Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bűnbánat

Késő délután volt, a nap már lefekvéshez készült. Friss nyári szellő lengedezett az üres utcákon. Ilyenkor már kellemes volt az idő, nem volt az a fullasztó meleg, ami az embereket gyötörte napközben. Daniel régi barátjához, Martinhoz tartott. Előző este hívta még el magához kipróbálni az új házimozi rendszerét. Daniel inkább arra számított, hogy egész este azt fogják összeszerelni, mert Martin közismerten nem értett az ilyenekhez. De nem zavarta. Kikapcsolódásnak számított neki az egész napos hajtás után.

A ház előtt futott össze barátjával, aki épp egy hatalmas bevásárló szatyorral a kezében próbálta előkatatni kulcsát zsebéből. Régóta próbálkozhatott már. Lábainál néhány, már megbuggyanni látszó tojás maradék éktelenkedett. Martin mikor észrevette mosolygó barátját az utcán, gúnyosan megjegyezte egy kis segítség nem ártana. Rövid bajlódás után sikerült bejutni a házba. Daniel meglepődve figyelte amint barátja egyszerűen becsukja maga után az ajtót lepotyogtatott ételmaradékaira fittyet sem hányva.
- Menj csak be a nappaliba. Én is megyek mindjárt.
Daniel figyelmét azonnal lekötötte az új TV és hangfalak rendezettsége a szobában. A régi nappaliból csak egy kanapé, egy zsúrkocsi és a mozi rendszer darabjai maradtak meg. Daniel hitetlenkedve nézett körbe. Martin ezt egyedül nem tudta volna megcsinálni. Hamarosan rá is jött, ki segített neki.

A szomszédos szobából egy dúdolászó ismerős hang ütötte meg fülét. Egy nő tartott a nappaliba. Hosszú lábairól miniszoknyájára siklott Daniel tekintete. Miniszoknyája alatt csípője finoman ringott jobbra-balra. Sötét blúza alatt egyértelmű hogy nem volt semmi. Csupasz vállaira gyengéden ráhullott hosszú barna haja. Daniel csak most jött rá, honnan ismerős a hangja. Volt szerelme, Sue volt az, aki pár hónapja otthagyta egy másik férfi miatt és elköltözött a szomszédos városba. Azóta nem hallott róla.
- Hello Daniel! Rég láttalak.
Közben Martin is előjött a konyhából egy nagy adag pop-cornnal a kezében. Elmesélte, hogy Sue-val a városban futott össze és gondolta, mivel olyan jóba voltak régen, örülnénk ha megint találkozhatnának.

Martin csak fecsegett. Mit tud új szerzeménye, és hogy mire képes. De Daniel nem figyelt rá. Egyre csak Sue járt az eszében. Milyen is volt vele a kádban, kettesben, meztelenül. Milyen jól is tudott csókolni és… Daniel fantáziája beindult. Egyre csak Sue testét méregette. Alig bírta visszafogni magát.
Közben Martin elindította a filmet (valami új akció film). Úgy 20 perc elteltével megcsörrent a telefonja. Idegesen kapott mobilja után, pár perc múlva meg is tudták, miért. El kellett mennie a cégnél segíteni.
- Nem tom’ meddig fog tartani, majd jövök. Ti csak maradjatok! Nézzétek végig a filmet de várjatok meg. 9 előtt mindenképp itthon vagyok. – és elment. Kettesben hagyta barátját egy sexistennővel a kanapéján. Daniel nem tudta eldönteni most haragudjon rá vagy megköszönje neki.

A film a továbbiakban a legkevésbé sem volt érdekfeszítő a párosnak. Sue elkezdett kotorászni nagyméretű táskájában és előhúzott egy jó minőségű bort. Ez éppen elég volt a feszültség oldására. A hangfalakat kikapcsolták és csak a tévé halk dübörgése hallatszott. De Daniel agya teljesen másol járt… pontosabban 20 cm-nyire a lány arcától.
Sue éppen hatalmas gesztusokkal magyarázott valamit, amikor egy hirtelen mozdulattal sikerül magára borítania a kezében lévő pohár egésztartalmát. Sötét blúza ettől még átlátszóbb lett de szoknyáját se kímélte. Szabadkozva átvonult a szomszédos szobába, ahonnan kijőve Daniel először meglátta.
A férfi megint eljátszadozott gondolataival. „Most benn van a szobában, leveszi a blúzát, a szoknyáját és elkezdi letörölni magáról a bort.” Elképzelte, amint egy fehér ronggyal melleit cirógatja meztelenül. Nehezen türtőztette magát. Képzeletei nem hagyták nyugodni. Akarta Sue-t!

A nő után kiáltott hogy minden rendben van-e. De nem jött válasz. Még egyszer szólt, de válasz sehol. Daniel már türelmetlenül várt, és várt. Sue meztelen teste járt eszében és csak várt, de nem jött. Felállt és a nő után ment. Nem tudta mit mondjon vagy csináljon ha odaért, de menni akart. Nem bírta tovább.

Daniel megtorpant az ajtóban. A látvány, ami elé tárult megbénította lábait és nem tudott moccanni... de nem is akart. Sue épp blúzának lehámozásával foglalatoskodott. A lány észrevette megfigyelőjét de ahelyett hogy elküldte volna, inkább beinvitálta ... kell egy segítő kéz. Sue lassan megfordult. Mellei formás kerek idomokként meredtek előre. Fekete félig átlátszó bugyija feszesen terült el formás fenekén. Sue végigmérte a férfit majd kéjesen beleharapott ajkába. Daniel fantáziája elkalandozott egy pillanatra és mire magához tért, már a lány meztelen volt. Daniel a lány forró leheletét érezte fülcimpáján. Lágy ajkai finoman mozogni kezdtek:

- Nagyon sajnálom, hogy múltkor szó nélkül itt hagytalak. Most szeretném jóvátenni. - Daniel továbbra sem tudott moccanni. Sue vette át az irányítást.
Lágyan harapdálni kezdte a fülét de éppen csak annyira hogy többet akarjon. Ajkaival lágyan cirógatni kezdte az arcát a szája sarkáig. Onnantól nyelvével simogatta ajkait majd vad csókolózásba kezdtek. Nyakát nyelvével izgatta. Ujjaival finoman kigombolta Daniel ingét. Csókjaival követte a gombsor vonalát egyre lejjebb és lejjebb haladva puha ajkaival. Sliccét lassan lehúzta. Alsónadrágját levette és felkészült hogy Daniel péniszével foglalkozzon. Megnedvesítette duzzadó ajkait és szájába vette férfiasságát. Daniel behunyt szemmel élvezte Sue nyelvi tehetségét. Szíve hevesebben kezdett verni, lélegzetét megszaporázta a gyönyör. Mindjárt vége! Daniel érezte, mindjárt vége! De Sue abbahagyta. Felállt, a férfi szemébe nézett és látszott rajta hogy ezzel még nincs vége.

Daniel kiszabadult magatehetetlenségéből és az ágy felé vitte Sue-t. Csókolózva teperte az ágyra és meztelen testét simogatta. Lejjebb és lejjebb haladt kezével. A lány combjait simogatta majd ujjaival csiklójához tévedt. Eleinte csak körkörösen cirógatta, majd beljebb hatolt. A lány halk sikolyt hallatott mikor Daniel 2 ujjával izgatni kezdte. Ki-be mozgatta lassan majd, egyre gyorsabban és gyorsabban ameddig Sue teste meg nem feszült jelezve, elélvezett. Daniel rámászott a lányra és péniszét be akarta helyezni, amikor Sue szorosan átölelte és hátára fordította a férfit.
- Rajtam a sor… – mondta vággyal teli mosollyal.

Daniel nyakát kezdte el kényeztetni nyelvével miközben kezével férfiasságát próbálta behelyezni. Csípőjével előre-hátra mozgott. Forró lett a levegő. Fullasztó meleget érzett Daniel. Sue otthagyta nyakát és ő is csak az élvezetre koncentrált. Lihegett és nedves testén mellei dobálóztak. Folytatta „bocsánatkérését” és látszott rajta, ő is élvezi. Daniel a forrósággal amit érzett mit sem törődve megadta magát a szenvedélynek.
Már nem volt hátra sok. Pár perc és Daniel érezte, nem bírja tovább. Sue egyre hangosabban lihegett és sikítozott! Egy hangos kielégült nyögéssel fejezte be.

Fáradtan feküdtek egymás mellé az ágyra. Tudták, Martin hamarosan hazajöhet, de nem törődtek vele, csak feküdtek egymás mellett és pihentek.
Daniel fizikailag kifáradtan arra gondolt, Sue nyugodtan otthagyhatja megint és elköltözhet egy másik városba, ha utána így kér bocsánatot.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Nem igazán tetszik. Semmi új, eredeti nincs benne. Már az első - egész jó bekezdés után - amikor megjelent a barátnő - tudtam - ebből két dolog sülhet ki: ad1 - 3asban orgia, ad2 a két szerelmes orgiája. Nem is tévedtem nagyot. Máskor vigyél bele egy kis eredetiséget, saját vonalat. Meglátod sokkal jobb lesz.

Whym ·
Szerintem a rövid mondatok miatt száraz igazán.

"A férfi ránézett. A nő megnyalta a száját. A férfi szépeket gondolt. A nő odament." kb. Ehhez hasonló a stílus.

"A nő figyelmét nem kerülte el a rajta izzó tekintet, mely az egyre elkeseredettebb önmegtartóztatás az eltipró ösztön belső tusáját tükrözte. Nyelve hegye lágyan végigszántotta ajkának puha szirmait egyszeriben eldöntve a kérdést. Vágy. Íz. Illat. Ennyi maradt. És a két ember elhagyva minden gátat, melyet kultúrájuk köréjük emelt (legyen Martin, erkölcs, vagy bármi annak a neve), egymás ajkaiba feledkezve adták át magukat a legősibb parancsolónak."

Kb. ugyanazt jelenti az alsó is.

Meg pl. a törénet is izgalmasabb lett volna, ha Martin jelen van és őt kikerülve próbálnak meg egymásra találni, vagy mittomén az asztal alatt simogatják egymást lopva miközben amaz a papagájáról mesél, stb.

:flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: