Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Be nem teljesült álom - egy kicsit másképp

Kopogtatásomra egy középkorú férfi nyitott ajtót és kísért be. A férfin kívül még öten voltak benn a szobában. Megkérdezték hajlandó vagyok-e rabszolga módjára minden parancsukat teljesíteni. Bólintottam, de szinte rögtön meg is bántam, mivel tudtam már csak a "könyörületességükben" bízhatok.

A kérdésemre miszerint hányan vesznek részt a játékban, csak sunyi vigyorgás volt a válasz.
- Vetkőzz le! -szólt az első parancs.
Mikor a tangám is lekerült rólam, igyekeztem takargatni a nunusom, de megtiltották. Az egyikük kivitte s ruháim a szobából, egy másik letakart egy lepedővel. Lekísértek egy az utcán álló minibuszhoz. Mikor beültünk (én két férfi közé kerültem) levették rólam a lepedőt. Ujjal mutogattak rám és amellett, hogy nagyon megalázó volt valahol... mélyen... izgató is! Megálltunk, rámterítették a lepedőt, és bevezettek az épületbe, felkisértek egy tornaszőnyegre és letépték a lepedőt.

Most vettem csak észre, hogy a hat kísérő mellet még hat férfi várakozik. Szinte lyukat égettek a bőrömbe pillantásaikkal. Egyikük elmondta, hogy birkózni fognak velem és nekik minden eszköz megengedett, mert jól akarnak mulatni. Én meg csak álltam tizenkét férfi gyűrűjében. És már jött is az első versenyző:
Egyik kezével a mellem fogta meg, másikkal a nunusom felé nyúlt. Én kidugott fenékkel hátráltam, ezzel teljes bepillantást engedve lyukaimra (persze nem direkt) és szégyelletem, hogy nem tudok védekezni és közben ő folyton a hasam alá nyúlkált. Egyikük mögém lopózott, megfogta popóm egyik félgömbét, a másik kezével pedig benyúlt a nunámba. Felsikoltottam. Ez csak még jobban tüzelte őket. Nemhogy a hátulról támadót nem tudtam leszerelni, még az első is benyúlt. Próbáltam védekezni, de a földre zuhantam, és ők csikiztek, fogdostak, markolásztak, sőt segglyukamba is be akarták dugni ostromló ujjaikat!

A körben állok csak jelre vártak, hogy tapizhassanak. Próbáltam menekülni de a begerjedt nézők közül még kettő rám ugrott, és szétfeszítették a lábaim, eddigi ellenfeleim pedig melleim markolászták, csiklóm morzsolgatták, és feszítették szét a seggem. Nem tudtam védekezni két kézzel négy kéz ellen. Teljesen elvesztem, mikor még ketten odajöttek és lefogták a kezeim. Hatan gyötörtek ezért csak vonaglani és sikítozni tudtam. Erre még jobban bevadultak, ezért nevetve, sikítva, rángatózva mentem el. Erre minden oldalról rám vetették magukat és gyötörték a seggem, mellem, nunusom. Nem tudom meddig tartott ez, mert hirtelen elsötétült a világ...
Legnagyobb döbbenetemre, a szivacson tértem magamhoz meztelenül, "kiterítve" egy iskolányi férfi tekintetének tüzében.

Remélem, nem veszed sértésnek, hogy átalakítottam a story-d, kedves Mazotto! Írj légyszi mailt:
mimimimi@citromail-.hu
MiMiMiMi
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hitokiri ·
Épp most olvastam a másik történetedet is...mindkettő nagyfokú mazohizmusról árulkodik. Fordulj orvoshoz.

szöszke lány ·
hát ez szar volt.... :rage: Először is kétlem hogy ennek a történetnek bármilyen igazság alapja van... :rage: Másrészt ha mégis igaz lenne...Akkor szar annak akivel megtörtént.... Harmadrészt talán lekellett volna irni az elözményeket mert igy elég értelmetlen hogy ki az a hülye aki belemegy egy ilyen játékba.... :rage: Max. a kurvák... :smiley:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: