Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balatoni nyár 2.

Mivel az ország minden részéről jöttek táborozni, különböző vonatokkal mentek a csoportok. Tudtam, hogy mi csak késő este fogunk haza menni a kisbusszal. Közben megtudtam, hogy lesz még két utasunk, a Laci meg a haverja. Micsoda véletlen.
Ebéd után oda jött hozzám az a bizonyos barát, s megkérdezte, beszélhetne-e velem néhány percet. Miért ne? Az ő neve Tomi. S elmondta, hogy reggel lent sétált, s látott minket a Lacival, s nagyon begerjedt, de ő még sose volt lánnyal, s hogy én fantasztikus vagyok, s nem lennék-e olyan kedves…
A pofám leszakad. Gondoltam. Ilyen arcátlan legyen valaki. De belémütött a kisördög.
- Most még mártózom egyet a Balcsiban, utána meglátjuk. De ha gondolod, gyere te is.
Így hát beúsztunk jó mélyre, a part már alig látszott, de a víz csak épp a mellem fölé ért. Elé álltam, s megmarkoltam neki. Láttam az arcán a döbbenetet.
- Ezt akarod, nem?
- Iigeen. De itt?
- Nyugi. Ez csak a kezdet.

Megcsókoltam, s nem habozott visszacsókolni. Más csók volt ez, mint a reggeli. Lágyabb, lassúbb, de ez se rossz. Jóval maflább volt barátjánál, kezét a mellemre tettem, de akkor már vette a lapot. Finoman, lassan, óvatosan ért hozzám, közben mindig az arcomra pillantva. Mennyire különböző a két srác!!!
Amikor kezét a bugyimba rakta, szóltam, hogy elég a vízből, most már menjünk ki. A faházig hosszú volt az idő, közben szinte megszáradt a bőrünk. Közben megmondtam neki is, hogy még szűz vagyok, ezért csak kezezés meg szájmunka jöhet szóba.
Amikor beértünk a szobába, az ágyra döntöttem, ismét megcsókoltam, majd lefejtettem naciját, s a néhány órás tapasztalatommal elkezdtem kíméletlenül szopni, szívi, nyalni. Amikor kő kemény volt, fülé térdeltem, melleimhez dörzsöltem, majd hasamhoz, ágyékomhoz is neki-neki dörzsöltem, majd szóltam, most te jössz.

Megfordított, most én feküdtem, s ő kezdett dolgozni. Toltam a fejét a melleimhez, aztán végre feltalálta magát. Gyengéden masszírozva haladt egyre lejjebb. Nyelvmunkája során nem éreztem az éjszakaihoz hasonló görcsös gyönyört, de nagyon jól esett, s nedvesedtem rendesen. Közben lábaimat simogatta, így én csúsztattam fel két ujjam. Aztán engedtem neki is. Kezével és szájával egyaránt azon munkálkodott, hogy a gyönyör útján vezessen, de azért érződött tapasztalatlansága. Ezért én is odanyúltam, dörzsölgettem magam, s nem sokára orgazmusom lett. Hogy ő se maradjon ki a jóból, ismét kezelésbe vettem, de kértem, hogy szóljon, mielőtt elmegy, mert nem szeretném lenyelni. Miután elélvezett, megcsókolt, s megköszönte a fantasztikus délutánt.

Éppen öltözködni akartam, amikor észrevettem, hogy Laci az ajtó melletti széken ül.
- Nos, kedves csoportvezető kisasszony, ajándékul neked, mert mindkettőnknek jó szolgálatot tettél, olyan élményben részesítünk, mint még soha. Mögém állt, s a nyakamat csókolta. Kezdtem kellemetlenül érezni magam, s ezt érezte ő is. Nyugi! Lazíts! Felváltva csókoltak, izgatták a melleim, ujjaztak, nyaltak, sőt még análisan is ujjazott valamelyikük (korábban ilyet még nem csinált senki, s hát fájt egy kicsit, de kellemes is volt), s hát cserébe én is felváltva húzogattam a bőrüket, nyaldostam, ha értem…
Aznap sokadszor éltem át fantasztikus bizsergést.
A kisbuszban hazafelé már nem történt semmi. Leginkább aludtam az úton, mivel az éjszaka rövid volt.

Pesten egy-egy puszival búcsúztam a srácoktól, Lacival utána még kétszer találkoztam, de csak beszélgettünk. Azóta több, mint tíz év telt el, közben én is felnőttem. Néha eszembe jutnak, de fogalmam sincs, mi lett velük, megállják-e a helyük az életben. Ja, és az akkori barátom persze nem tudta meg a nyári kalandom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Itt már érezhetően lemerült a mesélőkéd!

donpepe ·
Öszintén szólva én az első után teljesen más folytatást vártam, s emiatt csalódtam. Maga a történet is túl rövidre és egyszerűre sikerült, inkább hagytad volna abba az első után!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: