Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az izgató főnökasszony

Megosztom veletek egy munkahelyi kapcsolatom történetét. Mivel nem szeretnék kellemetlen helyzetbe hozni senkit, ezért megváltoztattam mindenki nevét. Ha esetleg valaki ráismerne a szereplőkre, vagy épp magára a történetre, az meg úgy is ismer engemet, úgyhogy mindegy…
Az előző munkahelyemen már egy éve próbáltam túlélni a mindennapok megpróbáltatásait, amikor profilbővítés címen átalakították az egész céget. Ez természetesen újabb dolgozók felvételét is hozta magával. Hát ennek aztán végképp nem örültünk! Újabb kibírhatatlan, tehetetlen kezdőket betenni hozzánk? Na, még mit nem! Norbival, a legjobb haverommal elhatároztuk, hogy már az első nap elkezdjük csesztetni az új embereket, bízva benne hogy egypáran úgy is elmenekülnek.

Eljött az első nap! Szokásomhoz híven három perccel a munkaidő kezdete után sétáltam be a munkahelyemre, ahol az első utam az újoncokhoz vezetett. Na, itt jöttek a meglepetések sorozatai.
Elsőként a főnök asztala körül egy tucat nő állt. Amikor megfordultak, akkor döbbentem le igazán! Mind fiatal, 19-38 év közöttiek voltak. Ezt felfogva egy pillanat alatt megváltoztattam aznapi tervemet a ’szívatással’ kapcsolatban. Norbi már az asztalnál ült, és írta össze a neveiket és adataikat. Ekkor lépett oda hozzám a főnököm, és megkért, hogy menjek vele.
Hát legyen! Gondoltam magamban!
Átmentünk a szomszédos teremben, ahol megpillantottam egy újabb nőt. De még milyen nőt!
- Bemutatom az új csoportvezetőt, Melindát. Szólalt meg a főnököm.
- Szia! Szólalt meg elhalkuló félénk hangon.
Egy – két másodpercig csak néztem! Megszólalni sem tudtam! Ledöbbentem! Ilyen nő is van a világon? Amit szeretek a nőkben, az minden megtalálható benne. Magas, vékony testalkatú, ám mégis formás mellek, formás fenék. Kékes szemei szinte mosolyogtak, barna hosszú hajáról meg nem is beszélek! És mindezek tetejében még 3-4 évvel idősebb is nálam! Mindig is imádtam az idősebb nőket.
Meglepődöttségem biztos látszott rajtam, mert elmosolyodott, és felém nyújtotta kezét.
- Szia! - szólaltam meg félénken…
Csak mosolygott, bírta a helyzetet hogy ennyire zavarba jöttem tőle.
Ezek után visszamentem a többi újonchoz és elkezdődött az ismerkedés.
A következő időszakban azon kaptam magamat, hogy jó kedvvel indulok a munkahelyre, ráadásul még időben oda is érek.
Szóvá is tették ezt a többiek, akik az egy éves tevékenységem alatt kiismertek.
Hát igen! Próbáltam leplezni érdeklődésemet az új csoportvezetőnk felé, de egyszerűen nem ment.

Munkakörömnél fogva folyamatosan mellette kellett lennem, ami egyáltalán nem volt ellenemre. Persze eleinte még csak szólni sem mertem hozzá. Nem akartam egyetlen hülyeséget sem mondani, vagy tenni, amivel égethetném magamat. Így telt el az első három hónap, amíg a próbaidő le nem tellett. Mivel páran túlélték a kiképzést, gondoltuk meglepjük őket egy kisebb céges bulival. Azt hozzáteszem, hogy valami miatt mindig tartottunk bulit! Ha egy időben 2-3 névnapos, esetleg szülinapos akadt, akkor egy köztes időben tartottunk az egészségükre egy-egy bulit. Röviden 2-3 havonta egy-egy buli.
Mit ad Isten, épp 1-2 nap volt nőnapig, úgyhogy semmi sem tántoríthatott el minket a bulizástól! Norbival folyamatosan benne voltunk mindenféle hülyeségben, úgyhogy elkezdtünk szervezkedni. Mindenkit egyesével, személyesen kértünk meg hogy jöjjön el az összejövetelre.

Eljött a buli napja. Ilyen izgatottságra nem is emlékszem. Folyamatosan járt az agyam, hogy is legyen, hogy is kerülhetnék közelebb Melindához. Tudtam, hogy csak ilyen helyzetben van lehetőségem közeledni hozzá, mivel a munkahelyen folyamatosan volt valaki a közelünkbe.
A városban egy felkapott vendéglőben foglaltunk helyet, ahol egytől egyig mind a húszan megjelentünk. Véletlenül (vagy ki tudja?) éppen Melinda mellé kerültem az asztalhoz. Több sem kellett. Folyamatosan vele voltam elfoglalva. Rengeteget beszélgettünk, kicsit ittunk és táncoltunk. Éreztem, hogy nagyon kell! Iszonyú jó érzés volt lassúzás közben kissé átölelni, és nézni felszabadult, vidám arcát. Az elmúlt három hónap nagy kihívás volt számára, csakúgy, mint nekem.

Már hajnali kettő felé járt, amikor egyik pillanatról a másikra elszomorodott. Amikor rápillantottam, észrevettem, hogy a telefonját markolássza.
- Mi a baj? Mi történt? Kérdeztem kissé felzaklatott hangulatban.
-Á! Semmi baj. Beugrik értem a férjem. Válaszolt kicsit összeszedve magát.
Éreztem rajta hogy ez nem szívből jött öröm meglepetés. Hát nekem sem az volt!
Azt már tudtam róla, hogy van férje és két kisgyermeke, de ezek ellenére bíztam benne, hogy esetleg sikerül vele összejönnöm valaha.
Most ez a kis remény mintha eltűnt volna egy perc alatt. Összeomlottam…
Jött a férje, aki maradt még 10-15 percig, aztán szépen elmentek.
Iszonyú érzés volt látni, ahogy elmennek! De hát ez van! Nem lehet mindig szerencsém…
Következő héten ismét elkezdődtek a késéseim! Látták rajtam a többiek, hogy nincs rendben valami. Kérdezgettek folyamatosan, de nem mentek semmire. Melinda is érezte, hogy nagyon nem vagyok rendben. Kérdezgette is hogy mi a bajom. Már vagy ezerszer kérdezte, amikor végre kiböktem:
- Szerelmes lettem.
- És ez olyan nagy gond? Kérdezte kicsit együtt érezve velem…
- Hát igen! Mert vannak lehetetlen helyzetek!
- És mi a lehetetlen? A szerelmeseknek nincs lehetetlen.
- Tudom, de ez akkor is más. Ez egy lehetetlen szerelem. És ezzel elfordultam tőle, és elindultam a dolgomra.
Így utólag már tudom, hogy magára ismert! Tudta, hogy Ő róla van szó.
Próbáltak vidítani, de nem nagyon ment.
És akkor jött Ő!

Egyre többet kezdett beszélgetni velem. Szünetekben is megkeresett, és szóval tartott.
Elvoltam vele, de nem igazán hozott tűzbe a gondolat.
Így telt az idő, egészen a névnapomig. Ekkor szerveztek egy kis összejövetelt kimondottan nekem. Valóban meglepetésként ért, amikor Melinda pezsgővel a kezében odalépett hozzám a névnapomon.
- Boldog névnapot te butus! És adott két puszit.
Csakhogy ez kicsit más puszi volt! Szinte érintette az ajkaimat, és éreztem benne egy csöppnyi vágyat.
Nem akartam hinni az érzéseimnek! Egész nap csak Ő járt a gondolataimban…
Munka után megtartottuk a köszöntőt, és elindult mindenki hazafelé.
Alapjában mindig utoljára távozom az ilyen összejövetelekről. Most is így tettem. Miközben a főnököm előkereste a már megint eldugott kulcsait, az előtérben ott állt Melinda. Elindultam kifelé. Az ajtóban megfordultam, és ránéztem.
- Úgy látom már jobb a kedved. Jegyezte meg.
Ekkor egy szó nélkül közelebb léptem, megfogtam a kezét és az arcához hajoltam.
- Most nem szabad… húzta el magát.
Azt nem tudom, hogy honnét vettem a bátorságot mindehhez, de akkor és ott meg kellett próbálnom.

Valahol bántott az elutasítás, de tudtam, hogy már nem kell sok.
A következő időszakban ismét magamra találtam. Újra szerettem munkába járni, újra a közelébe akartam lenni.
Egyre többet beszélgettünk, egyszer-kétszer hazavittem autóval (legalább is a buszmegállóig).
Egyszer csak összeszedtem minden bátorságomat, és amikor kettesben maradtunk, mélyen az igéző szemeibe néztem.
- Holnap délután tudsz egy kis időt szakítani rám?
Kicsit gondolkodott, majd kissé lehunyta a szemeit
- Igen. Holnap jó lesz…
Több sem kellett! Magamhoz húztam, és megsimítottam az arcát.
Kicsit megszeppenve pillantott ismét rám, de már nem tudott ellenkezni.
Az ajkához hajoltam, és egyetlen apró csókot adtam neki. Nem tiltakozott.
Ezért újra megcsókoltam. Ezt azonban már viszonozta. Isteni érzés volt csókolni! Eltűnt az egész világ. Csak Ő volt az egyetlen! Minden érzékszervem csak Ő rá irányult.
Pár másodperc volt az egész, de nekem perceknek tűnt. Ezt még az éppen aktuális barátnőmmel sem éreztem mindezidáig!

Másnap megbeszéltük, hogy a város szélén találkozunk. Mindketten előbb értünk a megbeszélt helyre. Ott átült az autómba, és egy általam jól ismert folyóparthoz mentünk. Egészen odáig (ami kb. 5-7 perc lehetett) egyetlen szót nem szóltunk egymáshoz. Mikor megálltam az autóval egy eldugott helyen, egymásra néztünk, és szó nélkül megcsókolt.
Miközben csókoltuk egymást, a kezeim elkezdték felfedezni a testét. Be akartam pótolni mind a hat elvesztegetett hónapot, érezni akartam az egész testét. Hosszú percekig csak csókoltuk egymást, majd nagy nehezen szétváltak ajkaink, és kényelembe helyeztük magunkat. Az üléseket hátradöntöttük, Ő hanyatt feküdt, én pedig követtem a testét.
Vékony blúzát könnyedén kigomboltam, majd szétnyitottam. Mesés látvány tárult elém!
Fekete melltartójából már szinte kibújtak a mellei. Újra érezni akartam érzékien játszadozó nyelvét.

Miközben csókoltuk ismét egymást, kezemmel most már merészebb helyeket keresgéltem. Hamar rá is leltem, miközben a nadrágját gomboltam szét.
Felemelte csípőjét, ezzel utat adva a vetkőztetéséhez. Eközben Lehúzta rólam a pólómat, és ő is elindult felfedezni.
Hamarosan lekerült minden ruha rólunk, miközben végigcsókoltuk egymás testét.
Kezeivel már a merev péniszemmel játszadozott, amikor mélyen a szemeibe néztem.
- Biztos vagy benne hogy akarod?
- Hát persze! Szólalt meg, miközben megszorítva kemény szerszámomat, egy nagyot rántva megfeszítette.
Ismét megcsókoltam, de csak rövid ideig, mert elindultam a testén lefelé.
Megpusziltam a nyakát, majd lassan haladva eljátszadoztam mindkét mellbimbójával. Itt elég sok időt eltöltöttem, mivel imádom érezni a merev mellbimbók játékát.

Iszonyúan felizgult erre. Ahogy haladtam a hasa felé, éreztem, hogy remegés járja át egész testét. Mire leértem a puncijához, már éreztem, hogy gyengén nedvezik. Nyelvemmel előbb csak a csiklóját nyalogattam, majd amikor éreztem, hogy ismét megfeszíti testét, egészen a hüvelye kezdetéig körbe nyaltam a kéjes punci nedvét. Minden nőnek más az íze. Az övé nagyon édes, finom illatú és ízű volt. Nem tudtam vele betelni. Egyre mélyebbre hatolt nyelvem, miközben egyre csak húzta a fejemet, hogy abba ne hagyjam. Jó ideig elnyalakodtam, miközben egyre hangosabban sikongatott. Nagyon élvezte ezt a helyzetet. Ekkor az jutott eszembe, hogy egy férj mellett hogy lehet ennyire kiéhezve erre az érzésre. Nem gondolkodtam sokat. Inkább kiszabadítottam kezei közül a fejemet, és fölé hajolva kissé széttárt lábai közé hatolva egy mozdulattal hüvelyébe helyeztem péniszemet.

Felsikoltott az érzéstől! Nekem sem kellett volna sokkal több! Nedves nyállal keveredett puncinedvben úszó, forró hüvelye olyan érzést adott át, amitől a behelyezés pillanatában legszívesebben elélveztem volna, és elöntöttem volna még forró spermával.
Egyedül az tartott vissza, hogy lássam abban a pillanatban az arcát, mikor épp elélvez.
Nem kellett sokat várnom rá! Pár mozdulat és összerándulva elélvezett. Egy pillanatra mozdulni sem bírt, akkorát élvezett. Ez épp elég volt ahhoz, hogy egy pillanatra visszaessek az orgazmusomhoz vezető úton. Lassan kinyújtózva jelezte, hogy neki már megvolt az érzés. Gondoltam, ha már együtt vagyunk, akkor színesítsük is a szexet.

Kiszálltam forró nedves puncijából, és megemelve csípőjét irányítottam az újabb pozícióba. Feltérdelt az ülésre, előre hajolt, és megtámaszkodott. Mögé térdeltem és újra a nedves puncijába hatoltam hátulról. Egy perc sem kellett és ismét összerándult az élvezettől, ami magával rántott engemet is. Mikor éreztem, hogy jön az orgazmusom, megszorítottam csípőjét, és mélyen belé nyomva szerszámomat egy óriásit élveztem belé. Éreztem, hogy érzi a belövellést, mert ismét megrándult egész teste. Az összes hat hónap alatt felgyülemlett feszült energiámat egyetlen pillanat alatt átadtam neki.
Fél percig meg sem bírtunk mozdulni az orgazmustól.
Ezután hasra ereszkedett, fejét oldalra hajtva elterült alattam. Nagyon hosszú ideig csak feküdtem rajta, és hallgattam, hogy dobog pici szíve.

Éreztem, hogy csendesül, hogy nyugszik le felzaklatott, orgazmustól megmerevedett teste.
A telefonom jelezte, hogy minden jónak vége kell hogy érjen. Elfelejtettem lehalkítani, így aztán elég rosszul esett, hogy neki áll csöngeni az a kis kramanc. Ráadásul épp a barátnőm keresett, ami aztán hamar visszahúzott a paradicsomból a földre.
Összeszedtük magunkat, visszavittem az autójához, és elbúcsúztunk. Másnap, amikor megláttam, felidéződött bennem az érzés, amit átéltem vele, így aztán folyamatosan kívántam a testét.
Aznap Ő zárta a céget, úgyhogy maradtunk még fél órát. Az ajtóig eljutottunk, de ott ráfordítottam az kulcsot belülről, és kezét megfogva visszamentünk a terembe, az első asztalig.
Ismét egymásnak estünk. Csak csókoltuk egymást, és nagyon rövid idő alatt lekerült róla a ruhája.
Különösebben nem vetkőztem neki, mert már iszonyúan kívántam a testét. Letoltam a nadrágomat, felfektettem az asztalra, és pillanatok alatt a puncijában jutottam. Iszonyú hamar fel tudott izgulni, így két perc sem kellett és elélveztünk mindketten. Orgazmus közben olyan érzést tudott átadni, ami magával rántott engemet is, és akaratom ellenére el kellett élveznem. Ezt pár perc csókolózás követte, ami újra felizgatott annyira, hogy ismét el tudtam juttatni az orgazmushoz. Igaz nehezen ment, de azt a pillanatot átérezni, ahogy elélvez, leírhatatlan és minden erőlködést megért.

Ez így ment hosszú hónapokig. Hol a munkahelyen maradtunk tovább, hol az autó adott lehetőséget az együtt létre. 2-3 alkalommal el tudtam hozzá menni, amikor egyedül volt otthon, ahol aztán kiteljesedett szexuális kapcsolatunk.
A jó dolgok soha nem tartanak örökké!
Jelenlegi munkahelyemen már 2 éve dolgozom, ahol ismét egy nő a nagyfőnök. Kell ennél több? Íme egy újabb lehetetlen küldetés…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: