Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Budapest Parádé

Tavaly augusztusban a sikeres pótvizsga után ünneplésre szorult a csapat, amire jó alkalom kínálkozott a Budapest Parádé "személyében". Reggelről indultunk, némi "üdítő ital" elfogyasztása után kitántorogtunk az Andrássy-ra. Egésznap Hawaii, DJ, napfény forever young, de a lényeg este jött.

A Hősök Terén az egyik kamionnál habparty vette kezdetét, amit mi sem hagyhattunk ki. Rövid pörgés után kiszúrtam egy gyönyörű szőke lányt. Egy ideig csak néztem, de mivel csak lányok voltak körülötte nyugodtan közelebb "osontam". Röviddel ezután elkezdtem neki hátulról keverni. A válla fölött hátranézett, valószínűleg tetszett neki, amit látott, mert vissza kevert. Ekkor történt az idegtopra okot adó dolog: haverok szóltak, hogy menjek, mert indul az utolsó vonatunk. Rövid mérlegelés után rájöttem, hogy vonat még lesz, de a csaj most van, ezért maradtam.

Csókolózni kezdtünk, közben még mindig a háta mögött voltam, lassan benyúltam a pólója alá, a melleivel játszottam, majd egyre lejjebb csúsztattam az újaim, egészen a nadrágjáig. Lassan becsúsztattam kezem a nadrágjába, majd némi simogatás után félrehúztam a bugyiját és ujjazni kezdtem. Ekkor Ő is benyúlt az én nadrágomba, kézbe vette hatalmasra dagadt falloszom, és először érzékien, majd egyre gyorsabban verni kezdte. Éreztem, mindjárt a gatyámba élvezek, ezért kivettem a kézét, és elvonszoltam. Néhány percnyi gyaloglás után egy fás részre értünk, ahol minden bevezetés nélkül hanyatt döntöttem, lehúztam a nadrágját, és nyalni kezdtem a nedvességtől tocsogó punciját. Ezután az ujjaim következtek először sorba, majd egyszerre 2, 3, a végén 4 járt benne, mire megadta magát. Hatalmasat élvezett.

Ekkor csókolgatni kezdtem a testét fölfelé haladva. Mikor a szájához értem lassan fölemeltem a csípőm, és kéjbarlangja bejáratához illesztettem a dákómat. Lassan csúsztam bele, majd mozogni kezdtem rajta. Ekkor eszmélt rá, hogy nincs rajtam gumi, én majd' rohamot kaptam, mert azt hittem, hogy egyáltalán nincs nálam, de szerencsére találtam 1-et a pénztárcámba. Fölhúzta nekem, és folytattuk ott, ahol abbahagytuk. Hatalmasat élveztünk szinte egyszerre. Hanyatt dőltem, Ő lehúzta rólam a gumit, és elkezdte szívni a maradék ondót. Erre megint begerjedtem, amit Ő nem hagyott annyiban. Szopni kezdet miközben csókolgatta a golyóim, nagyon jól csinálta, ennek következtében hatalmasat élveztem. Miután mind lenyelte felöltöztünk, és visszamentünk. Némi beszélgetés után Ő elindult megkeresni a barátnőit, én pedig az állomásra. Mikkor elbúcsúztunk megadta a tel. számát, de sosem hívtam fel. Talán az idei Parádén találkozunk…
Hasonló történetek
29939
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kacér-giliszta ·
Hát mit ne mondjak, azért volt már jobb is. Bár ez egy kövér zérót érdemel (pl, mivel nem húzta meg többször, ha már a szám megvolt...), de még igazán röhögni sem lehet rajta.

Livica ·
Egyetértek kukacponthu-val.

lyaffa ·
Hi!



lehet, hogy nagyzolás a sztori, bár aki ott volt az teljes mértékben tanúsíthatja az ehhez hasonló dolgokat!

két csajt én is láttam, mikor egymást n y a l t á k , úgyhogy nem tartom teljesen lehetetlennek a sztorit!

bár az elöadásmódon még van mit csiszolni; lehet, hogy elöbb-utóbb egy jó sztori is "tintavégre" akad!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: