Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beteljesült szerelem

A történet két főszereplője Judit, és Lili. Judit férjezett 20 éves szép testű nő. Hatalmas keblei, csodás popója, hosszú izmos combjai vannak. Haja görög istennőket igéző göndör bronzvörös hajkorona. Lili 45-50 éves lehetett, de nem nézett ki többnek történetünk kezdetekor, mint harmincöt. Hajadon egyedül élő érett szépség. Teste még mindig tartja fiatal formáját, apró pecsenyés mellei becézgetésre méltó, dereka karcsú, hosszúkás. Feneke gömbölyű izmos, nagyon kemény. Combjai finoman karcsúak, húsosak. Arca ugyancsak fiatalos, de szeme sarkában már látszanak a szarkalábak. Koromfekete haja harmonizál sötét kreol bőrével. Szokványos volt az ismerkedésük is, a frissen elkészült lakópark egyazon épületében laktak. A fiatalasszonykának már akkor megakadt a szeme a dekoratív, már nem fiatal, de kellemes külsejű nőn. Az első nyáron vette észre Jutka magán az első furcsa jeleket. Lili az alattuk lévő lakásban lakott, és az első meleg napsugarak az erkélyre csalták a Nőt napozni. Mivel az erkélyekre csak fentről lehetett belátni, Lilinek eszébe sem jutott, hogy fürdőruhát vegyen. Meztelenül adta át magának a napozás élvezetének. Jutka véletlenül ment ki akkor délelőtt a saját erkélyükre és meglátta őt. Tekintete végigpásztázta a hibátlan testet, és megállapodott az enyhén széttárt combok tövénél látható vékony csíkra borotvált ritkás szőrzettel keretezett puncinál. Megdöbbenésére kéjes feszítést érzett állandóan lucskos puncijánál, csiklójánál. Legszívesebben azonnal a combok közé furakodott volna és forró követelődző nyelvével kényeztette volna a harmatos pinácskát.

Mielőtt még teljesen eluralkodott volna rajta ez a merőben új, és riasztó érzés beszaladt a lakásba. Férje elég sokat volt távol tőle, így az új érzések miatt keletkezett feszült lelkiállapotát az nem vette észre, de az sem tűnt fel neki, hogy felesége az utóbbi időben egyre ritkábban engedi magához. Aztán a gondolatok odáig jutottak Jutkánál, hogy leste kereste Lilivel a találkozások lehetőségét, jó barátnőkké váltak, és szépen csendben beleszeretett a nőbe. Egyre többször jártak át egymáshoz beszélgetni pletyizni, kávézni. Majd minden délután este együtt töltöttek 1-2 órát. Aztán a második éve elején hatalmas lehetőség adódott Jutka előtt. Férje öt napra kiküldetésbe ment és egyedül maradt otthon. Tudta az asszony, hogy Lili aznap is, mint sokszor máskor átmegy hozzá. Mindent egy lapra tett fel, és előkészített mindent. Egy teljesen áttetsző selyem miniruhát vett fel hibátlan testére, ami alatt meztelen volt. Lili kedvenc italát behűtötte és így várta barátnőjét. Meg is érkezett a már szokottnak nevezhető időben. Nagyon szexis volt, parányi fűzőt viselt sárga selyemből, és hozzá színben harmonizáló szűk miniszoknyát. A szoknya olyan szűk volt majdnem szétrepedt a Judit által áhított testen. Érkezéskor barátnőkre jellemző módon puszit adtak egymásnak és a nappaliba mentek, leültek kávézni, és előkerült Lili kedvenc lehűtött itala. Jutka elég sűrűn tele töltötte a nő poharát, amit Ö gyanútlanul fogyasztott is. Jutka csak óvatosan fogyasztott józan akart maradni terve végrehajtásához. Lilinek nem kellett túl sok és avatott szemmel észre lehetett venni rajta, hogy spicces. Judit bohóckodva táncolni hívta barátnőjét, a szabódott, de beleegyezett. Halk lágy erotikus zene szólalt meg a hangszórókból, és egymást átölelve táncolni kezdtek.

A harmadik szám után Judit elérkezettnek látta az időt, egyre közelebb húzta magához Lilit, és egyre jobban neki feszítette homlokos duzzadt szemérem dombját. Ahogy táncoltak szemérmét egyre jobban dörzsölte Liliéhez, keze pedig finoman lecsúszott a kívánatos popsira és lágyan simogatta. Barátnője teste megfeszült, de nem tiltakozó módon. Az alkohol megtette jótékony gátlásoldó hatását. Lili fejét barátnőjének vállán nyugtatta, és finoman puszilgatta a nyakát. Judit egyre bátrabb lett kezét a szoknya alá csúsztatta, és egyből belesimított a csodás popsiba, amit szabadon hagyott a három pántból álló tanga. Erre már Lili is megmozdult. Keze lecsúszott Judit válláról a mellén át a dörgölődő szeméremdombra, és azon keresztül a már lucskos puncira. Egyre közelebb kerültek a kanapéhoz, és Judit már fűzőt kezdte bontogatni, már a piciny szoknyát húzta lefelé barátnőjéről. Mikor bugyira került a sor addigra Lili is lecibálta Judit ruháját. Csókolózni kezdtek közben gyengéd erőszakkal Judit a kanapéra fektette Lilit, keze pedig a hógolyónyi melleket simogatta. Aztán mellé dőlt, de már 69-s pózban fejét az áhított puncihoz közelítve. Nedves ajkát, forró nyelvét végig futtatta a lágyék teljesen szőrtelen részén. Barátnője – most már szeretője - felsikított és lábait akkora terpeszbe dobta, hogy majdnem szétrepedt drága puncikája. Jutka megérezte, hogy Lili húzza szét combjait, és már fúrja is tüzes nyelvét a vörösszőrű lucskos punciba. Ö is egyre beljebb hatolt nyelvével, széthúzva és ezzel feltárva a bársonyos szeméremajkakat, a hatalmasra duzzadt csiklót a nedveit bőségesen árasztó hüvelybemenetet, és a sötét barna végbélnyílást.

Közben Lili is rátalált Judit fitos kis csiklójára egy ujja becsúszott a fiatalasszony hüvelyébe, egy másik megnyílt fenekébe. Judit sem tétlenkedett, barátnőjének illatos nedvei amúgy is nedvessé tették tüzelő segge lyukát így óvatosan Ő is belecsúsztatta ujját. Vigyázva mozgatni kezdte nehogy hosszú körmei felsértsék Lili síkos szoros seggecskéjét. Aztán egyre nagyobb tempóra kapcsoltak, egyre fokozódott az ujjazás és nyalás majd egyszerre egymás puncijába sikították az első gyönyört. Lassan tértek magukhoz óvatosan vonultak vissza ujjukkal a végletekig felizgatott lukakból. Judit szerelmes csókot adott Lilinek, és elmondta érzelmeit. Elmesélte, hogy majd egy éve várt erre a csodálatos napra, órára. Lili is elmondta, hogy a kíváncsiság vitte rá, hogy engedjen Judit szelíd erőszakjának, de nem bánta meg. Sőt úgy érzi, hogy eltudja fogadni szeretőjének érzelmeit és érzéseit, és viszonozni is szeretné. Ekkor Judit kézenfogta felhúzta és az asztalhoz vezette szeretőjét. Megkérte, hogy négykézláb ereszkedjen az asztalra fenekét pedig tolja ki. Lili meg is tette, így feneke kinyílva az álló Judit arca elé került, vérforraló csillogó látványt és bódító illatokat árasztva. A fiatalasszony még széjjelebb húzta a félgömböket és forró ajkával ismét dolgozni kezdett rajta. Tüzes lehelete újra begyújtotta Lilit, ki hangosan nyögött és egyre trágárabb szavakkal bíztatta Juditot. Nem is csalódott benne nyelve úgy járt a farpofák között, mint motolla.

Aztán megállapodott a már kitágult, kisimult kisluknál, nyelvét be-bedugva a laza kitágult gyűrűsizmok közé egyre nagyobb kéjt okozva ezzel Lilinek. Addig nyalta szeretője seggét Judit, amíg többször egymás után el nem élvezett, ezzel annyi puncinedvet eresztve, hogy az meg-meg cseppenve az asztalra hullott. Amikor már nem bírta tartani magát Judit szeretőjét felemelte és az ágyra fektette. Aztán semmire sem várva azonnal arca fölé guggolt hatalmas terpeszben így követelve saját jussát. Lilit az arca feletti látvány és erős bódító illatfelhő ismét meggyújtotta és heves nyelvcsapásokkal kezdte nyalni az imádott puncit. Judit nedvei azonnal megindultak folyamatosan csöpögve Lili arcára homlokára. Mindez csak jobban beindította a nőt, kimászott már többször elélveztetett punci alól, és az általa már kipróbált pózba állítva Juditot. Belekapaszkodva széthúzta a félgömböket, és a gyönyörűen kitáguló seggbe fúrt megmerevített nyelvét. Szinte belebújt a kívánatos fenékbe ezzel új dimenziókat nyitva meg Judit előtt. Addig nem is hagyta abba, míg szeretője a sok élvezéstől elgyötört hangján nem könyörgött nyugalomért.

Ezen este és éjszaka után még nagyon sokat voltak együtt várva a kedvező alkalmat, hogy Judit elválhasson, és Ők összeköltözhessenek. Ez meg is történt, és tökéletes harmóniában élik életüket azóta is.
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
piercingman_ ·
ez teccet rendesen.uh két csaj.

jobb nincs is,csakha közöttüklehecc...

de mér nagymama? lenne mindkettö 30..

maj legközelebb.még ilyen történeteket..

anyjafia ·
Azért szívesen ott lennék harmadiknak! Rettentő izgató lehet, amint két nő cicázik egymással, akár nagyi korban is, csak guszták legyenek!

AnnaRia ·
A fogalmazás, a helyesírás gyenge... mint igazi leszbikus azért élveztem, főleg a nedves részeket... az olvasás végén elővettem a felálló csiklómat, pár perc simogatás után már a kemény klitoriszomat húzogattam... jó negyedóra múlva szépen és dúsan csöpögtettem a fehérje foltokat az irodai parkettámra - a takarítónő majd jön és felnyalja... - a nagyobb és bőségesebb mennyiségű spricceléshez, hüvelyélvezéshez még több idő és más jellegű kényeztetés is kellene... :yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: