Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 17-18. rész

Tizenhetedik fejezet

Eva mindent pontosan úgy tett, ahogy a férje mondta. Lement a vendéglőbe, rendelt egy taxit a csodálkozó pincérek és vendégek kíváncsi tekintetétől övezve. Nem értettél, hogy mi történ azzal az elegáns hölggyel, aki még az előbb teljesen makulátlanul nézett ki, most pedig minden szakadt és piszkos volt rajta. Visszament a szállóba, letusolt, átöltözött, majd kiment a reptérre. Egy órát ült ott, amikor Cooper megjelent. Kicsit viharvert volt és látszólag nagyon ideges. Egyenesen az asszonyhoz ment, és leült mellé.
- Hová ment? - kérdezte ingerülten.
- Jó napot. Én már jól, és ön? - mondta gúnyos mosollyal Eva. A férfi keze ökölbe szorult, és a fog között sziszegte:
- Úgy is megint elkaplak, és akkor kiszedem belőled azt amit tudni akarok!
- Te ugyan még egyszer nem kapsz el! - mondta az asszony, és gyorsan átült egy csomó zajos turista közé, mielőtt még a férfi megint megfenyegette volna a pisztolyával

A repülőn sikerült üldözőjétől jó távol ülnie, és Londonba már várta a nővére. Még Velencéből felhívta.
- Na ott volt? - kérdezte izgatottan Mary.
- Nem csak ő! - szólta el magát Eva Adam tilalma ellenére. Elhatározta, hogy nővérét mindenbe beleavatja. Ha senkivel sem beszélhet ezekről a dolgokról, beleőrül. Mary most átnézett húga válla fölött és meglátta az ismerős mackós alakot.
- Á már értem! - nevetett, és odaköszönt a férfinak, aki megvető pillantást vetett rájuk. - Hú, de morcos!
- Egy percre sem maradhatok egyedül miatta. Gyere, majd mindent elmesélek. - beültek Mary kocsijába és elindultak a város felé.
- Na mesélj! - biztatta a nővére Evát, és ő el is kezdte mondani az eseményeket. Éppen ott tartott, hogy Cooper pofonvágta, mikor a férfi megelőzte őzet.

Vigyorogva benézett az ablakon, aztán teljes erőből nekiment a másik kocsi oldalának. A két nő nagyot sikoltott. Mary kétségbe esve próbálta egyenesbe hozni a kocsit Mikor már majdnem sikerült, a férfi megint támadt. Mary most hírtelen fékezett, így elkerülte az újabb ütközést, sőt az üldöző hátába került így. Hirtelen ötlettel gázt adott, és belement hátulról a másik kocsiba. Úgy látszik váratlan volt a támadás, mert a férfi elveszítette az uralmat a járműve felett, és neki ment az útszéli elválasztó korlátnak. A lányok még látták amint kiugrik a füstölgő kocsiból, és az öklét rázza feléjük.

Tizennyolcadik fejezet

Adam már két hete dolgozott a New Yorki ENSZ nagykövetségen, mint Mark- Edem Steward. Lázasan folyt a munka, fel kellett térképezni, hogy az előző bizottságnak hol sikerült teljes mélységig behatolni az iraki fegyverraktárakba, és hol nem mutatták meg nekik a teljes készletet. Voltak olyan helyek, ahova még el sem jutottak. Ki kellett dolgozni, hogy hogyan jussanak be ezekre a helyekre az érzékeny diplomáciai helyzet megsértése nélkül. Ebben az időszakban az ENSZ fel akarta térképezni Irak atomfegyver készletét. Bagdad látszólag belement a döntésbe, de valójában mindent megtett azért, hogy a világ ne kapjon teljes képet. Ha a bizottság túl messze merészkedett, egyből kiutasították az ország területéről őket, és hosszú hónapokig elhúzódó tárgyalások után folytathatták a munkát.

Adam feladata volt, hogy kisilabizálja, hogy hol lehetnek még olyan objektumok, amiről eddig nem is sejtették, hogy fegyvereket is rejthetnek. Még egy fontos feladata volt, meg kellett találnia a társát, és ki kellett találnia, hogy mit csináljon vele. A csoportban, akivel majd utaznia kellett, öten voltak. Egy dán atomfizikus, egy francia nyelvtanár, egy olasz fizikus, egy német műszerész, és ő, aki az amerikai adminisztrációt képviselte. Az olasz fizikust már az első nap kiejtette, a német műszerészt egy hét múlva. Maradt a francia és a dán. Igyekezett ezekkel barátkozni, de a dán mindenkitől elhúzódott.

Kezdett neki nagyon gyanús lenni, de aztán végül az élet hozta meg a megoldást. A franciával golfoztak a második hét vasárnapján, mikor az
megszólalt.
- Rendes gyerek vagy te Adam. Tudom a főnök azt mondta, hogy ne szóljak róla, de én leszek a társad. Tudod, hogy miben?
- Ó igen! Üdvözöllek a csapatban. - ütött Adam vidáman a másik hátára.
- Nem tudom, hogy ezt miképp gondolták, hisz meg kell beszélnünk, hogy hogyan viselkedjünk majd az arabok előtt. - sopánkodott a francia, akit Pierre Leblanchnak hívták, és eddig egy párizsi gimnáziumban tanított.

Az édesanyjával élt egy ötszobás lakásban közel a Notre Dáméhoz. Aztán mikor az idős hölgy meghalt, egyre jobban kezdte nyomasztani a nagy lakás, meg a hétköznapok unalma. Nem volt még idős. Szőke hajából még csak egy pár ősz szál kandikált ki. Nagy szűke szemei okosan csillogtak, és a reggeli futások megőrizték teste ruganyosságát. Tulajdonképpen csinosnak is lehetett mondani. Volt is egypár futó kapcsolata, de az anyja mindig elmarta a lányt. Végül már nem is próbálkozott. Szóval végül eladta a lakást és az árából a nyári szünetben kiment Kaliforniába. Itt ismerkedett meg Ben Moorgennel pár hónapja. Egyből beszervezte, Leblanch pedig örült az újabb kalandoknak.

- Fönt mindenki bizalmatlan! - rándított egyet a vállán Adam és arra gondolt, hogy vajon honnan szedte ezt az embert Ben Moorgen?
- Te izgulsz? Mert én nem! - lelkesedett Leblanch és félelem világított a szeméből. Adam nagyot suhintott az ütőjével, és a labda messze szállt, majd az ötös lyuktól tíz centire megállt. Amíg mentek a labda felé Adam agya járt. - Ezt a dilettáns barmot azért akasztották a nyakamba, hogy biztosan lebukjunk. Az lenne a legjobb, hogyha a tízes lyuknál a tóba dobnám, vagy agyonütném az ütővel, és bedugnám egy bokor alá. De nyugalom! Még nem lehet, mert akkor Moorgen mást küldene helyette. Fél az ürge, de rettenetesen. Hátha le tudom beszélni az egészről.

- Miért vállaltad a feladatot? Nagyon veszélyes, és ha jól látom te még kezdő vagy?!
- Kalandvágyból. De már bánom!
- Jól kiképeztek?
- Ó igen. Egy hónapot voltam a táborban.
- Jó, hogy nem levelezőn végezte el! - zsörtölődött magában Adam.
- Te, nem akarsz kiszállni? - szólalt meg hangosan.
- Jó lenne, de aláírtam egy szerződést, hogyha két éven belül kiszállok, ki kell fizetni a kiképzést. Nekem nincs annyi pénzem. - Adam ebben a pillanatban határozta el, hogy felvilágosítja a férfit.

- Pierre, gyere, üljünk le oda, arra a padra. - leültek - Figyelj! Nekem is nagyon szimpatikus vagy. Szóval haver! Azért mondom, hogy tudd, és dönthess. Téged alaposan átvertek. Egy hónap alatt senkit sem lehet rendesen kiképezni egy ilyen nehéz feladatra. Minket azért küldenek oda, hogy elvégezzük a feladatot, és utána szépen meghaljunk. A feladat nem is olyan lényeges, csak engem akarnak kicsinálni, mert megtudtam róluk valamit, és rád azért van szükség, hogy biztosan lebukjak. De te is meg fogsz halni.
- Úristen! Mon dieu! Most mit csináljak?
- Hát van egy ötletem! Úgy intézzük, hogy helyetted Ben Moorgen utazzon. Így bosszút állhatsz azért, hogy így átvert.
- Add elő magadat! - lelkendezett a francia.
- Az utolsó nap kisseb balesetet fogsz szenvedni.
- Mi? - meresztette ki a szemeit a leendő áldozat, és összerázkódott.

- Na ne félj, semmi komoly. Mondjuk, kijövünk ide még egy utolsót játszani az utazás előtt, és beleesel a tóba. Majd azt mondjuk, hogy elájultál, és mesterséges légzést kellett adnom mielőtt még a golf autón bevittelek volna. Majd ragaszkodunk hozzá, hogy kihívják a mentőt. Ha elég vizes leszel, és kellőképpen nyavalyogsz, biztosan bevisznek. Egy - két napig tuti, hogy nem engednek ki.
- Így jó, de mi lesz a pénzemmel?
- Mennyit ígért az a szemétláda?
- Félmilliót.
- Tőlem kapsz egyet.
- Bon, így jó lesz!
- Na gyere, meghívlak egy koktélra, a nagy ijedségre.
- Bon, de inkább konyakot kérek.
Folytatások
3963
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4548
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3560
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3553
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3851
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
7771
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4403
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4239
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4295
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4480
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hasonló történetek
4480
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4295
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: