Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátból pasi

Nem régen történt meg velem ez a kis történet. Lehet olvasva nem annyira izgató, de elhihetitek, hogy fantasztikus élmény volt számomra, mert ez volt az első.
A srácot rég óta ismerem, de soha nem fordult meg a fejünkben, hogy bármi lehet köztünk... de másképp alakult.

Délután 4 óra, szobrozom a park kellős közepén, Ádám sehol.
Komolyan kezdtem aggódni, hisz soha nem késett. Pár-perc múlva megpillantottam, egy lánnyal. Micsoda? Összeszedett valakit és nekem nem is szólt? 3-as tali lesz? Jaj, most mit csináljak? Elkalandoztam: féltékenyen tekintettem feléjük, mert most, ahogy látom egy másik lánnyal, hírtelen engem is kezdett érdekelni, mint pasi. Gondolataimból arra eszméltem fel, hogy Ádám közeledik felém és alig pár méterre van tőlem, egyedül. Hol a csaj? Mindegy nem is érdekelt, oda ért puszi puszi, de én kicsit csalódottan néztem rá.
- Valami baj van? – kérdezte.
- Nem semmi! - mondtam.
- Ugye nem vagy féltékeny?
- Mért lennék?
-A lány egy régi barátom, semmi több.
- Jó, nem tartozol magyarázattal, hogy kivel mászkálsz az utcán, hiszen csak a barátom vagy, nem a pasim. -motyogtam.
- Nagyon jó barátod, de hagyjuk, ki találtam mára egy kis filmezést nálam, ok? - válaszolta.

Boldogan mondtam egy igent, de magam sem értettem lelkesedésem. Oda értünk hozzájuk, egyedül voltunk, sehol senki. Ez meglepett, mert nem nagyon voltam nála még úgy filmezni, hogy a szülei vagy az öccse otthon ne lettek volna. Leültem a kanapéra. Úgy látszik készült, mert az asztalon kukorica és üdítő volt, a videóban meg bent volt a kazi. Elindította a felvételt és szorosan oda ült mellém. Hirtelen bizsergés járta át a testem és a szívem egyre gyorsabban kalapált. Megérezhette, mert pár perc után megfogta a kezem és közelebb húzott magához. Félve rápillantottam, nem mertem mozdulni. Ő mosolygott.
- Ugye nem félsz?
- Nem. - válaszoltam.
- Mondtam már hogy nagyon tetszel nekem?
- Azt hiszem még nem - válaszoltam. Épp hogy kimondtam, az ajkamon éreztem forró száját. Gyengéden csókolt meg és finoman tolta át a nyelvét a számba. Szétváltunk, mosolyogva néztünk egymásra. Kaján mosollyal megkérdezte, nem akarom-e megmasszírozni a vállát? Bólintottam, és mondtam, hogy szívesen. Levette a pólóját, feltárult izmos teste. Leült a földre a két lábam közé.

Már egy ideje masszíroztam, mikor hirtelen megfordult, szembe velem és újra megcsókolt. A keze a hátamon lassú simogatásba kezdett, majd a hamar megszabadított a falatnyi toppomtól és a melltartómtól. Átadtam magam az érzésnek, ami akkor fogott el a legmélyebben, egy érzés, ami megmagyarázhatatlan és legbelülről jön. Simogattuk, puszilgattuk egymást. Ő szép lassan testemet csókokkal árasztva egyre lejjebb és lejjebb haladt, míg el nem érte altestemet .Kigombolta nadrágom és magam sem tudom, hogy de egy rántással a bugyimmal együtt leszedte rólam. Szétnyitotta lábaimat és szájával beférkőzött hajlatomba. Hosszan apró puszikat nyomkodott nagyajkaimra, véletlenül sem érintve a legbelső területeket. Már az őrület határán voltam, érezni akartam nyelvét magamban. Ezt észre vehette és mégjobban kínzott, azzal, hogy nem használta nyelvét. Mikor már teljesen lemondtam róla, hogy valaha is belémnyal, egy fantasztikusan nedves vastag valamit éreztem, ami teljes egészében végig ment a puncimon. Ez a nyelve volt, végre... Egyre mélyebben, egyre nagyobb szenvedéllyel kóstolgatta, nyalogatta csiklómat, közben az ujjait is használni kezdte.

Hullámzott a testem, alig bírtam visszatartani magam. Csak nyalt és nyalt, majd egy váratlan pillanatban átestem életem első orgazmusán. Nagyon jó érzés volt és tudtam, ezt vissza kell adnom. Eltoltam magamtól, lecsúsztam a földre vállánál fogva hátra döntöttem, megcsókoltam, majd lejjebb csúsztam, hogy elérjem férfiasságát. Lehámoztam róla nadrágját a boxerjével együtt és kezembe vettem kemény, méretes falloszát. Finoman hátra húztam a bőrt, lejjebb hajoltam, hogy jól hozzá férjek. Bal kezembe megfogtam heréit és játszadoztam velük, közben apró csókokat hintettem falloszára és makkjára. Halk nyögésekkel nyugtázta, hogy nagyon jól csinálom. Ezen felbátorodva, számba vettem meredező, nyáltól síkos férfiasságát és mohón szopni kezdtem. Szívtam, szoptam, nyalogattam, ahol csak értem, jobb kezemmel simogattam. Rettenetesen jó érzés volt, hogy ekkora örömöt tudok szerezni valakinek. Éreztem, hogy hamarosan élvezni fog, mert egyre jobban nyögött. Hirtelen abba hagytam, nem akartam, hogy elélvezzen, még nem. Azt szerettem volna, ha bennem teszi meg. Kérdőn nézett rám, de a következő pillanatban felült, nadrágjához nyúlt és elő vett egy csomag óvszert.
- Akarod? – kérdezte.

Megcsókoltam, ezt igennek vette és felhúzta az óvszert. Gyors mozdulattal átfordított és megcsókolt, ez alatt belém hatolt. Nem fájt. Egyáltalán nem. Eléggé be voltam indulva ahhoz, hogy ne vegyen észre. Lassú ütemes mozgásokkal mozgott bennem, a testem hullámzott. Egyre jobb érzés volt és egyre gyorsabban folytattuk. Ziháltunk mindketten én közel voltam a második orgazmushoz, ő elég jól bírta. Jeleztem, hogy lassítson és szóltam, hogy szeretnék fordulni. Nem nagyon értette, hogy miért, de engedelmeskedett, és én feljebb csúsztam, hogy kijöjjön belőlem. Hanyatt fektettem és ráültem, de még nem bele. Tetszett neki, hogy átveszem az irányítást, de mondta, hogy nem túl jó ötlet, rögtön lovagló pózzal próbálkoznom.

- Ne aggódj! - szóltam és nagyon lassan bele ültem. Eleinte nem fájt, amíg félig volt bennem, de jobban belecsúsztam, tövig akartam érezni őt. Hirtelen ellenállásba ütköztem, de abban a pillanatban tovább is ment és egy kisebb fájdalom járta át az alhasam. Most szakadt át a szűzhártya gondoltam, de folytattam. Lassú finom mozgások, majd egyre gyorsabb. Vad szenvedélyes tempót diktáltam, Ádám nagyokat nyögve derekamat egyre jobban szorította. Nagyon élveztem, hogy én diktálom a tempót. Újra orgazmus közeli állapotba kerültem, annyira, hogy nem bírtam tovább. Éreztem Ádám is így van ezzel, mert megszorította derekamat. Tudtam engedni kell az érzésnek, oda nyúltam kezeihez és jobban összeszorítottam. Együtt élveztünk el. Mennyei érzés járta át a testem, hihetetlen forrósággal vegyítve. Leálltam és ráfeküdtem, még bennem volt. Megcsókolt, majd a fülembe súgta, hogy köszönöm, ennyire jó még soha nem volt senkivel. Leszálltam róla és lehúztam az óvszert. Befejezésként az összes ondót lenyaltam férfiasságáról. Majd felkeltünk és bementünk a szobájába, egymás karjaiban aludtunk el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Unalmas, hogy vágyakozó fiúk így akarják világgá kürtölni, mire vágynak.
A fő momentum, hogy a srácnak orálozik.
Egy nő sokkal többet írna az érzéseiről, gondolatairól. És nem sugallna olyat, hogy minden orgazmusa után kötelező leszopnia a pasit!
Viszonylag kevés helyesírási hiba, korrekt szóhasználat, csak éppen átsüt rajta a férfi ego.

Piros Pille ·
Hát, hát...
Nem lenne baj, hogy az egészet csak kitaláltad, de jól kell kitalálni.
Attól, hogy egy lányról azt állítjuk, hogy ártatlan, még nem lesz az. Úgy is kell viselkednie a történetben, hogy elhigyjük neki.
Olvasd el DREAMER 3-as álomsorozatát, és megérted, miről beszélek. Az a fiú valóban szűz.
Félénk, tétova, izgatott. A Te lányod nem volt az. Na, jó, izgatott, igen.

Most jól ledorongoltalak, bocs, pedig egész jó az írásod, csak az alap felvetéssel van hiba.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: