnek, és köd hull az erdőre, meghal a mozdulat, és álmodni kezd a világ.

*****

Kitti kedves lány – szőke haját előszeretettel cibálja a szél, mikor fehér csizmájában sétál a komor alkonyatban. A falevelek elkerülik hulltukban. A nadrágja kiemeli csinos alakját. A lány ötvenkét kiló, selymes bőrű, karcsú teremtés. Miért is ne emelné hát ki?
Mosolyogva vár a szerelemre, mely felsejlik, ha eljön a sötét.

*****

Teázás a szürkületben, este ötkor. A lámpák már mind kigyúltak. A fűtés melege halkan pattog, a csövek sziszegnek, az asztalon könyv, mit nyitva felejtettek. A sorokról az ablakra kalandozik a szem, melyen túl egy ember épp kukákat ürítget. Tajtékzik a csönd, a tea a forró, s bizonytalan a kéz érintése a vállon.

*****

A vaddisznók aludni térnek. Csíkos kis malacok bújnak anyjukhoz, kürt szava hasít a táj nyugalmába. A patak medrébe fagyott csontváz süpped. A távolban vonatsíp hallik. Nő ül rajta, aki a szeretőjéhez utazik. Szemében várakozás és béke. A város még messze van. Itt, a tiszta légben még érezni az idő roppan hullámait. A nő hátradől, lehunyja tekintetét. A nap halott. A folyó elválaszt.

*****

Ül a pusztában, a repedezett föld ölén. Kiszolgált kerékpár hever mellette. A lámpái még égnek – remek halogén! –, lázas nyúlszemek a sötétben. Ül csak, gyertyát éget, lágyan legyezi lángját az őszi szél. Imádkozik az égbe, nézi a gyertyát, biciklijének sáros vázát, a földút gödreit és s odébb egy pocsolyát. A törött tükörben hópelyhek, és az éj lobogói gyászolnak.
Imádkozott, most elalszik. Lassan temeti be őt a hó.
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bogyó ·
Tetszett :D

BURGONYA ·
ÖT PERC ALATT LEÍRT HANGULATRÖFFENTÉS.

ÓÓÓÓ CSAK NE LENNÉK ILYEN MÁSNAPOS :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: