Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bombariadó!

E történet kb. 2 éve történt meg velem! Akkor 17 éves voltam, a barátnőm, viszont 15, de korán érő típus volt! Már 7 hónapja jártunk, mikor megtörtént a ...

Az iskolában, ahová jártunk, elég gyakran volt bombariadó! Ez is egy épp ilyen áprilisi napon történt. Reggel bementem az iskolába, s a barátnőm fut hozzám, hogy ma is bombariadó van. Ekkor jött az ötlet, hogy mivel szüleim nincsenek otthon, menjünk fel, ő igent mondott! Elindultunk, de a 20 perces sétából közel 40 perc lett. Egész úton csókolgattuk egymást, s már nagyon vártuk, hogy felérjünk! Mikor betoppantunk, rögtön a szobámat támadtuk meg! Míg én kimentem inni egy pohár vizet, a barátnőm szinte teljesen levetkőzött, csak a melltartója és drága nedves bugyija maradt rajta, s így feküdt a takarómba burkolózva!

Mikor betoppantam a szobába, nem tudtam még, hogy mire készül, csak kérte, hogy bújjak mellé! Hát nem kellett kétszer mondani! Amint közelébe értem, elkezdte már ágaskodásnak induló faszomat masszírozni, majd levetkőztetett, s szép óvatosan leszopta faszomat! Ekkor szinte letéptem róla maradék ruhácskáját, s mellei simogatása közben vadul a pináját nyalogattam, majd 1 s végül 4 ujjamat tettem belé! Ekkorra már annyira beizgultam, hogy tudtam most vagy soha, de ő még halogatta!

Kb. 30perc múlva már mind a ketten elélveztünk egyszer, s így már annyira élveztük, hogy nem bírtunk tovább várni, elővettem egy gumit, felhúztam, majd faszomra ültettem, s vadul dugni kezdtünk! Úgy lovagolt, mintha álmában is ezt gyakorolta volna, nyálkás puncija csak úgy cuppant a súrlódások következtében! Ekkor hátára fektettem, s hátúról szűk seggébe eresztettem kéjektől majd szétdurranó faszomat! Kis idő múltán kivettem faszomat és ismét szopni kezdte, majd szájába élveztem! Oly érzelemmel nyalogatta le faszomról a sok spermát! Ekkor ismét odahúztam magamhoz, s lucskos pináját isméd vadul nyalogattam, s ekkor ő beleeresztette szíve lelkét, s számba élvezett!

Majd egymás mellé feküdtünk, s csókolgattuk egymást! Kis idő múltán felöltöztünk, s visszasétáltunk az iskolába, s folytatódott a tanítás! Utána még fél éven keresztül vad szexben dús szerelmes kapcsolatot folytattunk!
Hasonló történetek
20929
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29939
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Anime ·
Olyan sok a felkiáltó jel! Kiabálva írtad a sztorit? :frowning: Az egész összecsapva, és igen, kissé parasztosan fejezted ki magad a végén (lucsoks pina ect.). :angry:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: